Google представила новий спосіб двохетапній авторизації, який запитує у власника аккаунта дозвіл на вхід в обліковий запис за допомогою іншого пристрою. Функція доступна для смартфонів на iOS і Android.

Тепер при спробі увійти в обліковий запис Google c незнайомого гаджета власник облікового запису отримає відповідне повідомлення. В оповіщенні буде вказано пристрій, з якого намагаються увійти, і його місце розташування. При цьому користувачеві запропонують вирішити або заборонити вхід до системи.

Для використання нового способу захисту користувачам iOS потрібно встановити додаток пошуку від Google. Власникам Android буде потрібно оновити сервіс Google Play, нова версія повинна з'явитися до кінця тижня.

Новий спосіб підтвердження можна активувати в розділі «Двохетапна аутентифікація» центру управління даними «Мій аккаунт».

Користувачі як і раніше зможуть використовувати інші способи двоетапної аутентифікації, наприклад, підтвердження за допомогою коду по SMS. Але використовувати різні способи одночасно не вдасться.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Презентационные ролики Apple с 9 марта уже доступны + полная запись шоу

В течении двух часов в Yerba Buena Center гостям продемонстрировали массу роликов, раскрывающих новинки и последние достижения компании Apple за последние полгода. Все видео записи уже попали в Youtube и доступны для публичного просмотра. Но, чтобы далеко не бегать, их можно посмотреть и с нашего ресурса. Открытие китайского Apple Store Демонстрация нового MacBook Улучшенный уход […]

Amazon оголосив війну Netflix

Amazon планує істотно збільшити витрати на створення унікального відеоконтенту. Таким чином компанія має намір змістити Netflix з позиції лідера. Про це заявив Брайан Ославський, фінансовий директор Amazon. Він підкреслив, що найближчим часом компанія зосередиться на збільшенні доступних пропозицій для передплатників відеосервісу Amazon Prime. Останнім часом онлайн-відео було однією з основних статей витрат компанії. У 2014 […]

Мої знімки на iPhone не такі, як в рекламі. Як так?

Багато хто з нас намагається створювати дійсно гарні фотографії на iPhone, прямо як в кампанії «Знято на iPhone». Але у багатьох це не виходить, чому? На це питання відповів YouTube-блогер Маркус Браунлі. Він підтвердив, що фотографії дійсно зняті на iPhone, але з «великими застереженнями» – спеціальними аксесуарами для зйомки. Мета подібної реклами – зробити ролик […]