Раніше компанія Apple запустила масштабну рекламну кампанію «Знято на iPhone», в рамках якої розповіла про можливості камер своїх флагманських телефонів. На цьому тижні Samsung запустила свою акцію «Знято на Galaxy S7 і S7 edge».

В Apple роблять великий акцент на камері iPhone, чому сприяють і самі користувачі – смартфон каліфорнійського гіганта є найпопулярнішим фотоапаратом на Flickr в силу універсальності і поширеності пристроїв з Купертіно.

Південнокорейський виробник в рамках акції «Знято на Galaxy S7 і S7 Edge» вирішив продемонструвати можливості відеозапису у форматі 4K на своїх флагманах. Смартфони Samsung, за заявою компанії, стали її першими пристроями з технологією Dual Pixel, яка надає смартфонам «систему фокусування на рівні« дзеркальних »камер».

Рекламна акція Samsung виступає відповіддю на недавню «Знято на iPhone 6 / 6s» у Apple, з тією лише різницею, що у корейців акцент на відео. Оцінити можливості зйомки пропонується на хвилинному відеоролику.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

GAMES. Infinity Blade III – настоящий мобильный блокбастер

Задавая вопрос владельцам iPhone о лучшей игре, в которую им когда-либо приходилось играть, нередко можно услышать в ответ Infinity Blade III. Эта игра, которая стала заключительной частью увлекательной трилогии, считается настоящим блокбастером для мобильных, практически не имеющим аналогов. Infinity Blade III отлично подходит для демонстрации возможностей Apple, особенно зрелищно и красочно смотрится на iPhone и […]

Як зробити ідеальні шпалери для iOS

Для iPhone існує не так вже й багато способів персоналізувати пристрій. Кращий – створення власних шпалер для домашнього екрану або екрану блокування. У сьогоднішньому раді ми розповімо, як зробити ідеальні шпалери для iOS з довільної картинки. Перш за все, потрібно знати співвідношення сторін і дозвіл екрана свого пристрою. Ось список актуальних значень: iPhone 6 / […]

Amazon працює над власним месенджером

Днями видання AFTVnews повідомило про те, що компанія Amazon запустила спеціальне опитування щодо нового сервісу обміну миттєвими повідомленнями. При цьому джерела, знайомі з ситуацією, відзначають, що месенджер вже готовий і в компанії чекають вдалого моменту для його запуску. Згідно з наявними даними, в новому сервісі під назвою Anytime не буде прив’язки до телефонного номеру. Користувачі зможуть […]