Незважаючи на те, що фінансові показники Samsung, на думку аналітиків, найближчим часом будуть лише поліпшуватися, в чому є заслуга і мобільного підрозділу, корейський гігант заявив, що змінює свою стратегію на даному ринку. Про це в інтерв'ю The Korea Times розповів один з керівників південнокорейської компанії, ім'я якого не називається.

Samsung більше не цікаво гнатися за збільшенням поставок таких пристроїв і часткою на ринку. Замість цього компанія сконцентрується на прибутку. Такої стратегії дотримується головний конкурент компанії Apple. У Сеулі впевнені: потрібно вже зараз готуватися до постсмартфонной ери.

Samsung зазначає, між тим, що нова позиція не означає, нібито компанія готова поступитися лідерством на ринку смартфонів. Але і намагатися нарощувати частку виробництва теж більш не прагне. Samsung буде менше уваги приділяти рекламним компаніям і дорогим акціям.

«Samsung має намір підтримувати свою ринкову частку на певному рівні і при необхідності буде вдаватися до рекламних кампаній. Однак ми навряд чи станемо влаштовувати витратні промо-акції з метою розпродажу запасів продукції і зміцнення позицій на ринку », – пояснив співрозмовник видання.

Очікується, що компанія за підсумками року поставить на ринок близько 400 млн смартфонів. Серед іншого, йдеться про скорочення модельного ряду бюджетних моделей.

В якості основних причин, що стоять за зміною в мобільній стратегії Samsung, джерело назвало швидке зростання китайських брендів, що спеціалізуються на недорогих пристроях, а також прохолодну реакцію покупців на останні нововведення в смартфонах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Революція 4.0: Якою буде нова промислова революція і що вона принесе розвиненим країнам

Однією з головних тем завершення в Давосі Міжнародного економічного саміту стала нова промислова революція. Політики і банкіри обговорювали, як зміниться наше життя після 2020 року, коли запрацює роботизована промисловість. Німеччина готова інвестувати щорічно більше 4 млрд євро в розвиток нових технологій в промисловості. Зокрема, мова йде про застосування універсальної робототехніки, здатної до самонавчання. Неподалік Берліна вже йде […]

В App Store появилась легендарная игра «Сибирь»

Любимая многими фанатами игр жанра квест Syberia на прошлой неделе появилась в App Store. Продаваться легендарный квест будет по цене 119 рублей. Сюжет игры довольно интересный и запутанный. В самом начале игры девушка-юрист из города Нью-Йорк, Кейт Уолкер приезжает в городок Валадилена, который расположен в Альпах. В этом городе планируется подписание договора о покупке фабрики […]

В Apple Watch тільки офіційні шпалери

Покупці Apple Watch не матимуть можливості встановлювати власні фотографії в якості фонового зображення на моделях годинників першого покоління. Є всі підстави вважати, що Apple обмежила можливість установки кастомних картинок на фірмові «розумні» годинники. У розпорядженні власника пристрою буде лише дев'ять варіантів оформлення циферблату: Хронограф, Колір, Модульний, Утиліти, Міккі Маус, Простий циферблат, Motion, Сонячний годинник і […]