Tesla Motors вперше потрапила в десятку рейтингу найдорожчих автомобільних брендів за версією агентства Millward Brown.

Складаючи рейтинг, фахівці оцінювали пов'язані з брендом фінансові показники, а також його внесок у загальний прибуток компанії. Крім того, вони провели опитування серед 3 мільйонів споживачів по всьому світу.

Підсумком дослідження стала оцінка бренду Tesla в $4,436 мільярди, що дозволило виробникові електрокарів зайняти десяту сходинку.

Оцінка вартості Tesla збільшилася завдяки представленому навесні 2016 року бюджетному (за мірками компанії) автомобілю Tesla Model 3, ціна якого стартує від $35 тисяч. Масовий випуск моделі запланований на другу половину наступного року, проте компанія вже отримала понад 370 тисяч попередніх замовлень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Linksys випустила модульну систему Velop, що забезпечує підключення до Wi-Fi по всьому будинку

Компанія Linksys на CES 2017 представила «першу в світі домашню систему Wi-Fi». На відміну від існуючих рішень з одним роутером, Velop пропонує використовувати кілька модулів за необхідністю, причому між собою вони з’єднуються автоматично, формуючи нішеву топологію. За рахунок цього можна забезпечити повне покриття і надійне підключення до мережі. Насправді, спробу забезпечити підключення по всьому будинку за допомогою […]

Віртуальний футбол з реальними футболістами

Нові нанотехнології по малу але вплітаються в кожну галузь діяльності людини, і тому не варто дивуватися, що комп'ютери добралися до різноманітних видів спорту. На цих вихідних ми могли спостерігати футбольний поєдинок, з професійними футболістами, але от тільки на головах у них були надіті хитромудрі шоломи віртуальної реальності. Таке видовище організували телевізійники з Норвегії. Суть всієї […]

iPhone 7 Plus проти Xiaomi Mi5S. Яка подвійна камера краща

Позавчора Xiaomi представила свої новенькі флагмани Mi5S і Mi5S Plus. Старша версія, як і у Apple, має подвійну камеру. У Мережі з’явилися фотографії, зроблені на обидва пристрої. Технологія зйомки флагманів дещо відрізняється. «Китаєць» робить два знімки, один з яких чорно-білий. У модулі камери використовується технологія синхронізації монохромних і RGB-сенсорів. «Американець» ж в свою чергу інтелектуально […]