Інновації – штука досить спірна. iPhone 6s, наприклад, багато разів названий одним з найбільш досконалих смартфонів, все-таки не зумів домогтися тієї популярності, що завоював iPhone 5s за час свого існування на ринку. iPhone 7, за чутками, ризикує опинитися ще менш привабливим, як з точки зору нових технологій, так і з точки зору зовнішнього оформлення, практично повністю копіюючи свого попередника. Подейкують навіть, що «Apple вже не та», а її продукція і вполовину не на стільки інноваційна, якою була при Джобсі. Щось у цьому є.

Безперервний потік чуток про новий iPhone 7,  що лише посилюється з кожним днем, продовжує запевняти нас в цілковитій неспроможності майбутнього флагману компанії. Колишній дизайн, правлячий бал на ринку аж з 2014 року, колишній формфактор і концепція, навіть пластикові вставки антен, необхідні для кращого проведення радіосигналу, можуть залишитися все тими ж. Чи варто говорити, що переважна більшість споживачів, грунтуючись на пересудах і припущеннях, швидше за все, поспішать придбати модель попереднього покоління. Але, всупереч абсурдності даних заяв, Apple тільки цього і чекає.

Згадайте те недалеке минуле, коли тільки з'являлася інформація про передбачуваний iPhone SE. Всі були впевнені, що новинка обзаведеться пропорційно зменшеним корпусом iPhone 6 з округленими торцями і зігнутим 2,5D-склом. Тоді такий крок здавався всім логічним і повністю виправданим. Не буде ж Apple, в кінці кінців, випускати iPhone 5 втретє поспіль, думали ми. Але в Купертіно, грунтуючись виключно на власні смаки, вирішили зовсім по-іншому.

Звідки, в такому випадку, взялися ті чутки і, найголовніше, кому вони були потрібні? Якщо відкинути таємничий ореол навколо цієї теми, джерелом змовницьких настроїв цілком могла стати сама Apple. Причина тому гранично проста і лежить буквально на поверхні – зупинити приплив покупців iPhone 5s, що знаходиться на смертному одрі, породивши в головах споживачів міф про неймовірності прийдешньої новинки і її абсолютне переосмислення.

У випадку з iPhone 7 все може виявитися з точністю до навпаки. У компанії з величезною часткою ймовірності можуть (і повинні) бажати подальшого поширення iPhone 6s. По-перше, поки є час, модель може розійтися загальним тиражем в кілька мільйонів примірників, повернувши Apple хоч дещицю втрачених позицій. По-друге, реалізація складських запасів застарілої моделі є першочерговим завданням будь-якого виробника напередодні виходу новинки. Але якщо всі інші поспішають знизити ціни практично до максимуму, Apple проповідує зовсім інший підхід. Та й навіщо, якщо і так куплять?

Чимале значення в Теорії змови, що розвивається нами (і Apple?), має і так званий «вау-фактор», який є основним двигуном маркетингового прогресу. Тільки уявіть, яким буде ваше здивування, коли задоволений собою Тім Кук покаже нам абсолютно неповторний за своєю суттю iPhone 7 з двома камерами, 3D-дисплеєм і вбудованою кавоваркою? Мільйони хвалебних рядків журналістських вигадок і тисячі відеороликів, тривалість яких буде вимірюватися в добі, компанії забезпечені.

Думаєте інакше? Діліться думкою в коментарях.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Мобільні пристрої стали основним способом виходу в інтернет

Все більше людей по всьому світу використовують мобільні пристрої як основний засіб для виходу в мережу, повідомляється в звіті аналітичної компанії Zenith Optimedia. Імовірно, в 2016 році користувачі проведуть 71% свого часу в інтернеті саме за мобільними пристроями: щодня 86 хвилин проти 36 хвилин з настільних комп'ютерів ноутбуків. Люди стали частіше заходити в мережу зі смартфонів […]

Доповнену реальність тепер можна імплантувати прямо в очі

Поки Google думає, що далі робити зі своїми окулярами Glass, а Microsoft намагається знизити вартість неймовірно дорогої AR-гарнітури HoloLens, американська офтальмологічна компанія Omega Ophthalmics розробила дуже цікаву платформу, за допомогою якої в очне яблуко можна буде імплантувати не тільки різні сенсори і лінзи, але також і складні електронні пристрої, здатні інтегрувати доповнену і змішану реальність […]

Samsung купила компанію-творця голосового асистента Siri

Вчора Samsung оголосила про здійснення досить цікавої покупки – відбулося офіційне завершення операції з поглинання компанії Viv Labs – тієї самої, засновники якої представили голосового асистента Siri. У 2010 році Даг Кітлаус, Адам Шейер і Кріс Брігхем запропонували свою розробку – програмне рішення Siri, яке дуже зацікавило Apple. У 2010 американська компанія тут же купує Siri і спішно інтегрує в свої […]