Переваги нової watchOS 3, швидкодія і дружелюбність якої збільшилися в рази в порівнянні з попереднім оновленням, зайняли неабиякі півгодини і без того незатягнутої презентації. Вперше з часів свого релізу Apple Watch знайшли настільки неабияку кількість інноваційних можливостей і фішок, дозволивши навіть на мить засумніватися в бажанні компанії представити сиквел «розумних» годинників. Але постачальники Apple впевнені в зворотному.

Про плани «яблучної» корпорації на початку «масованої атаки» на ринок переносної електроніки в середу ввечері повідомили колеги з видання DigiTimes. Посилаючись на власні джерела в ланцюзі постачань, журналісти відзначили воістину гігантські обсяги замовлень комплектуючих, розміщених Apple Inc. у партнерів-виробників. За попередніми даними, розмір першої партії Apple Watch другого покоління, які ризикують потрапити на прилавки вже до кінця осені, перевищить 2 мільйони екземплярів.

В якості однієї з причин такого різкого нарощування виробництва в DigiTimes називають розчарування компанії від продажу оригінальної версії годинників. На руку Apple Watch 2 зіграють серйозні апаратні поліпшення, а також більш сучасний зовнішній вигляд і незрівнянно більша автономність. При цьому відомості навіть про приблизну функціональність гаджета постачальники, пов'язані контрактними зобов'язаннями, вважають за краще не розголошувати.

Цікаво, що, всупереч небажанню Apple ділитися з громадськістю даними про точну кількість реалізованих Apple Watch, аналітики визнають їх найбільш продаваними смарт-годинниками на ринку. Багато в чому, вважають дослідники, популярність пристрою серед споживачів залежала від так званого «вау-ефекту» і величезної клієнтської бази в порівнянні з конкурентами. Згідно з останніми відомостями, Apple Watch посідають третю сходинку рейтингу носимих пристроїв, слідуючи за Fitbit і Xiaomi.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Apple зняла з продажу Thunderbolt Display

Менш ніж за дві години до початку WWDC 2016 Apple закрила відразу кілька можливостей купити фірмовий зовнішній монітор. Опція покупки онлайн і самостійної доставки з Apple Store більше недоступна для американських покупців, а також закордонних онлайн-магазинів компанії. Це підігріває чутки про оновлення Thundebolt Display на прийдешній презентації. Дисплей не оновлювався з 2011 року, його характеристики застаріли, […]

Sharp готова рятувати Japan Display

Днями на зустрічі з журналістами в Японії президент компанії Sharp Тай Джен-ву повідомив, що вони готові врятувати компанію Japan Display (JDI) від проблем з фінансуванням. В якомусь роді компанія JDI НЕ чужа для Sharp, хоча вони є конкурентами на ринку LCD-екранів малих і великих форматів. Компанія JDI, як і Sharp, давно і продуктивно поставляє екрани […]

З Apple пішов віце-президент з онлайн-продажу Боб Капбенс

Боб Капбенс, віце-президент Apple з онлайн-продажу, покинув компанію. Боб Капбенс, який раніше працював в Delta Airlines, прийшов в Apple в 2014 році, незабаром після того, як старшим віце-президентом компанії стала Анджела Арендтс. До Капбенса його пост займала Дженніфер Бейлі, яка потім очолила підрозділ Apple Pay. Про причини звільнення Боба Капбенса не повідомляється – також невідомо, […]