Нас чекає дійсно бюджетний електрокар.

Амбітна компанія Tesla робить все можливе, щоб прискорити виробничу потужність своїх фабрик. Сьогодні одним з найцікавіших заводів бренду є так званий виробничий комплекс Gigafactory, розташований в штаті Невада. Його спеціалізація – виробництво батарей для електрокарів Tesla.

Завод працює вже протягом декількох місяців, хоча офіційно він відкритий так і не був. Сьогодні компанія анонсувала дату запуску. 29 липня стати свідком старту Gigafactory зможуть учасники розіграшу запрошень в рамках продажу Model S, який напередодні проводила компанія.

У числі запрошених і категорія VIP-гостей, а ось пресу поки обійшли стороною. Таким чином, Tesla підкреслює своє ставлення до свого покупця, який для бренду завжди залишається на першому місці.

У планах компанії – висновок рівня виробництва акумуляторів до 50 гігават-годин вже до 2020 року. Саме це дозволить зробити останню новинку, електрокар Tesla Model 3, максимально бюджетним.

Сьогодні вартість базової версії седану становить $35 000, а перші моделі доберуться до покупця в другій половині 2017 року. Кількість попередніх замовлень на «бюджетний» електрокар перевалила за позначку в 300 000.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися
коментарів: 2 | 13.12.2016 08:29

Що робити або не робити, якщо iPhone 7 впав у воду

Коротко: Краще прислухатися до порад, ніж ні. iPhone 7 захищений від вологи за стандартом IP67. Цей рейтинг говорить, що смартфон переживе 30 хвилин занурення у воду (!) на глибину до метра. Але з телефоном не можна плавати, приймати душ і так далі. Це загрожує поломкою. Apple не розглядає потрапляння рідини в корпус iPhone 7 і поломку пристрою в ролі гарантійного […]

GAMES, RIOT – Civil Unrest

Каждый год на нашей планете случаются множества бунтов, восстаний и революций. Они могут быть с политическими причинами, социальными либо связанными с культурой. В большинстве своём это мирные демонстрации без всякого насилия. Обычно всё заключается в студенческих флешмобах, забастовках и подобных акциях, на которых население отстаивает свои свободы, права и гражданские позиции. Порой такие народные волнения […]

Twitter позбавиться від реклами в новинних стрічках

Ініціатива з відключення реклами в акаунтах популярних громадян стартувала ще у вересні, і зараз набирає обертів. Так, деякі члени мережі повністю позбудуться від реклами в їх новинних стрічках. Замість рекламних оголошень Twitter отримує прибуток від просування певних твітів на замовлення, ці повідомлення з’являються в стрічках простих користувачів поряд з їх власними публікаціями. Очікується, що такий підхід […]