Цими вихідними компанії SpaceX вдалося втретє поспіль успішно посадити перший ступінь ракети-носія Falcon 9 на посадковий майданчик з дивною назвою «Of Course I Still Love You» в Атлантичному океані. Перша успішна посадка (після низки невдач) відбулася на початку квітня, друга поспіль – на початку травня, так що вже можна говорити про якісь закономірності: схоже, що SpaceX недарма так наполегливо працювала над посадкою в океані.

На цей раз ракета вивела на орбіту таїландський супутник Thaicom 8, який забезпечить телекомунікаційне покриття в Південному і Південно-Східному регіонах Азії. Ракета-носій Falcon 9, як і завжди раніше, була запущена зі стартового комплексу Launch complex 40 космодрому на мисі Канаверал. Другий ступінь доставила телекомунікаційний супутник Thaicom 8 вагою в 3 тонни на високу проміжну орбіту. Супутник вийшов на необхідну траєкторію, по якій він досягне свого місця призначення – геостаціонарної орбіти на висоті 35 800 кілометрів від поверхні Землі, де він буде працювати протягом 15 років.

Основною відмінністю даного польоту є те, що ступінь поверталася на більш високій швидкості, ніж після запусків на низьку навколоземну орбіту. Більшу частину спуску ракета просто падала (було всього кілька короткочасних включень двигуна), а коригування і стабілізація проводилися за допомогою спеціальних закрилків.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Дзвінки без кордонів за допомогою WhatsApp для iPhone

Як і очікувалося, після попереднього тестування функції нове оновлення популярного додатка WhatsApp під номером 2.12.1 принесло йому підтримку голосових дзвінків. Вже за декілька тижнів всім користувачам месенджера стане доступна можливість спілкуватися один з одним по телефону, оплачуючи тільки з'єднання з Інтернетом. Голосові функції, що з'явилися напередодні в WhatsApp, ставлять програму на один рівень з Facebook […]

Постачальники йдуть від Apple через падіння продажу iPhone

Продаж смартфонів Apple падає третій раз поспіль за рік. Обсяг продажу айфонів скоротився на 5%, компанія втратила на цьому 13% прибутку. Експерти вважають, що такий показник вплинув не тільки на Apple, але і на її постачальників. “Ринок смартфонів величезний, щорічний продаж становить близько 1,5 млрд одиниць. Але суперцикл завершується, ринок каннібалізується. Згодом компаніям-постачальникам доведеться розширювати […]

Ford рекламує Apple CarPlay

Компанія Ford випустила рекламний ролик, присвячений можливості використання фірмової системи SYNC3 і Apple CarPlay.  У новому ролику під назвою «Отримай найкраще від обох світів» демонструється «складність» контролю управління аудіосистемою автомобіля. Вийшов такий собі «конфлікт поколінь».  Нагадаємо, що в представленому минулого тижня списку машин, які підтримують фірмовий автомобільний інтерфейс Apple, знаходиться лише одна модель американського автомобільного концерну Ford Escape.