Контрафактна продукція, яка продається через інтернет, часто вже перевершує оригінальні товари за якістю і коштує значно дешевше. Про це заявив засновник найбільшого в світі онлайн-рітейлера Alibaba Джек Ма на зборах інвесторів, відповідаючи на критику своєї компанії, яка отримує прибуток в тому числі від продажу підробок.

«Проблема в тому, що підроблена продукція сьогодні зроблена якісніше і коштує дешевше, ніж оригінальні продукти», – заявив глава Alibaba. Він зазначив, як повідомляє «Комерсант», що ці товари виробляються «на тих же заводах, з тих же матеріалів, але без використання брендів».

Джек Ма вважає, що ситуація, що склалася – результат політики самих європейських і американських компаній, які десятиліттями користувалися дешевою робочою силою Китаю. Вони завезли в країну все своє виробництво, і не дивно, що в результаті китайці почали відтворювати товари відомих брендів.

Alibaba Group багато разів звинувачували в тому, що вона не дуже старанно бореться з продажем підробок відомих марок на своїх торгових майданчиках в Мережі. У минулому році, наприклад, французька компанія Kering (власник Gucci і Yves Saint Laurent) подала в суд на Alibaba, звинувативши рітейлера в стимулюванні продажів контрафакту. У позові французів стверджується, що Alibaba заохочує продавців підробок.

Французький холдинг також звернув увагу на використання на сайтах Alibaba алгоритмів, які допомагають споживачам шукати підробки, а також на надання логістичних та інших послуг продавцям контрафакту.

Так, за даними Kering, Alibaba продає фальсифікаторам ключові слова з назвами люксових брендів. Крім того, пошуковик Alibaba пропонує заміну правильно надрукованої назви (наприклад, Gucci) на «синоніми» (cucchi або guchi), які виводять покупця на сторінки з контрафактом.

Alibaba котирується на рівні світових технологічних лідерів, таких як IBM, Amazon, eBay, Oracle. Alibaba володіє власною електронною платіжною системою Alipay, аналогом PayPal, фінансовим конгломератом Ant Financial, а також є співвласником і оператором інтернет-магазинів Taobao і AliExpress.

60% продажів торгового майданчика Alibaba, згідно з торішнім звітом компанії, припадає на Росію. Друге місце за кількістю покупок займає США, третє – Італія.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися
один коментар | 29.12.2016 20:29

У Дніпрі відкрили першу «розумну» зупинку

На Набережній Перемоги було відкрито першу в Дніпрі високотехнологічну зупинку громадського транспорту. Будову обладнано безкоштовним Wi-Fi, USB-портами для підзарядки мобільних пристроїв, обігрівачами UFO, а також камерами відеоспостереження для того, щоб за всім ці стежити. Підлога зупинки при цьому вимощена спеціальною тактильною плиткою, яка повинна допомогти орієнтуватися людям зі слабким зором. Як розповів мер Дніпра Борис Філатов […]

Обзор iOS 8 (часть 1)

Обычно все презентации Apple завершаются подсчетом улучшений яблочных продуктов. Что же касается возможных мелочей, которые порой бывают не очень приятными, то они остаются в тени, и выявляются самыми пользователями обновлённой ОС. В данной статье мы поведаем вам об интересных, как позитивных, так и негативных изменениях в ОС Apple. Вначале стоит отметить, что iOS 8 устанавливается […]

Apple підписала з компанією UnionPay угоду, яка необхідна для офіційного запуску Apple Pay в Китаї

Apple досягла домовленості з китайською асоціацією емітентів банківських карт China UnionPay, а також уклала угоди з чотирьома великими китайськими державними банками, що робить можливим запуск в країні платіжного сервісу «яблучної» корпорації. Apple зараз активно просуває вихід своєї системи мобільних платежів на китайський ринок, який за пронозами аналітиків оцінюється в 1 трильйон доларів. Завдяки цим зусиллям […]