Розробка екзоскелетів «Ніндзя» від Activelink (спільне підприємство Panasonic і Mitsui&Co) почалася в 2013 році з метою полегшення важкої фізичної праці (особливо для літніх людей – важлива проблема для старіючої Японії).

З тих пір конструкція була сильно доопрацьона: оптимізована механічна частина, використані більш компактні компоненти. Остання модель екзоскелета охоплює все тіло: навіть для ступень передбачені особливі черевики. Нижня частина конструкції підтримує ноги і поперек, допомагаючи стояти і пересуватися з вантажем в руках, а верхня частина підсилює руки і допомагає тримати предмети.

У 2015 році можливості екзоскелета вже демонструвалися під час 8-годинної гонки Suzuka Endurance: одягнений в «Ніндзя» чоловік легко підносив величезну каністру з пальним і заправляв гоночний автомобіль. Новий майданчик експериментальної демонстрації став ближчим до повсякденності. Це складський комплекс компанії-виробника меблів Nitori, де екзоскелет стає корисним інструментом: «вантажникам-ніндзя» куди простіше переносити коробки і вантажі різних розмірів і ваги.

«Це тяжка праця, тому знайти і втримати кваліфікований персонал нам непросто. На складах, на жаль, не можна на 100% замінити всю людську працю машинами», – коментує представник Nitori.

Рішенням може стати впровадження механізованих костюмів – скоро, можливо, це стане повсякденною реальністю. Вантажник-доброволець, який підняв 26-кілограмову софу, ділиться враженнями: «Це було дійсно легко. Мені навіть не довелося докладати зусиль, навантаження на спину і коліна була значно меншими».

Але є і простір для доробок: наприклад, щоб обхопити великий пакет, потрібно широко розводити руки і плечі, екзоскелет в поточному вигляді не дозволяє це робити. Також під час ходьби люди інстинктивно рухають руками для підтримки рівноваги, а користувач екзоскелета цієї можливості позбавлений, через що рухи виходять не цілком природними. Але інженери Activelink збираються зробити «Ніндзя» гнучкішим, так щоб носії могли в ньому навіть танцювати. І подібні польові тестування – важлива частина на шляху до мети.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Samsung розробляє смартфон з двома операційними системами

Мобільні пристрої, здатні перемикатися між двома або більше операційними системами, не є нововведенням, однак у всіх відомих випадках платформи залишаються ніяк не пов’язаними між собою, а для зміни однієї системи на іншу необхідне перезавантаження апарату. В Samsung, схоже, задумали невелику революцію в цьому питанні, спробувавши стерти кордони між декількома ОС на одному пристрої. Новий патент […]

Вийшла публічна iOS 10.3 beta 1. Тепер можна знайти AirPods

Через два дні після релізу першої бета-версії iOS 10.3 для розробників, Apple викотила оновлення для публічних бета-тестерів. Воно, по суті, нічим не відрізняється. Список нововведень той же – оптимізація системи і виправлення багів. Головна фішка – тепер AirPods відображаються в додатку Знайти iPhone. Оновлення займає біля 2 ГБ на диску. Завантажити iOS 10.3 beta 1 […]

Провідні автоконцерни об’єдналися для створення мережі ультрашвидких зарядних станцій у Європі

BMW Group, Ford Motor Company, Daimler AG, Volkswagen Group, Porsche і Audi підписали меморандум про співпрацю, в рамках якого планується створити мережу високошвидкісних зарядних станцій для електромобілів по всій Європі. Проект повинен стати однією з відправних точок для масового переходу Старого Світу на використання електротранспорту. Планується, що станції будуть оснащуватися надпотужними пристроями подачі електрики, здатними […]