Як стверджує ресурс The Wall Street Journal (WSJ), китайська компанія Shenzhen Baili, що зуміла виграти патентну суперечку у Apple, отримавши вердикт Відомства з охорони інтелектуальної власності Пекінe (Beijing Intellectual Property Office, BIPO) про порушення її прав інтелектуальної власності, фактично не існує. Погодившись з тим, що дизайн iPhone 6 повторює зовнішній вигляд смартфона Baili 100C, BIPO зажадало припинити продаж телефонів iPhone 6 і iPhone 6 Plus в Пекіні.

За словами колишніх співробітників та інвесторів, батьківська компанія Shenzhen Baili під назвою Digione занепала через дефектну продукцію, безгосподарність та жорстку конкуренцію. Digione була відсутня на ринку мобільних телефонів Китаю принаймні рік і Baidu звинуватила її в розбазарюванні своїх інвестицій.

Коли WSJ спробував розшукати компанію, що нібито володіє патентом, в порушенні якого звинувачують Apple, то він не виявив ніяких ознак того, що ця компанія до цих пір працює.

Телефонні дзвінки в Shenzhen Baili Marketing Services залишилися без відповіді. Її веб-сайти були видалені. Відвідування трьох зареєстрованих адрес закінчилося безрезультатно – репортери WSJ не знайшли офісів компанії.

Річний звіт батьківської компанії Digione відображає її повну неспроможність, проте, адвокат компанії наполягає на тому, що її бізнес, як і раніше, існує, і вона може розширити коло своїх претензій проти Apple.

Baili, підрозділ компанії, яка зареєструвала патенти на телефони, продовжить битву проти Apple в суді, заявив адвокат Digione Енді Янг з Beijing Wis & Weals.

«Shenzhen Baili, як і раніше, займається діяльністю в межах необхідних функцій», – заявив Янг.

Він повідомив, що Baili, можливо, розширить позов, додавши iPhone 6S і iPhone 6S Plus.

Колишні співробітники китайської компанії стверджують, що позов проти Apple був просто піар-ходом, призначеним для рекламування власних телефонів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Приложения от «Яндекс» для iOS получили фирменную защиту с помощью TouchID

«Яндекс» разработал систему, которую они сами называют «двухфакторная аутентификация». Предусматривается установление личности пользователи путем запроса сразу двух разных типов данных, что, по мнению российских разработчиков, должно повысить безопасность пользователя, а также защитить его сведения от несанкционированного доступа неуполномоченных лиц. В пресс-службе «Яндекса» уточнили, что разработанное ими приложение предоставляет пользователю возможность осуществить привязку своего смартфону к […]

Докучлива реклама iPhone 6

Продажі пристроїв Apple йдуть як ніколи добре, вони продовжують бити власні рекорди і приносять яблучному виробнику багатомільярдний прибуток. Втім, подібний успіх з’явився аж ніяк не просто так. Щоб досягти такого результату, підопічним Тіма Кука довелося не тільки постаратися створити по-справжньому інноваційні технології, але й провести дуже жорстку маркетингову кампанію, яка стала до вподоби далеко не […]

Кіберкріміналістів Cellebrite зламали, 900 Гб даних потрапили до рук журналістів

Назва Cellebrite безумовно знайома багатьом постійним читачам ІТ-видань. Так, в минулому році саме цю ізраїльську фірму називали основним кандидатом на роль підрядника ФБР, коли правоохоронці шукали фахівців для злому iPhone терориста. Хоча в підсумку ФБР скористалося послугами інших експертів, кандидатура Cellebrite виглядала цілком логічно, оскільки вся компанія спеціалізується на розробці програмних засобів і устаткування для […]