Контрафактна продукція, яка продається через інтернет, часто вже перевершує оригінальні товари за якістю і коштує значно дешевше. Про це заявив засновник найбільшого в світі онлайн-рітейлера Alibaba Джек Ма на зборах інвесторів, відповідаючи на критику своєї компанії, яка отримує прибуток в тому числі від продажу підробок.

«Проблема в тому, що підроблена продукція сьогодні зроблена якісніше і коштує дешевше, ніж оригінальні продукти», – заявив глава Alibaba. Він зазначив, як повідомляє «Комерсант», що ці товари виробляються «на тих же заводах, з тих же матеріалів, але без використання брендів».

Джек Ма вважає, що ситуація, що склалася – результат політики самих європейських і американських компаній, які десятиліттями користувалися дешевою робочою силою Китаю. Вони завезли в країну все своє виробництво, і не дивно, що в результаті китайці почали відтворювати товари відомих брендів.

Alibaba Group багато разів звинувачували в тому, що вона не дуже старанно бореться з продажем підробок відомих марок на своїх торгових майданчиках в Мережі. У минулому році, наприклад, французька компанія Kering (власник Gucci і Yves Saint Laurent) подала в суд на Alibaba, звинувативши рітейлера в стимулюванні продажів контрафакту. У позові французів стверджується, що Alibaba заохочує продавців підробок.

Французький холдинг також звернув увагу на використання на сайтах Alibaba алгоритмів, які допомагають споживачам шукати підробки, а також на надання логістичних та інших послуг продавцям контрафакту.

Так, за даними Kering, Alibaba продає фальсифікаторам ключові слова з назвами люксових брендів. Крім того, пошуковик Alibaba пропонує заміну правильно надрукованої назви (наприклад, Gucci) на «синоніми» (cucchi або guchi), які виводять покупця на сторінки з контрафактом.

Alibaba котирується на рівні світових технологічних лідерів, таких як IBM, Amazon, eBay, Oracle. Alibaba володіє власною електронною платіжною системою Alipay, аналогом PayPal, фінансовим конгломератом Ant Financial, а також є співвласником і оператором інтернет-магазинів Taobao і AliExpress.

60% продажів торгового майданчика Alibaba, згідно з торішнім звітом компанії, припадає на Росію. Друге місце за кількістю покупок займає США, третє – Італія.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Бекдор компанії Adups виявлений в прошивках 43 виробників (Android)

У листопаді 2016 року фахівці компанії Kryptowire випадково виявили, що система оновлення ПЗ FOTA (Firmware Over The Air), яку розробляє китайська компанія Shanghai Adups Technology Company, становить небезпеку для користувачів. Як виявилося, FOTA містить бекдор, який постійно зливає дані мільйонів користувачів на сервери китайського виробника, відправляючи на них інформацію про пристрій, починаючи від номерів IMSI […]

WhatsApp проти Viber: у кого краще десктопний клієнт?

Найпопулярніший в українських користувачів смартфонів месенджер – Viber, ним користуються близько 60% власників «розумних» телефонів в Україні. Додаток доступний на більшості сучасних платформ, включаючи Mac і Windows. Мало хто очікував на минулому тижні реліз настільної версії WhatsApp. Проте, додаток вийшов і тепер можна обмінюватися повідомленнями, відео та фотографіями з комп'ютерів на Windows і OS X. У багатьох, […]

Polaroid представила лінійку «розумних» 4K-телевізорів з підтримкою iOS-пристроїв

Polaroid представила свою першу лінійку «розумних» телевізорів ультрависокого дозволу. У пристроях реалізована підтримка Google Cast – технології для трансляції мультимедійного контенту з iPhone, iPad та інших мобільних пристроїв і персональних комп'ютерів. Панелі Polaroid 4K Ultra HD LED спочатку будуть пропонуватися у версіях з діагоналлю 43, 50, 55 і 65 дюймів. Дозвіл у всіх випадках становить 3840 […]