Соціальна мережа Facebook заявила, що її месенджер незабаром отримає оновлений дизайн, який більше не буде обмежений списком недавніх діалогів. У додатку з'являться нові розділи, в яких будуть відображатися улюблені контакти, дні народження друзів і списки активних користувачів.

В останньому будуть відображатися люди, які знаходяться в онлайні – поруч з їх іменами буде показуватися зелена точка, яку також можна побачити в настільній версії чатів. Можна буде натиснути на кнопку «переглянути всіх», щоб побачити кожного користувача, що знаходиться в Мережі. У розділі улюблених контактів будуть перебувати користувачі, з якими листування здійснюється найчастіше.

Якщо корисність двох вищезазначених секцій очевидна, то ось про розподіл з днями народження того ж не скажеш. Стандартний додаток Facebook вже може повідомляти користувачів про дні народження, і аналогічна функція Facebook Messenger може стати зайвою. З іншого боку, таким чином компанія буде спонукати людей до використання клієнта соціальної мережі, в якому присутній ряд унікальних функцій для привітання друзів.

За словами розробників, всі перераховані вище нововведення націлені на те, щоб користувачам було простіше починати розмови. У той же час, компанія хоче, щоб її месенджер був чимось більшим, ніж просто додатком для отримання і відправки повідомлень – досить згадати ботів і можливості для спілкування з компаніями, порівняно недавно додані в сервіс.

Компанія не розповіла, коли саме зміни стануть доступні користувачам Facebook Messenger. Імовірно, це відбудеться в найближчому майбутньому.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Windows 10 показує рекламу Microsoft Edge в меню “Пуск”

На минулому тижні стало відомо, що Microsoft додала в провідник з Windows 10 рекламу, яка стосується фірмових продуктів, наприклад, OneDrive і Microsoft Edge, а також сторонніх додатків. Тепер користувачі можуть помітити, що реклама Edge відображається і в меню “Пуск”, особливо якщо вони віддають перевагу браузерам від інших розробників. Після натискання на рекламу Microsoft перенаправляє користувача на […]

Трекери активності порвали смарт-годинники на шматки

Глобальна аналітична компанія Kantar Worldpanel ComTech відома тим, що регулярно проводить дослідження в різних сферах споживчого ринку в 60 країнах світу. На цей раз свіжі дані від неї допоможуть зрозуміти, як споживачі вибирають гаджети. Виявляється, в США найвищий попит саме на трекери активності. Їх купують в трьох випадках з чотирьох. При цьому ринок аксесуарів ще зовсім […]

Хірург провів операцію в окулярах Spectacles від Snapchat

Технології покликані не тільки поліпшити, але й полегшити наше життя. Особливо це стосується сфери освіти. Англійський хірург Шафі Ахмед вирішив застосувати окуляри Spectacles від Snap.Inc. для демонстрації операції з видалення апендикса від першої особи. Таким чином студенти зможуть наочно побачити всі дії лікаря в безпосередній близькості. Трансляція тривала шматками через обмеження за часом запису в 10 […]