Напередодні WWDC 2016 ходили чутки про можливий вихід iMessage на операційній системі Android. Компанія вже вчиняла подібним чином зі стрімінговим сервісом Apple Music, тому порт месенджера виглядає реально. Однак цього не сталося. Волт Мосберг, гуру технологічної журналістики, дізнався у топ-менеджера компанії, чим продиктоване таке рішення.

За словами Моссберга, питання про відмову переносити iMessage на нові платформи отримало відразу дві відповіді. По-перше, Apple вважає свою базу користувачів, яка налічує 1 мільярд пристроїв, цілком достатньою для успішного використання машинного навчання в нових продуктах. Друга причина більш прозаїчна – робота просунутого і ексклюзивного месенджера може збільшити продажі пристроїв, вважають в Apple.

Незважаючи на те, що компанія не вважає пріоритетним розширення користувальницької бази на інших платформах, ігнорувати Android з 1,3 мільярдами активних користувачів – сміливе рішення. Тепер Apple доведеться змусити користувачів спілкуватися всередині однієї екосистеми.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

У Twitter скоро можна буде відправляти тексти на 10000 знаків

Ви втомилися від коротких, лаконічних твітів? Вам набридло скорочувати слова і жертвувати пробілами, щоб умістити всю свою думку? Хм, припущу, що ні. Але якщо все ж так, то скоро твіттер порадує вас. За повідомленнями осіб, наближених до компанії (інформацію «злив» портал Re code), вже наприкінці березня планується відмовитися від ліміту в 140 символів на твіт.За […]

Apple близька до мільярду проданих iPhone

Apple готується продати свій мільярдний за рахунком iPhone, повідомляє мережевий ресурс Inquisitr. Це значне досягнення для будь-якого виробника гаджетів. Прогноз заснований на аналізі діяльності компанії фахівцями Wall Street, а також на їх очікуваннях щодо корпоративної звітності Apple за третій квартал поточного фінансового року. Її публікація запланована на вівторок, 26 липня. Згідно з даними джерела, Apple […]

Apple випустила нові рекламні ролики. Хвалить Touch ID і камеру в iPhone 6s

Apple продовжує рекламувати достойності свого флагманського смартфону і випустила два нові ролики – «Fingerprint» і «Onions». У першому ролику, як зрозуміло з назви ( «fingerprint» – відбитки пальців), йдеться про зручність роботи зі сканером відбитків Touch ID. Apple звеличує достоїнства свого сканера, повідомляючи глядачам, що сканер може застосовуватись у безлічі ситуацій, при цьому відбитки зчитуються […]