Не встигла Apple випустити iOS 10, як дизайнери вже пропонують ідеї щодо поліпшення операційної системи. І так, як платформа знаходиться на етапі тестування, будь-яка пропозиція може знайти втілення до релізу фінальної версії ОС.

Концепт повідомлень в iOS 10

Вивчивши систему повідомлень на екрані блокування iOS 10, графічний дизайнер Зуно Янг ​​знайшов кілька прорахунків Apple з точки зору юзабіліті. В операційній системі з'явилася функція «Raise to Wake», тому iPhone автоматично показує повідомлення на локскрін, коли користувач бере гаджет в руки. Головна проблема полягає в тому, що повідомлення, що надходять, не групуються за повідомленнями, каже дизайнер. Тому екран блокування iOS 10 має властивість дуже швидко «захаращуватися».

Повідомлення від однієї програми в iOS 10

«Не потрібно бути експертом в дизайні інтерфейсів, щоб зрозуміти, що екран дуже швидко буде завалений повідомленнями, коли, наприклад, у вас буде 10 чатів в 5 різних додатках (з вами, можливо, це не станеться, але ви розумієте сенс). Крім того, між картками залишається зайвий простір. Такий дизайн виразно внесе хаос і позбавить інтерфейс елегантності, якою славиться iOS », – пише художник.

Янг запропонував Apple об'єднувати всі повідомлення від однієї програми в одну групу. Це дозволить заощадити простір на дисплеї і зробить більш зручним сприйняття інформації. Кожна картка відображає три останніх повідомлення, при необхідності можна розкрити список цілком. Якщо повідомлень дуже багато, їх можна перегорнути за допомогою скролла.

iOS 10 до вересня перебуває на етапі доопрацювання, тому у Apple є можливість виправити помилки. І, як ми знаємо з попередніх версій, під час бета-тестування інтерфейс може серйозно змінитися. Залишається сподіватися, що компанія буде прислухатися до ідей сторонніх користувачів.
 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

GAMES. продолжение Battleheart – Battleheart Legacy

Battleheart Legacy – это продолжение проекта Battleheart, который вышел в свет в начале 2011. В то время, он   считался  почти культовой игрушкой. И вот, наконец, вышла вторая часть. Она является трехмерной игрой, что очень отличает ее от оригинала. Самое главное отличие продолжения от предшественницы – это путешествие не целой группы персонажей, а лишь одного героя. […]

Microsoft купує компанію SwiftKey

Через досягнення в області … штучного інтелекту. Як відомо, компанія Microsoft, крім розробки фірмового ПО і апаратного забезпечення, трудиться і над іншими проектами, в тому числі над створенням штучного інтелекту. Саме в рамках даної програми редмондской гігант вирішив придбати компанію SwiftKey – розробника популярної віртуальної клавіатури для Android і iOS. Повідомляється, що Microsoft вже виплатила SwiftKey […]

iOS 10 стане новим джерелом доходу для стрімерів

Індустрія ігор приносить дохід не тільки тим, хто їх робить, але і тим, хто в них грає. Іноді цей дохід може бути до непристойності великим. В інтернеті повно свідчень того, як популярні ігрові стрімери отримували від своїх глядачів у вигляді пожертвувань від декількох сотень до декількох десятків тисяч доларів. У своїй новій мобільній «операційці» Apple […]