Все більше людей по всьому світу використовують мобільні пристрої як основний засіб для виходу в мережу, повідомляється в звіті аналітичної компанії Zenith Optimedia. Імовірно, в 2016 році користувачі проведуть 71% свого часу в інтернеті саме за мобільними пристроями: щодня 86 хвилин проти 36 хвилин з настільних комп'ютерів ноутбуків.

Люди стали частіше заходити в мережу зі смартфонів і планшетів, ніж «десктопів» і ноутбуків ще в минулому році. За прогнозами Zenith Optimedia, в 2016-му час, проведений в мобільному інтернеті, зросте на 27,7%, тоді як «настільний» час скоротиться на 15,8%.

Крім того, в звіті вказується, що традиційні медіа (телебачення, газети, радіо) продовжують втрачати увагу користувачів. Люди все частіше споживають даний контент в інтернеті, причому основна його частина створюється якраз традиційними ЗМІ.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Гейтс искренне верит в правильность и справедливость пути Microsoft

Идея Apple Watch бешеным ураганом носится по миру. Практически каждые сколько-нибудь известный человек должен ответить (себе или журналисту), хочет ли он приобщиться к новому тренду. Видимо, в качестве шутки, подобный вопрос был задан жене Била Гейтса Мелинде. Напомним, что Билл Гейтс, создатель и многолетний СЕО Microsoft, отошёл от большого бизнеса и взялся за не менее […]

Разработан процессор нового поколения от Apple

   Выпустив мобильный процессор А7, компания Apple сразу же принялась за разработку процессора нового поколения. Уже известно, что его производством займутся четыре компании: Ase, Amkor, Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC) и STATS ChipPAC. При этом заказ будет распределён между производителями так, что первый из названных получит около 20%, второй и третий – 40%, остальное, соответственно, […]

А музика «ВКонтакте» залишиться безкоштовною

Сьогодні прес-служба «ВКонтакте» спростувала інформацію про створення платного музичного сервісу. «” ВКонтакте “не обмежуватиме доступ до свого основного музичного сервісу або не зробить його платним», – цитує ТАСС представників соцмережі. Раніше «Російській службі новин» стало відомо, що «ВКонтакте» закуповуватиме аудіоконтент у «Першого музичного видавництва» (ПМІ), а наступним кроком стане введення платної підписки для користувачів ВК. Про […]