Після релізу першої Apple Music користувачі були незадоволені дизайном, функціоналом, юзабіліті і взагалі всім. Після релізу незадоволених стало тільки більше – позначилися баги. Цього разу компанія не наважилася випускати софтину через три тижні після релізу, дали собі 3 місяці на підготовку до повноцінного релізу. Але чи зможе Apple уникнути минулорічних помилок? Ми тільки можемо оцінити новий додаток.

Дизайн дивний. От просто – дивний. Великі заголовки жирним шрифтом зовсім не нагадують Apple. Хоча не так, це взагалі нічого не нагадує. Плиточки альбомів/артистів/плейлистів виглядають мило, але самі шрифти виглядають дуже дивно. Особливо у вкладці медіатеки, де графіку можна помітити тільки внизу екрану. Чесно сказати, то, здається, попередній дизайн був трохи кращим. Але коли мова заходить про використання додатку, тут різниця вже в іншу сторону.

Вмістивши в Apple Music максимум можливостей, в Купертіно зовсім забули про нативність. Знайти певну функцію було не те, щоб важко, а фактично неможливо. Крім того, деякі вкладки були явно розраховані більше на зовнішню естетику, ніж на зручне використання. Тому пропонуємо пройтися по вкладках окремо.

Медіатека

Виглядає вкладка супердивно: багато тексту і мінімум графіки. Зате завантажена в офлайн музика отримала окрему вкладку, яку не потрібно тепер шукати і включати окремо. Швидше за все, завантажуватися музика тепер буде простіше і зручніше, без вічного перемикання між вкладками вся музика/тільки завантажена музика. Та ж історія і з плейлистами. Взагалі, ідея роздрібнити величезну вкладку медіатеки на кілька окремих сторінок здається дуже хорошою.

Для тебе

Вкладка рекомендацій теж зазнала якісних змін. Тепер там не тільки механічні плейлисти і альбоми артистів, а й фірмові добірки кураторів, твої треки та альбоми, що найбільш прослуховуються, плейлисти за днями і окремими темами. З огляду на вдосконалений штучний інтелект, можна чекати ще більш якісного і цікавого контенту, тим більше, що в додатку нарешті з'явилися слова пісень.

Єдине, що бентежить, це поділ графіки на блоки замість суцільної стрічки. З одного боку це виправдано різними категоріями пропозицій, з іншого – вкладка виглядає важко. 

До слова, для оптимізації контенту ввели нову кнопку – «Не подобається». І якщо раніше контент відсівався тільки за «лайками», то тепер додаток точно знатиме, що тобі не подобається. З цієї причини замість звичної кнопки «сердечка» з'явилися три крапки, під якими і ховаються лайк і анлайк. До цього треба звикнути.

Нове

Вкладка «Нове» тепер називається «Browse», і зробили з неї приблизно те ж, що і з «Медіатекою» – порізали і зробили кілька окремих сторінок. Нагорі залишилася тільки карусель останніх релізів, решта сховалася за пунктами списку. Виглядає знову ж незвично, але для користування – просто-таки чудово.

Нові релізи, тематичні плейлисти, чарти – все отримало власні сторінки. Єдине – добиратися до потрібних позицій потрібно в кілька натискань. Але це краще, ніж нескінченні свайпи і спроби знайти правильне поєднання контекстних меню.

Радіо

Та ж історія. Карусель актуальних радіостанцій – зверху, окремі сторінки «Beats 1» та інших радіостанцій. Внизу плашки недавно прослуханих радіостанцій. Все гранично просто і зрозуміло.

Пошук

Найбільш аскетичний пункт нашої подорожі по Apple Music. Поле пошуку, останні запити і актуальні запити. Більше нічого.

Крім того, змінилося вікно плеєра. Тепер воно відкривається поверх сторінки і швидко згортається. Зменшилася нескінченна кількість контекстних меню і захованих функцій. Звісно, потрібно звикнути до нових елементів, але вони поки виглядають істотно зрозуміліше, ніж в попередній версії.

З огляду на те, що перша бета не дозволяє оцінити глибинні можливості програми, поки можна поставити оновленню тверду "четвірку", скинувши бал за спірне графічне рішення. Але якщо в першій версії Apple Music переміг дизайн, то тут перемогу отримав призначений для користувача інтерфейс. Подивимося, що ж краще.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Google виплатила $ 2 млн за злом Google

Протягом минулого року Google виплатила понад $ 2 млн експертам з безпеки за допомогу у виявленні вразливостей її додатків і сервісів. Платежі здійснювалися в рамках заснованої компанією ініціативи Vulnerability Reward. Програма дає хакерам/дослідникам фінансовий стимул для знаходження «дірок» в безпеці програмного забезпечення Google. Замість того, щоб використовувати їх для підступів, можна «здати» знайдені вразливості Google і […]

В iPhone SE встановлений бракований Bluetooth-модуль?

Або це глобальний збіг … Представленому 21 березня «переробленому» iPhone SE виповнилося всього три тижні, як користувачі почали помічати своєрідну роботу Bluetooth-модуля. Йдеться про використання бездротових Bluetooth-гарнітур для телефонної розмови. Власники iPhone SE відзначають, що проблема поганої чутності, переривання і перешкод (або повна відсутність звуку) виникає виключно в момент розмови при використанні стільникового зв'язку і […]

Новий закон може врятувати Apple Music

Інтерес користувачів до Apple Music поступово падає, незважаючи на те, що йому пророкували безмежну популярність. Але не все так погано, нещодавно федеральна рада з авторських прав зобов'язала усі потокові сервіси з безкоштовним доступом до контенту – таким, як Spotify і Pandora – збільшити виплати гонорарів виконавцям і звукозаписним компаніям. Постанова вступає в силу з 1 […]