Напередодні WWDC 2016 ходили чутки про можливий вихід iMessage на операційній системі Android. Компанія вже вчиняла подібним чином зі стрімінговим сервісом Apple Music, тому порт месенджера виглядає реально. Однак цього не сталося. Волт Мосберг, гуру технологічної журналістики, дізнався у топ-менеджера компанії, чим продиктоване таке рішення.

За словами Моссберга, питання про відмову переносити iMessage на нові платформи отримало відразу дві відповіді. По-перше, Apple вважає свою базу користувачів, яка налічує 1 мільярд пристроїв, цілком достатньою для успішного використання машинного навчання в нових продуктах. Друга причина більш прозаїчна – робота просунутого і ексклюзивного месенджера може збільшити продажі пристроїв, вважають в Apple.

Незважаючи на те, що компанія не вважає пріоритетним розширення користувальницької бази на інших платформах, ігнорувати Android з 1,3 мільярдами активних користувачів – сміливе рішення. Тепер Apple доведеться змусити користувачів спілкуватися всередині однієї екосистеми.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Ремонт iPad mini 4 майже неможливий

9 вересня поточного року було представлено iPad mini 4, який, нажаль, виявився лише тінню свого «старшого брата» з діагоналлю 12,9 дюймів. Досі про зменшену копію повноцінного iPad Air 2 було доступно мало інформації. У ході презентації нового продукту розробники оголосили, що «міні» — це повна копія свого великого прототипу. Однак інженерами iFixit було доведено протилежне. […]

Microsoft представила рекламу Skype c использованием MacBook Pro и iPhone

Недавно в Сети был опубликован крайне заманчивый рекламный ролик от Microsoft. Казалось бы, что может быть особенного в рекламе Skype? Для создания красочного видео было привлечено много участников: музыканты, инструменты, программное обеспечение и…iдевайсы. Давайте посмотрим, что же получилось у авторов. Ролик получил название «Signal Strenght», что в переводе означает «Сила сигнала». Не составит труда догадаться, […]

В Україні триває боротьба за 4G частоти

Поки Велика трійка розгортає 3G, а Інтертелеком і Укртелеком намагаються зберегти абонентів, НКРЗІ посилено бореться з власним минулим, намагаючись повернути доступ над частотами, які активно роздавались в попередні роки. Компанія ММДС-Україна, яка володіє частиною діапазону в 2,5-2,7 ГГц, подала в суд на держрегулятора і вимагає продовжити свою ліцензію ще на 10 років. Право на використання частот […]