Контрафактна продукція, яка продається через інтернет, часто вже перевершує оригінальні товари за якістю і коштує значно дешевше. Про це заявив засновник найбільшого в світі онлайн-рітейлера Alibaba Джек Ма на зборах інвесторів, відповідаючи на критику своєї компанії, яка отримує прибуток в тому числі від продажу підробок.

«Проблема в тому, що підроблена продукція сьогодні зроблена якісніше і коштує дешевше, ніж оригінальні продукти», – заявив глава Alibaba. Він зазначив, як повідомляє «Комерсант», що ці товари виробляються «на тих же заводах, з тих же матеріалів, але без використання брендів».

Джек Ма вважає, що ситуація, що склалася – результат політики самих європейських і американських компаній, які десятиліттями користувалися дешевою робочою силою Китаю. Вони завезли в країну все своє виробництво, і не дивно, що в результаті китайці почали відтворювати товари відомих брендів.

Alibaba Group багато разів звинувачували в тому, що вона не дуже старанно бореться з продажем підробок відомих марок на своїх торгових майданчиках в Мережі. У минулому році, наприклад, французька компанія Kering (власник Gucci і Yves Saint Laurent) подала в суд на Alibaba, звинувативши рітейлера в стимулюванні продажів контрафакту. У позові французів стверджується, що Alibaba заохочує продавців підробок.

Французький холдинг також звернув увагу на використання на сайтах Alibaba алгоритмів, які допомагають споживачам шукати підробки, а також на надання логістичних та інших послуг продавцям контрафакту.

Так, за даними Kering, Alibaba продає фальсифікаторам ключові слова з назвами люксових брендів. Крім того, пошуковик Alibaba пропонує заміну правильно надрукованої назви (наприклад, Gucci) на «синоніми» (cucchi або guchi), які виводять покупця на сторінки з контрафактом.

Alibaba котирується на рівні світових технологічних лідерів, таких як IBM, Amazon, eBay, Oracle. Alibaba володіє власною електронною платіжною системою Alipay, аналогом PayPal, фінансовим конгломератом Ant Financial, а також є співвласником і оператором інтернет-магазинів Taobao і AliExpress.

60% продажів торгового майданчика Alibaba, згідно з торішнім звітом компанії, припадає на Росію. Друге місце за кількістю покупок займає США, третє – Італія.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

10 причин купити AirPods. І 5 приводів відмовитися

На позавчорашній презентації було заявлено про 10 інновацій iPhone 7. Зрозуміло, Кук і компанія схитрували, адже гучний запуск Apple Pay в Японії і тихий старт сервісу в деяких країнах явно не тягнуть на фішку iPhone. Не можна назвати інновацією смартфону і AirPods. Перша бездротова стерео-гарнітура Apple не поставляється в комплекті з iPhone 7, а продається окремо. […]

Tesla не боїться Apple

З кожним днем ​​все більше і більше чуток і історій з'являється про новий автомобіль від Apple. Елон Маск, директор концерну Tesla буде радий появі яблучного електромобіля і не бачить особливої ​​конкуренції між ним і купертиновцями. Маск повідав нам, що не був би проти, якби Apple і справді займалися розробками свого автомобіля. Така впевненість в його […]

Взломати iPhone 5c терориста допомагали професійні хакери

Низка подій навколо гучної справи по взлому iPhone 5c терориста, причетного до сумних подій в Сан-Бернардіно теракту, аж до сьогоднішнього дня вказувала на те, що над взломом смартфона працювала ізраїльська компанія Cellebrite. Якщо вірити чуткам, то компанія повинна була отримати близько $ 15 000 в разі успішного взлому смартфона. Опублікований The Washington Post звіт запевняє, […]