Контрафактна продукція, яка продається через інтернет, часто вже перевершує оригінальні товари за якістю і коштує значно дешевше. Про це заявив засновник найбільшого в світі онлайн-рітейлера Alibaba Джек Ма на зборах інвесторів, відповідаючи на критику своєї компанії, яка отримує прибуток в тому числі від продажу підробок.

«Проблема в тому, що підроблена продукція сьогодні зроблена якісніше і коштує дешевше, ніж оригінальні продукти», – заявив глава Alibaba. Він зазначив, як повідомляє «Комерсант», що ці товари виробляються «на тих же заводах, з тих же матеріалів, але без використання брендів».

Джек Ма вважає, що ситуація, що склалася – результат політики самих європейських і американських компаній, які десятиліттями користувалися дешевою робочою силою Китаю. Вони завезли в країну все своє виробництво, і не дивно, що в результаті китайці почали відтворювати товари відомих брендів.

Alibaba Group багато разів звинувачували в тому, що вона не дуже старанно бореться з продажем підробок відомих марок на своїх торгових майданчиках в Мережі. У минулому році, наприклад, французька компанія Kering (власник Gucci і Yves Saint Laurent) подала в суд на Alibaba, звинувативши рітейлера в стимулюванні продажів контрафакту. У позові французів стверджується, що Alibaba заохочує продавців підробок.

Французький холдинг також звернув увагу на використання на сайтах Alibaba алгоритмів, які допомагають споживачам шукати підробки, а також на надання логістичних та інших послуг продавцям контрафакту.

Так, за даними Kering, Alibaba продає фальсифікаторам ключові слова з назвами люксових брендів. Крім того, пошуковик Alibaba пропонує заміну правильно надрукованої назви (наприклад, Gucci) на «синоніми» (cucchi або guchi), які виводять покупця на сторінки з контрафактом.

Alibaba котирується на рівні світових технологічних лідерів, таких як IBM, Amazon, eBay, Oracle. Alibaba володіє власною електронною платіжною системою Alipay, аналогом PayPal, фінансовим конгломератом Ant Financial, а також є співвласником і оператором інтернет-магазинів Taobao і AliExpress.

60% продажів торгового майданчика Alibaba, згідно з торішнім звітом компанії, припадає на Росію. Друге місце за кількістю покупок займає США, третє – Італія.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Apple продовжує переманювати фахівців з Tesla

Інсайдери повідомляють про перехід в Apple фахівця з прототипів деталей Девіда Масюкіевіча, який раніше працював в Tesla. У Tesla Масюкіевіч займався розробкою цифрових моделей деталей і створенням програм для виготовлення прототипів для верстатів з ЧПУ. Очевидно, перехід в Apple такого фахівця означає, що компанія готується випускати перші прототипи свого автомобіля, що розробляється в рамках проекту […]

Apple держит слово и возвращает пользователям деньги за iWork и iLife

   Компания Apple развернула масштабную акцию, возвращая деньги пользователям, заплатившим за приложения из пакетов iWork и iLife. Проводится эта акция специально для владельцев новых гаджетов на iOS 7, которые приобрели фирменные программы Apple после 1 сентября 2013 года.     В дни, когда проводилась официальная презентация iPhone 5s и iPhone 5c, Тим Кук сделал заявление: ‘Apple […]

iPad Air 3 обіцяють 4K-дисплей і 4 ГБ RAM

Тайванські виробники сенсорних дисплеїв General Interface Solution і TPK Holding готуються до релізу третього покоління iPad Air в березні.  Такою інформацією поділився технологічний ресурс DigiTimes з посиланням на джерела в цих компаніях.  Крім роздільної здатності дисплея 4K, новий 9,7-дюймовий планшет від Apple отримає до 4 ГБ оперативної пам’яті, як у iPad Pro. Також повідомляється про збільшення […]