Контрафактна продукція, яка продається через інтернет, часто вже перевершує оригінальні товари за якістю і коштує значно дешевше. Про це заявив засновник найбільшого в світі онлайн-рітейлера Alibaba Джек Ма на зборах інвесторів, відповідаючи на критику своєї компанії, яка отримує прибуток в тому числі від продажу підробок.

«Проблема в тому, що підроблена продукція сьогодні зроблена якісніше і коштує дешевше, ніж оригінальні продукти», – заявив глава Alibaba. Він зазначив, як повідомляє «Комерсант», що ці товари виробляються «на тих же заводах, з тих же матеріалів, але без використання брендів».

Джек Ма вважає, що ситуація, що склалася – результат політики самих європейських і американських компаній, які десятиліттями користувалися дешевою робочою силою Китаю. Вони завезли в країну все своє виробництво, і не дивно, що в результаті китайці почали відтворювати товари відомих брендів.

Alibaba Group багато разів звинувачували в тому, що вона не дуже старанно бореться з продажем підробок відомих марок на своїх торгових майданчиках в Мережі. У минулому році, наприклад, французька компанія Kering (власник Gucci і Yves Saint Laurent) подала в суд на Alibaba, звинувативши рітейлера в стимулюванні продажів контрафакту. У позові французів стверджується, що Alibaba заохочує продавців підробок.

Французький холдинг також звернув увагу на використання на сайтах Alibaba алгоритмів, які допомагають споживачам шукати підробки, а також на надання логістичних та інших послуг продавцям контрафакту.

Так, за даними Kering, Alibaba продає фальсифікаторам ключові слова з назвами люксових брендів. Крім того, пошуковик Alibaba пропонує заміну правильно надрукованої назви (наприклад, Gucci) на «синоніми» (cucchi або guchi), які виводять покупця на сторінки з контрафактом.

Alibaba котирується на рівні світових технологічних лідерів, таких як IBM, Amazon, eBay, Oracle. Alibaba володіє власною електронною платіжною системою Alipay, аналогом PayPal, фінансовим конгломератом Ant Financial, а також є співвласником і оператором інтернет-магазинів Taobao і AliExpress.

60% продажів торгового майданчика Alibaba, згідно з торішнім звітом компанії, припадає на Росію. Друге місце за кількістю покупок займає США, третє – Італія.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Apple розпочала продаж відновлених 9,7-дюймових iPad Pro зі знижкою до $140

В онлайн-магазині Apple вперше з’явилися відновлені планшети iPad Pro з діагоналлю екрана 9,7-дюймів. Розмір наданої знижки на пристрої досягає 15%, що дозволяє заощадити до $140 при придбанні топової моделі пристрою, що був у використанні. Гарантія виробника передбачає негайну заміну несправного пристрою на новий. Таким чином, з початку продажу iPad Pro з екраном діагоналлю 9,7 дюймів […]

Вийшов клієнт WhatsApp для Windows і Мак

Популярність нових месенджерів росте як на дріжджах. WhatsApp – нехай і з великим запізненням – отримав нарешті офіційні додатки для Windows і Mac. Спілкуватися в улюбленому мессенджері за допомогою комп'ютера можна було і раніше, але тільки через веб-версію або сторонні додатки. Зараз це вже можна робити в офіційному клієнті. На жаль, повністю автономним його назвати не […]

Вийшло чергове оновлення картографічного додатку від компанії «Яндекс»

Відома російська компанія «Яндекс» нещодавно анонсувала оновлену версію «Яндекс.Карт» для iOS. Хоча таке оновлення є незначним, багато журналістів назвали його важливим. Розробники змогли покращити багато функцій додатку, що стосуються побудови маршрутів, а також виправлення старих помилок. Віднині з’явилась можливість будувати власний маршрут за допомогою одного тапу. З’явилась також можливість прокладення шляху на публічному транспорті. Корисною […]