Шведська музична служба Spotify оголосила про те, що її місячна аудиторія активних користувачів перевищила знакову позначку в 100 млн. Для досягнення цього результату було потрібно приблизно вісім років.

Сервіс Spotify був запущений восени 2008 року. Він передбачає легальний стрімінг музики багатьох видавців. Користувачі можуть споживати контент як від відомих лейблів на кшталт Sony, EMI, Warner Music Group і Universal, так і від різних незалежних компаній.

Крім веб-версії Spotify доступні програми для Windows, OS X і Linux, а також мобільні додатки для всіх поширених платформ, включаючи Android, BlackBerry, iOS, Windows Phone і webOS.

Повідомляється, що в даний час аудиторія Spotify щомісяця додає приблизно по 1,8 млн передплатників. Приблизно 30% від загального числа користувачів, або близько 30 млн, – це платні передплатники. Таким чином, левова частка користувачів Spotify воліє споживати музичний контент безкоштовно, погоджуючись на отримання реклами.

Потрібно також додати, що за підсумками минулого року сервіс Spotify показав операційні збитки у розмірі 184,5 млн євро. Для порівняння: роком раніше збитки склали 165,1 млн євро.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Новий троян атакує Android-пристрої, маскуючись під оновлення Adobe Flash Player

Компанія ESET зафіксувала нову кібератаку, націлену на користувачів мобільних пристроїв під управлінням операційних систем Android. Цього разу  зловмисники розповсюджують шкідливу програму Android/TrojanDownloader.Agent.JI. Цей троян призначений для завантаження і виконання інших зловредів, включаючи банківське ПЗ для крадіжки коштів в системах мобільного банкінгу. Завантажувач поширюється через веб-сайти і соціальні мережі, маскуючись під оновлення для . Проникнувши на […]

Творець «Сімпсонів» зніме серіал для Netflix

Відеопотоковий гігант веде переговори з автором двох популярних анімаційних серіалів Меттом Грейнінгом про роботу над новим ексклюзивним ТБ-шоу.  Як повідомляє Variety, ідеологу і головній творчій силі «Сімпсонів» і «Футурами» пропонують зняти два сезони нового мультсеріалу, кожен з яких довжиною в десять епізодів.  Детальна інформація про проект зберігається в таємниці. Відомо, що Гроунінг задіяний на всіх […]

Viber стане майданчиком для шопінгу

Вже в наступному місяці розробники месенджера Viber додадуть новий розділ для швидкого доступу до товарів прямо у вікні чату. З огляду на те, що власником компанії є найбільший японський інтернет-рітейлер Rakuten, такий крок виглядає логічним. Перший час функція буде працювати в тестовому режимі. Сьогодні більше половини власників смартфонів так чи інакше здійснюють покупки зі свого […]