Мобільний оператор lifecell раптово вирішив «допомогти» своїм абонентам і автоматично підключив всім послугу «lifecell Кредит». Тепер кожен, хто вчасно не встигне поповнити рахунок, отримає кредит, хоче він того чи ні.

До 19.05 подібну послугу можна було хіба що підключити, тепер же вона активується відразу, як тільки у тебе закінчуються гроші на рахунку. Виходить, що якщо ти на день запізнився з оплатою місячного пакету, отримай тижневий пакет в борг. Більш того, якщо протягом двох днів рахунок не поповнений, то тобі виставлять додатковий рахунок в 3 гривні за користування послугою. Повторимо: тобі виставляють рахунок за послугу, яку ти особисто не підключав.

Як вказує сайт lifecell, кредит можна отримати на суму від 10 до 40 гривень і залежить вона від певних чинників, а саме, від тривалості користування карткою і суми останніх поповнень рахунку.

 

Там же (на сайті lifecell), подані умови, які «дозволяють» тобі автоматично скористатися послугою:

– Відсутність грошей на рахунку

– Повідомлення від lifecell про отримання послуги «lifecell Кредит»

– Продовження використання послуг зв'язку.

Ось тільки за фактом повідомлення про підключення приходить в той момент, коли оператор списує з рахунку необхідну суму грошей. Тому ти отримуєш «дуплет» – lifecell надсилає тобі повідомлення про підключення і відразу ж повідомлення про початок використання послуги.

 

Відключити послугу не складно – потрібно відправити «1» у відповідь на повідомлення про підключення або кодом *117*1#. Також можна убезпечити себе заздалегідь і ввести код *117*1# двічі (!). Сервіс спочатку підключиться, після чого відключиться.

Але проблема не в легкості або складності відключення, а в тому, що оператор без нашої згоди нав'язує нам послугу, та ще й змушує за неї платити. Що ж говорити про людей, які користуються телефоном не звертаючи уваги на смс, як наприклад пенсіонери або діти? Вони практично завжди будуть жити в кредит, навіть невеликий.

Може скластися враження, що lifecell максимально убезпечив клієнтів – кредит не вилізе за межі їх місячної абонплати, але, з іншого боку, оператор без дозволу нав'язує клієнтові послугу, за яку з його рахунку списуються гроші.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Вперше версія «Plus» обійшла за популярністю звичайний iPhone

Як ми вже розповідали, в день старту офіційного продажу iPhone 7, покупці в роздрібних магазинах Apple не могли придбати модель iPhone 7 Plus. Також і зараз неможливо купити iPhone 7 в кольорі Jet Black, а ось 5,5-дюймових «сім-плюс» немає взагалі ніяких – незалежно від забарвлення або обсягу вбудованої пам’яті. Такий дефіцит iPhone 7 Plus пояснюється […]

Тім Кук хоче знизити ціни на iPhone за межами США

Гендиректор Apple заявив в інтерв'ю індійському телеканалу NDTV, що висока ціна на iPhone за межами США обумовлена ​​незалежними від компанії факторами. Телеведучий поскаржився що навіть старі iPhone продаються в Індії дорожче, ніж нові пристрої в Північній Америці. При цьому, купуючи дорогий пристрій , користувач не отримує всього набору сервісів, оскільки їх робота обмежена територіально. Компанія не […]

Chrome автоматично не буде запускати Flash

До кінця 2016 року в Google Chrome припиниться автоматичний запуск всіх Flash-елементів, через проблеми з безпекою плагіна і моральним старінням технології. У документації Chromium повідомляється, що користувачеві необхідно буде надати дозвіл для запуску Flash на сайті, а HTML-елементи стануть відображатися в першу чергу. Google склала список сайтів, на які до кінця не поширюється це обмеження. […]