Інновації – штука досить спірна. iPhone 6s, наприклад, багато разів названий одним з найбільш досконалих смартфонів, все-таки не зумів домогтися тієї популярності, що завоював iPhone 5s за час свого існування на ринку. iPhone 7, за чутками, ризикує опинитися ще менш привабливим, як з точки зору нових технологій, так і з точки зору зовнішнього оформлення, практично повністю копіюючи свого попередника. Подейкують навіть, що «Apple вже не та», а її продукція і вполовину не на стільки інноваційна, якою була при Джобсі. Щось у цьому є.

Безперервний потік чуток про новий iPhone 7,  що лише посилюється з кожним днем, продовжує запевняти нас в цілковитій неспроможності майбутнього флагману компанії. Колишній дизайн, правлячий бал на ринку аж з 2014 року, колишній формфактор і концепція, навіть пластикові вставки антен, необхідні для кращого проведення радіосигналу, можуть залишитися все тими ж. Чи варто говорити, що переважна більшість споживачів, грунтуючись на пересудах і припущеннях, швидше за все, поспішать придбати модель попереднього покоління. Але, всупереч абсурдності даних заяв, Apple тільки цього і чекає.

Згадайте те недалеке минуле, коли тільки з'являлася інформація про передбачуваний iPhone SE. Всі були впевнені, що новинка обзаведеться пропорційно зменшеним корпусом iPhone 6 з округленими торцями і зігнутим 2,5D-склом. Тоді такий крок здавався всім логічним і повністю виправданим. Не буде ж Apple, в кінці кінців, випускати iPhone 5 втретє поспіль, думали ми. Але в Купертіно, грунтуючись виключно на власні смаки, вирішили зовсім по-іншому.

Звідки, в такому випадку, взялися ті чутки і, найголовніше, кому вони були потрібні? Якщо відкинути таємничий ореол навколо цієї теми, джерелом змовницьких настроїв цілком могла стати сама Apple. Причина тому гранично проста і лежить буквально на поверхні – зупинити приплив покупців iPhone 5s, що знаходиться на смертному одрі, породивши в головах споживачів міф про неймовірності прийдешньої новинки і її абсолютне переосмислення.

У випадку з iPhone 7 все може виявитися з точністю до навпаки. У компанії з величезною часткою ймовірності можуть (і повинні) бажати подальшого поширення iPhone 6s. По-перше, поки є час, модель може розійтися загальним тиражем в кілька мільйонів примірників, повернувши Apple хоч дещицю втрачених позицій. По-друге, реалізація складських запасів застарілої моделі є першочерговим завданням будь-якого виробника напередодні виходу новинки. Але якщо всі інші поспішають знизити ціни практично до максимуму, Apple проповідує зовсім інший підхід. Та й навіщо, якщо і так куплять?

Чимале значення в Теорії змови, що розвивається нами (і Apple?), має і так званий «вау-фактор», який є основним двигуном маркетингового прогресу. Тільки уявіть, яким буде ваше здивування, коли задоволений собою Тім Кук покаже нам абсолютно неповторний за своєю суттю iPhone 7 з двома камерами, 3D-дисплеєм і вбудованою кавоваркою? Мільйони хвалебних рядків журналістських вигадок і тисячі відеороликів, тривалість яких буде вимірюватися в добі, компанії забезпечені.

Думаєте інакше? Діліться думкою в коментарях.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Китайская магия для iPhone 5S

       Спрос на iPhone 5S Gold превзошел все ожидания. Он превышает чёрную и серую модели почти в два раза. На что оперативно отреагировали предприниматели из Китая. Ими был выпущен комплект наклеек, превращающий простой iPhone в золотой.         Потратив всего 10 минут и 25 долларов, Вы можете стать обладателем casual гаджета. Как Вам идейка?

MacBook Air-2014: что изменится?

   В настоящее время все с замиранием ожидают того момента, когда компания Apple представит MacBook Air нового поколения. Скорее всего, это произойдёт до конца текущего года, а пока поклонникам яблочной продукции остаётся лишь довольствоваться слухами, домыслами и предположениями.    Из ничем не подтверждённых слухов можно назвать утверждения о том, что новый MacBook Air будет иметь […]

Samsung випередила Apple на ринку США

Днями аналітичний ресурс Kantar поділився цікавою інформацією, що стосується американського ринку мобільних пристроїв. За підрахунками фахівців в кінці травня компанія Samsung зуміла збільшити свою ринкову частку до 36,2%, обігнавши при цьому Apple. Експерти відзначають, що корейський гігант зміг посісти перше місце на американському ринку мобільних пристроїв завдяки своєму новому флагману, який користується високим попитом серед […]