Уже через 24 часа во многих странах мира стартует главное событие предпраздничной охоты за подарками – Черная пятница. В этот день все магазины делают умопомрачительные скидки на весь ассортимент товара, а покупатели, в свою очередь, оставляют полки пустыми. Уже не первый год в этой акции принимает участие Apple, которая начала подготовку к предстоящему празднику шоппинга.

Пару часов назад компания совершила редизайн своего магазина в онлайн-пространстве, выделив самые новые и востребованные товары. В их число попали и новые iPad, и наушники Beats, и Apple TV а такж другие линейки “яблочной” продукции. Редизайну подверглась только главная страница Online Apple Store. Выбор товаров и формирование заказа остались прежними. 

Интересно, что пару дней назад Apple представила три новы расцветки своих подарочных карт в преддверие Черной Пятницы.По всей видимости, новый директор по розничной торговли Анджела Арендтс уделяет очень серьезное внимание предстоящему событию.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Що повинно бути в iPhone 7 після iPhone SE

Уже восени цього року компанія представить iPhone 7. Новий флагман Apple в черговий раз доведе, що великі смартфони крутіше маленьких. Так, ними неможливо користуватися однією рукою, але це не так важливо. По крайней мере, краще бути нової величезної «лопатою», ніж старим дитячим «совочком», що передається у спадок. Чи не зрозумій думка перекручено. Освіта дозволяє мені […]

Netflix запустив довгоочікувану функцію

Стрімінговий відеосервіс Netflix дозволив користувачам дивитися кіно і серіали в офлайні. Про це повідомляється в блозі компанії. Таким чином глядачі зможуть насолодитися улюбленим шоу, наприклад, в літаку або в той час, коли відсутній інтернет. На даний момент вже доступні багато популярних серіалів Netflix, серед яких “Помаранчевий – хіт сезону”, “Нарко” і “Корона”. Надалі список доступних для […]

Microsoft заплатила $ 26 млрд за покупку LinkedIn

Схоже, компанія з Редмонда вирішила грунтовно зіпсувати Apple звання наймасштабнішої події дня. Раніше Microsoft вже розповіла про намір провести вечірку для розробників відразу після завершення презентації на WWDC, а тепер виявилося, що компанія виклала $ 26 млрд за покупку соціальної мережі для пошуку роботи. Microsoft виявилася настільки щедрою, що виклала всю суму готівкою – по $ 196 […]