Tesla Motors вперше потрапила в десятку рейтингу найдорожчих автомобільних брендів за версією агентства Millward Brown.

Складаючи рейтинг, фахівці оцінювали пов'язані з брендом фінансові показники, а також його внесок у загальний прибуток компанії. Крім того, вони провели опитування серед 3 мільйонів споживачів по всьому світу.

Підсумком дослідження стала оцінка бренду Tesla в $4,436 мільярди, що дозволило виробникові електрокарів зайняти десяту сходинку.

Оцінка вартості Tesla збільшилася завдяки представленому навесні 2016 року бюджетному (за мірками компанії) автомобілю Tesla Model 3, ціна якого стартує від $35 тисяч. Масовий випуск моделі запланований на другу половину наступного року, проте компанія вже отримала понад 370 тисяч попередніх замовлень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Apple патентує 3D-камеру, яка допоможе розпізнавати об’ємні об’єкти

Компанія Apple продовжує активно поповнювати своє патентне портфоліо. Днями в мережі з'явилася інформація про два нові патенти, зареєстровані виробником iPhone. У них описані технології, які допоможуть купертінівцям створити камеру, здатну вловлювати глибину і відстежувати рухи в кадрі.   Один з нових патентів закріплює за Apple права на процесор обробки об'ємних зображень, а другий – конструкцію […]

Новые слухи: потоковый TV-сервис Apple появится этой осенью

Новые подробности о работе потокового TV-сервиса от Apple стали известны благодаря газете The New York Post.  В новом телевизионном сервисе будет присутствовать функция сбора и передачи телеканалам статистических данных, а именно состава аудитории, время просмотра и рейтинга телепередач.  Это не новшество, и не утечка конфиденциальной информации. Такие компании как Amazon, передают аналогичные данные телекомпаниям с […]

Чому продукція Apple коштує дорожче, ніж пристрої інших брендів

  Більша частина власників продукції Apple часто чує зауваження такого характеру: «за таку суму два нормальні смартфони купити можна» або «так твій MacBook як автомобіль коштує!»  Звісно, користувач мимоволі починає замислюватися про те, чи дійсно воно того варто? Отже, чи виправдано купертіновці роблять ціни своїх продуктів такими високими, і які можуть бути причини, що виправдовують […]