Інновації – штука досить спірна. iPhone 6s, наприклад, багато разів названий одним з найбільш досконалих смартфонів, все-таки не зумів домогтися тієї популярності, що завоював iPhone 5s за час свого існування на ринку. iPhone 7, за чутками, ризикує опинитися ще менш привабливим, як з точки зору нових технологій, так і з точки зору зовнішнього оформлення, практично повністю копіюючи свого попередника. Подейкують навіть, що «Apple вже не та», а її продукція і вполовину не на стільки інноваційна, якою була при Джобсі. Щось у цьому є.

Безперервний потік чуток про новий iPhone 7,  що лише посилюється з кожним днем, продовжує запевняти нас в цілковитій неспроможності майбутнього флагману компанії. Колишній дизайн, правлячий бал на ринку аж з 2014 року, колишній формфактор і концепція, навіть пластикові вставки антен, необхідні для кращого проведення радіосигналу, можуть залишитися все тими ж. Чи варто говорити, що переважна більшість споживачів, грунтуючись на пересудах і припущеннях, швидше за все, поспішать придбати модель попереднього покоління. Але, всупереч абсурдності даних заяв, Apple тільки цього і чекає.

Згадайте те недалеке минуле, коли тільки з'являлася інформація про передбачуваний iPhone SE. Всі були впевнені, що новинка обзаведеться пропорційно зменшеним корпусом iPhone 6 з округленими торцями і зігнутим 2,5D-склом. Тоді такий крок здавався всім логічним і повністю виправданим. Не буде ж Apple, в кінці кінців, випускати iPhone 5 втретє поспіль, думали ми. Але в Купертіно, грунтуючись виключно на власні смаки, вирішили зовсім по-іншому.

Звідки, в такому випадку, взялися ті чутки і, найголовніше, кому вони були потрібні? Якщо відкинути таємничий ореол навколо цієї теми, джерелом змовницьких настроїв цілком могла стати сама Apple. Причина тому гранично проста і лежить буквально на поверхні – зупинити приплив покупців iPhone 5s, що знаходиться на смертному одрі, породивши в головах споживачів міф про неймовірності прийдешньої новинки і її абсолютне переосмислення.

У випадку з iPhone 7 все може виявитися з точністю до навпаки. У компанії з величезною часткою ймовірності можуть (і повинні) бажати подальшого поширення iPhone 6s. По-перше, поки є час, модель може розійтися загальним тиражем в кілька мільйонів примірників, повернувши Apple хоч дещицю втрачених позицій. По-друге, реалізація складських запасів застарілої моделі є першочерговим завданням будь-якого виробника напередодні виходу новинки. Але якщо всі інші поспішають знизити ціни практично до максимуму, Apple проповідує зовсім інший підхід. Та й навіщо, якщо і так куплять?

Чимале значення в Теорії змови, що розвивається нами (і Apple?), має і так званий «вау-фактор», який є основним двигуном маркетингового прогресу. Тільки уявіть, яким буде ваше здивування, коли задоволений собою Тім Кук покаже нам абсолютно неповторний за своєю суттю iPhone 7 з двома камерами, 3D-дисплеєм і вбудованою кавоваркою? Мільйони хвалебних рядків журналістських вигадок і тисячі відеороликів, тривалість яких буде вимірюватися в добі, компанії забезпечені.

Думаєте інакше? Діліться думкою в коментарях.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

iPad Pro в корпораціях – це $ 1 трлн для Apple

Але чи готові корпорації замінити комп’ютери на планшет? На останній презентації, кажучи про iPad Pro, Філ Шиллер прямо заявив про перевагу планшета над комп’ютерами. Більш того, приводячи статистику про продажі комп’ютерів за останні 5 років, він порадив компаніям замінити, 600 млн ПК, що знаходяться в експлуатації, на новенькі iPad Pro. Віце-президент Apple з маркетингу вважає сумним фактом […]

Apple припинила виробництво власних моніторів

Якщо ви, як і раніше, чекаєте того дня, коли Apple представить оновлені 4К і 5К монітори власного виробництва, на вас чекають погані новини. Компанія відмовилася від випуску власної лінійки моніторів Thunderbolt Display і в «моніторному бізнесі» більше не братиме участі. Під час презентації, що проходила в минулий четвер, на екрані миготіли монітори від корейського виробника […]

Google буде попереджати користувачів про фішинг

Компанія Google повідомила про те, що розширює можливості сервісу "Безпечний перегляд". Раніше під дію фільтру потрапляли, в основному, ресурси, що містять прямі погрози, на зразок вірусів або троянів. Тепер же пошуковий гігант буде виводити попередження і при спробі відкрити сторінку, яка містить елементи, створені із застосуванням соціальної інженерії – шкідливу рекламу або фішинг. Контент буде автоматично […]