
Китайський ринок смартфонів є одним з найбільш пріоритетних для виробників. Однак рейтинг популярності тут сильно відрізняється від світового, а лідери Apple і Samsung відстають від місцевих компаній.
Згідно з останніми дослідженнями, за підсумками минулого місяця Xiaomi посіла перше місце в Піднебесній. «Китайській Apple» належить 26% місцевого ринку смартфонів. Популярність продукції бренду підтверджується і попитом на останні моделі – незважаючи на кілька розпродажів, багато хто все ще не встиг придбати новинку.

На другому місці за результатами продажів – бренд Honor з 15,7% ринку, який відстає від лідера – 23,7%. Також в топ лідерів входить LeEco, колишня компанія LeTV з результатом 10,5%. Щоб вийти на третє місце, їй знадобилося трохи більше року.
Apple займає в Китаї тільки четверте місце з часткою в 8,2%. Хоча китайські користувачі і люблять дизайн iPhone, останнім часом вони воліють купувати більш доступні клони від місцевих виробників.

Компанію з Купертіно наздоганяє Meizu, якій належить 7% від усіх мобільних пристроїв. Хто знає, можливо, вже в наступному році нас чекає зміна місць, враховуючи, що китайський виробник оголосив про серйозні наміри щодо посилення своїх позицій на ринку смартфонів.
Результати продажів Samsung і зовсім виявилися провальними: з 3,2% ринку південнокорейський виробник поступається Meizu – п'яте місце.
Залишити відповідь