Раніше компанія Apple запустила масштабну рекламну кампанію «Знято на iPhone», в рамках якої розповіла про можливості камер своїх флагманських телефонів. На цьому тижні Samsung запустила свою акцію «Знято на Galaxy S7 і S7 edge».

В Apple роблять великий акцент на камері iPhone, чому сприяють і самі користувачі – смартфон каліфорнійського гіганта є найпопулярнішим фотоапаратом на Flickr в силу універсальності і поширеності пристроїв з Купертіно.

Південнокорейський виробник в рамках акції «Знято на Galaxy S7 і S7 Edge» вирішив продемонструвати можливості відеозапису у форматі 4K на своїх флагманах. Смартфони Samsung, за заявою компанії, стали її першими пристроями з технологією Dual Pixel, яка надає смартфонам «систему фокусування на рівні« дзеркальних »камер».

Рекламна акція Samsung виступає відповіддю на недавню «Знято на iPhone 6 / 6s» у Apple, з тією лише різницею, що у корейців акцент на відео. Оцінити можливості зйомки пропонується на хвилинному відеоролику.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Microsoft купує компанію SwiftKey

Через досягнення в області … штучного інтелекту. Як відомо, компанія Microsoft, крім розробки фірмового ПО і апаратного забезпечення, трудиться і над іншими проектами, в тому числі над створенням штучного інтелекту. Саме в рамках даної програми редмондской гігант вирішив придбати компанію SwiftKey – розробника популярної віртуальної клавіатури для Android і iOS. Повідомляється, що Microsoft вже виплатила SwiftKey […]

Технологическое будущее. Часть 1.

Развитие человечества сопровождается, а иногда и подталкивается, развитием технологий. Несмотря на политику, дрязги и войны, люди стремятся найти что-то новое, сделать этот мир чуточку лучше и удобнее того, который достался им в наследство. Сегодня мы окунёмся на несколько десятилетий в будущее. В фокусе VR-очки от Microsoft, знакомство с концепцией беспилотного автомобиля Ford, также мы узнаем, […]

У рекламі Apple Music впала зірка

Пам’ятайте відкритий лист популярної співачки Тейлор Свіфт? Тоді виконавиця з обуренням розкритикувала компанію Apple з приводу безкоштовної підписки на сервіс Apple Music. 3 місяці для користувачів означали 3 місяці без гонорарів для десятків тисяч музикантів, що опублікували свої альбоми в рамках сервісу потокової музики. Відстояти права виконавців Свіфт все-таки вдалося, але меч відплати дістався до […]