Контрафактна продукція, яка продається через інтернет, часто вже перевершує оригінальні товари за якістю і коштує значно дешевше. Про це заявив засновник найбільшого в світі онлайн-рітейлера Alibaba Джек Ма на зборах інвесторів, відповідаючи на критику своєї компанії, яка отримує прибуток в тому числі від продажу підробок.

«Проблема в тому, що підроблена продукція сьогодні зроблена якісніше і коштує дешевше, ніж оригінальні продукти», – заявив глава Alibaba. Він зазначив, як повідомляє «Комерсант», що ці товари виробляються «на тих же заводах, з тих же матеріалів, але без використання брендів».

Джек Ма вважає, що ситуація, що склалася – результат політики самих європейських і американських компаній, які десятиліттями користувалися дешевою робочою силою Китаю. Вони завезли в країну все своє виробництво, і не дивно, що в результаті китайці почали відтворювати товари відомих брендів.

Alibaba Group багато разів звинувачували в тому, що вона не дуже старанно бореться з продажем підробок відомих марок на своїх торгових майданчиках в Мережі. У минулому році, наприклад, французька компанія Kering (власник Gucci і Yves Saint Laurent) подала в суд на Alibaba, звинувативши рітейлера в стимулюванні продажів контрафакту. У позові французів стверджується, що Alibaba заохочує продавців підробок.

Французький холдинг також звернув увагу на використання на сайтах Alibaba алгоритмів, які допомагають споживачам шукати підробки, а також на надання логістичних та інших послуг продавцям контрафакту.

Так, за даними Kering, Alibaba продає фальсифікаторам ключові слова з назвами люксових брендів. Крім того, пошуковик Alibaba пропонує заміну правильно надрукованої назви (наприклад, Gucci) на «синоніми» (cucchi або guchi), які виводять покупця на сторінки з контрафактом.

Alibaba котирується на рівні світових технологічних лідерів, таких як IBM, Amazon, eBay, Oracle. Alibaba володіє власною електронною платіжною системою Alipay, аналогом PayPal, фінансовим конгломератом Ant Financial, а також є співвласником і оператором інтернет-магазинів Taobao і AliExpress.

60% продажів торгового майданчика Alibaba, згідно з торішнім звітом компанії, припадає на Росію. Друге місце за кількістю покупок займає США, третє – Італія.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Как работает WhatsApp?

Кроссплатформенное приложение-мессенджер WhatsApp триумфально завоёвывает рынок мобильных устройств. По всему миру программу скачало более ста миллионов пользователей, а значит, общение с помощью приложения может быть не просто удобным, а ещё и неограниченным рамками роуминга. WhatsApp не требует сложной регистрации. В качестве логина используется номер телефона, а интеграция с контактами телефонной книги позволяет с лёгкостью обмениваться […]

Що новенького нам готує Apple?

Протягом останніх років «яблучна» компанія все частіше страждає від того, що будь-яка дія корпорації миттєво стає приводом для публікацій новин у засобах масової інформації. Один з найвірніших способів привернути увагу журналістів – запатентувати нехай і незастосовну, але грандіозну технологію. Намагаючись випередити компанію з Купертіно, конкуренти намагаються першими випустити свої аналоги, нехай і в недопрацьованому вигляді. […]

Новий 13-дюймовий MacBook Pro не підлягає ремонту

Фахівцям ремонтного сервісу iFixit потрапив до рук новенький 13-дюймовий MacBook Pro з дисплеєм Retina. Умільці відразу ж кинулися його розбирати і вивчати нутрощі. Apple вже встигла поділитися з нами подробицями про «начинку» ноутбука. Нагадуємо їх: 2-ядерний процесор Intel Core i5 з частотою 2,0 ГГц 8 ГБ оперативної пам’яті LPDDR3 флеш-накопичувач PCIe ємністю 256 ГБ/512 ГБ/1 ТБ адаптери […]