Найпопулярніша російська пошукова система «Яндекс» поступилася пальмою першості американському Google. Головною причиною зміни позицій в Рунеті став мобільний трафік, який і вивів Google на першу сходинку.

Згідно зі статистичним звітом, наданим компанією TNS, в квітні 2016 року аудиторія Google виросла до позначки в 20,5 млн користувачів. «Яндекс» незначно відстає – 20,4 млн. У пошуковика від Mail.ru показник в 19,3 млн користувачів. Це ті користувачі, які відкривають сайт хоча б раз на місяць.

Статистика самого «Яндекса» зазначає, що вітчизняна пошукова система зберігає лідерство за рівнем щоденної аудиторії. Кожен день на сайт ya.ru (включаючи запуск додатків для смартфонів) переходять близько 12,3 млн користувачів.

На другій сходинці – соціальна мережа ВКонтакті (12,1 млн). Замикає трійку найпопулярніших ресурсів Google з щодобового аудиторією в 11 мільйонів унікальних відвідувачів.

Представлений TNS звіт вперше передбачив мобільний трафік. Аж до квітня поточного року враховувалася лише аудиторія відвідувачів, які користуються сервісами з комп'ютерів і ноутбуків.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

В iOS 9.2 помітили проблеми з доставкою нових листів

В iOS 9.2 з’явилось багато цікавих можливостей, а також інженери Apple виявили ряд критичних помилок.   Однак, і без нових неприємностей, на жаль, не обійшлося: користувачі стали помічати некоректну роботу стандартного додатку «Пошта» з обліковими записами Gmail та інших сервісів, за виключенням iCloud. Як виявилось, проблема в тому, що відтепер листи з усіх інших поштовиків (за виключенням iCloud), доставляються без push-повідомлень. Вони не підтримують дану […]

О поддержке Apple Pay объявили еще несколько игроков рынка

Недавно мы сообщали о первых статистических данных работы Apple Pay.  Напомним, что система оплаты существует на рынке не более квартала, а ее уровень использования стремительно ползет вверх. Сегодня ресурс 9to5mac поделился новостями о расширении площади использования мобильных платежей: о введении поддержки Apple Pay поделились розничная сеть косметических средств Sephora, сервис по продаже билетов Tickets.com, Disney […]

Немає нічого дорожче за Apple

Уже вп'яте поспіль корпорація з Купертіно очолює рейтинг американського видавництва Forbes як найдорожчий у світі бренд. За оцінкою журналу тільки за цей рік ціна Apple-бренду зросла на цілих 17%, що дозволило дотягнути вартість до 145,3 мільярда доларів. Друге місце в списку (власне, як і в 2014 році) займає Microsoft. Але вартість цього бренду, хоч і […]