Інтерв'ю з командою фестивалю WEGAME – першого в Україні фестивалю, присвяченого відеоігор, косплею і новим технологіям, який пройшов в квітні цього року в Києві. Хлопці розповіли про підготовку до фестивалю WEGAME, розвитку комп'ютерних ігор і планах на майбутнє.

– Катерино, як куратор, розкажіть про вашу команду, хто чим займається і хто за що відповідає?
 

– Окей, почнемо. Іра Лисенко, співкуратор проекту, – людина,яка багато знає в косплеї, розуміє в цьому толк, моя права і ліва рука, іноді частина моєї голови і дуже прекрасна людина.

Влад Тихонов, наш прекрасний PR-менеджер, – людина, для якого немає нічого неможливого, для нього не існує фрази «я не зміг» – він може все!

Саша Левкина, Рома Гоменюк і Марина Пошерстнік – наш відділ продажів. Вони першими спілкуються практично з усіма, хто хоче брати участь в нашому проекті. Люди добре знають свою справу, свій проект і, мабуть, дуже люблять його, так як виходить у них все дуже добре. У кожного з них є своя родзинка, своє почуття гумору і свій характер. Але в команду вони вписуються чітко.

Оля Кайдошко займається у нас PR дитячої частини фестивалю – пошуком, залученням і наповненням активностями нашої зони. Так що на цьому фестивалі і дітям буде, чим зайнятися, поки батьки вивчають демозону або ж вболівають за улюблених гравців.

Юра Станкевич – наш SEO-спеціаліст. Саме він і займається найскладнішим справою, тією частиною, в якій я мало що розумію, але результат якої я бачу: допомагає нашому сайту і вам знайти один одного.

Сергій Скляр – наш дизайнер. У суперечці з цією людиною народжується істина) Ідеш до нього і бачиш картинку, але при спілкуванні розумієш, що не все так вже круто, як ти побачив. І після суперечок, малюнків, потім знову суперечок, нарешті золота середина, яка влаштовує всіх.
 

– У вас чудова команда. Пропоную познайомитися з кожним окремо. Почнемо з со-куратора.
 

– Ірина, чи можна сказати, що перший WEGAME вийшов таким, яким ви його планували? Що на ньому пройшло інакше і що було дивного?
 

– WEGAME сам вже дивовижний! Адже в нашій країні були спроби робити фестивалі таких масштабів, але далі ніж на один раз це не заходило. Ми ж не зупиняємося на досягнутому і хочемо зробити фестиваль щорічним.
 

– Влад, ви як піарник, поділіться лаштунками. Напевно ж було багато складних моментів під час підготовки першого фестивалю. Що з цього було найважчим для вас?
 

– Поділитися емоціями з кожним, хто прийшов на івент. Адже кожен з нас вклав в нього душу, і хотілося, щоб нічого не залишилося непоміченим.
 

– Програма WEGAME досить різноманітна Хлопці, ви як відділ продажів, поділіться, яка саме частина подобається вам?
 

– Якщо чесно, то ми не любимо, коли WEGAME намагаються розділити на частини. Основна ідея, яка відрізняє його від інших українських івентів в цій сфері, – об'єднати в одному просторі і під одним дахом всі напрямки ігрової індустрії. WEGAME – єдиний великий організм, і ми люблю його цілком, без поділу))
 

– Ольга, ви є другим PR- менеджером фестивалю. Розкажіть, як ви потрапили в команду?
 

– Це була особиста ініціатива, тому що моя частина роботи на фестивалі – це дитячо-сімейна. У минулому я організовувала дитячі та сімейні свята, так що знаю все це зсередини.
 

– Пане Юрію, вже скоро ви збираєтеся проводити другий WEGAME. Як SEO-спеціаліст, поділіться, чого можна очікувати від цього фестивалю? Що робить його особливим?
 

– Ще більше гостей. Ще більше ігор і косплея!
 

– Сергію, ви працюєте дизайнером, яким чином WEGAME пов'язаний з вашою реальним життям? Це тільки робота або хобі теж?
 

– WEGAME в крові!
 

– Катерина, підбиваючи підсумок, що ви можеш сказати про WEGAME?
 

– Для мене це життя) Тут проходить і реальна, і віртуальна життя. У процесі підготовки ти живеш проектом, ідеї з'являються в найнесподіваніший момент, команда стає сім'єю. Мені пощастило: мої захоплення стали роботою, яка приносить задоволення, і хобі, яке не набридає.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Автомобіль Apple зіткнувся з проблемами. Співробітники звільнені

Уже не перший рік Apple приписують ряд розробок в галузі автомобілебудування. Найсміливіші прогнози вказують на те, що рано чи пізно компанія все ж випустить власний електрокар. Але які б барвисті не були чутки, яким би багатообіцяючим не був секретний проект Titan, компанія змушена переглянути свої плани. За повідомленням видання The New York Times в даний […]

Apple випустила iOS 10.3.1 з підтримкою 32-бітних пристроїв

Apple випустила iOS 10.3.1 для всіх користувачів iPhone, iPad і iPod touch. Оновлення вийшло через кілька днів після релізу iOS 10.3 і першої «бети» iOS 10.3.2. У новій версії прошивки виправлені деякі баги, але головне – вона підтримує 32-бітові пристрої на кшталт iPhone 5, iPhone 5c і iPad 4. Номер збірки iOS 10.3.1 – 14E304. […]

Глава Apple: вам потрібні Apple Watch, просто ви ще про це не знаєте

«Розумні» годинники Apple Watch красиві, технологічні і корисні для здоров'я. Але, як і багато в цьому світі, далекі від досконалості. Глава Apple Тім Кук, проте, впевнений, що зовсім скоро споживачі на ринку усвідомлять всю красу носіння комп'ютера компанії і не захоче з ним розлучатися. В інтерв'ю Джиму Крамеру з Mad Money, генеральний директор Apple провів аналогію […]