Технологія Metal, вперше представлена ​​в операційній системі iOS 8, отримала подальший розвиток в iOS 10. Цей API обходить нашарування стандартного графічного API OpenGL для мобільних ігор з метою прямої взаємодії з обладнанням. На навчальних сесіях WWDC компанія Unity продемонструвала можливості графічної технології в iOS 10.

Однією з унікальних особливостей Metal в новій операційній системі Apple є функція адаптивної тесселяції – методу розбиття полігонів на більш дрібні частини. Нова технологія, яку зможуть використовувати розробники мобільних ігор, здатна істотно підвищити деталізацію зображення.

«Тесселяція забезпечує реалізацію нового рівня деталізації, ефективно адаптуючись між матеріалами (як в нашій демонстрації) і різними ефектами – можливості обмежені тільки вашою уявою! Тесселяція вже деякий час використовується в індустрії, тому ми раді, що вона з'явилася на iOS, дозволяючи створювати деталізовані сітки без збереження / потокової передачі великих даних на диску », – наголошується в повідомленні Unity.

Технологія Metal призначена спеціально для мобільних процесорів Apple і ефективно використовує багатоядерність, підтримує скомпільовані шейдери і надає повний доступ до обчислювальної потужності GPU для виконання графічних завдань і розрахунків загального призначення.

З виходом операційної системи OS X El Capitan технологія Metal стала доступна на Mac. Використовуючи API технології, розробники отримують практично прямий доступ до графічного процесора, завдяки чому швидкість промальовування графіки збільшується до 10 разів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Дослідники IBM створили накопичувач розміром в 1 атом

Днями компанія IBM оголосила про плани створити перший універсальний квантовий комп’ютер для комерційного використання. Але це далеко не єдиний перспективний проект американської корпорації. Дослідникам IBM вдалося записати дані на носій розміром в 1 атом. Ємність найменшого в світі накопичувача складає всього 1 біт, але фахівці з IBM впевнені, що потенціал у новітньої розробки просто неймовірний. […]

Эрик Шмидт признал, что Google+ является провальным продуктом

   В интервью американскому изданию Bloomberg бывший генеральный директор компании Google рассказал, что в развитии социальных сетей компания Google все еще испытывает большие трудности, и Google+ себя еще не оправдал. В этом Эрик Шмидт винит исключительно себя. Для того чтобы исправить ситуацию, на Google+ в 2014 году кинут новые силы и будут всеми способами развивать социальную […]

Стів Джобс і Білл Гейтс вирушили на Бродвей

Історію Стіва Джобса вже неодноразово розповідали в кіно. Навіть про суперництво його з Біллом Гейтсом можна подивитися у відомому, хоч і досить давно знятому фільмі. А сучасні діячі мистецтва вирішили знову розповісти цю історію, і готують до запуску цілий бродвейський мюзикл Nerds («заучки» або «комп’ютерники») про те, як Джобс і Гейтс перетворилися з простих комп’ютерних […]