За кілька днів до початку конференції WWDC 2016 старший віце-президент з маркетингу корпорації Apple Філ Шиллер поділився деякими подробицями про прийдешнє масштабне оновлення магазину App Store.

Повідомляється, що нововведення будуть носити глобальний характер і торкнуться як розробників, так і користувачів. Зараз відомо про декілька основних пунктів:

  • Істотне зниження часу перевірки додатку перед публікацією в App Store.

Варто відзначити, що купертінівці знизили час, необхідний для перевірки додатку перед публікацією в App Store ще в середині травня. Зараз він коливається в межах 48 годин. Такі ж цифри називає і Філ Шиллер. За його словами, обробка 90% всіх заявок відбуватиметься протягом двох діб.

  • Зміни в моделі розповсюдження програм.

За словами Філа Шиллера, вони планують додати передплатну модель поширення до різних груп додатків, включаючи ігри та офісні програми. При цьому при використанні підписаної моделі поширення через рік успішного продажу стандартна схема розподілу прибутку «70/30» буде змінена на «85/15».

  • Нові можливості пошуку додатків.

Купертінівці хочуть грунтовно доопрацювати розділ Featured, відновити розділ Categories, а також додати рекламні блоки в результати пошуку. При цьому Філ Шиллер обіцяє, що реклама буде відповідати запитам користувача і позначатися відповідним символом. Крім цього перед повномасштабним запуском такої системи купертінівці хочуть спочатку випробувати її в тестовому режимі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Хакер змусив 150 000 неправильно налаштованих принтерів роздрукувати ASCII-картинки

Неправильно сконфігуровані принтери, доступні через інтернет, – це справжній подарунок для хакерів. Це не раз доводили не словом, а ділом. Досить згадати хоча б експеримент Ендрю Ауернхаймера, також відомого як Weev. У 2016 році Ауернхаймер скористався пошукачем Shodan і сканером masscan, виявивши принтери з відкритим портом 9100. Потім хакер розіслав на них листівки антисемітського змісту. […]

macOS Sierra перешкоджає установці неофіційних додатків

Як повідомили розробники, тестуючі бета-версію macOS Sierra, операційка позбавляє звичного способу встановити додатки, які не пройшли перевірку безпеки. Тепер в налаштуваннях більше не можна виставити галочку навпроти параметра «Установка з невідомих джерел». Завантаження додатків доступне тільки з Mac App Store і розробників, які отримали сертифікат безпеки. Поки що серед розробників немає згоди щодо роботи нового блокіратора. Частина людей не […]

Fiat Chrysler Automobiles може зайнятися виробництвом автомобілів Google і Apple

У мережі продовжує з'являтися інформація, пов'язана з автомобілем Apple. Днями Серджіо Маркіонне, голова Fiat Chrysler Automobiles, повідомив про те, що компанія готова співпрацювати з різними компаніями, включаючи і Apple. На думку Маркіонне, співпраця з новими компаніями буде корисною для всієї галузі. Новачки зможуть привнести в неї щось нове і, можливо, допомогти знизити витрати на виробництво […]