Фахівці компанії Creative Strategies провели соціологічне опитування, в якому цікавилися у випадкових перехожих, які володіють iPhone, де найчастіше вони користуються голосовим асистентом.

Зібрані результати свідчать: більшість користувачів бояться використовувати Siri в публічних місцях. Лише 3% користувачів використовують «розумного помічника» за призначенням – незалежно від того, де вони знаходяться.

Сірі важко зрозуміти співрозмовника, що знаходиться в шумному оточенні. Це факт, на жаль. Виникають проблеми в розпізнаванні мови, ми змушені повторити запит другий, третій раз. Не всім хочеться це робити, коли на тебе дивляться (і слухають) інші. Що характерно, це статистика для США, де споживачі звикли голосно розмовляти по телефону.

Більшість респондентів користуються Siri в автомобілі (62%), решта – в будинках (38%). Найрідше до допомоги голосового асистента звертаються на роботі – лише 1,3% користувачів знаходять в собі сміливість сформулювати який-небудь запит. Опитані пояснюють таку поведінку страхом потрапити в незручну ситуацію.

Цього не скажеш про користувачів Android, у яких ситуація трохи краща. Аналогом Siri, Google Now, користується 12% користувачів Андроїда. А ось в машині, як показала практика, людям комфортніше звернутися до голосового асистента Apple, ніж Google.

Apple працює над суттєвим покращенням Siri, використовуючи технології купленого рік тому стартапу VocalIQ. Будемо сподіватися, що плоди ми побачимо вже на WWDC в понеділок.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Тім Кук знову став директором

Вчора, генеральний директор Apple Тім Кук став членом ради директорів благодійного фонду RFK Center for Justice and Human Rights. Це не дивно, адже він довгий час активно підтримує організацію. За словами самого Кука, Роберт Кеннеді – це його особистий герой, чийому прикладу глава Apple намагається дотримуватися кожен день. Дорослішаючи, я надихався нескінченно. вірою Роберта Кеннеді в […]

Facebook тестує відеокоментарі

Найбільша соціальна мережа в світі Facebook, як завжди, знаходиться на передовій прогресу і, можливо, саме тому продовжує утримувати лідируючі позиції на ринку, не даючи спуску конкурентам. Днями компанія приступила до обкатки чергової новомодньої можливості: користувачам з ряду країн стала доступна можливість залишати відеокоментарі. Як повідомляє інформаційний портал VentureBeat, обрані користувачі, яким пощастило стати учасниками закритого бета-тестування, […]

Дзвінки через Wi-Fi в Україні. Чекати чи не чекати?

З установкою iOS 9.3 у абонентів американського оператора at&t з’явилася можливість дзвінків через Wi-Fi. Це далеко не новина, ще на iOS 8 з’явилася така можливість. Тоді пощастило абонентам T-Mobile. У at&t все серйозніше – оператор дав можливість здійснювати міжнародні дзвінки, а це означає, що непорушність роумінг-тарифів сильно похитнулася. Про технологію Wi-Fi Calling говорять давно – вона дозволяє […]