У США шахраї пограбували чоловіка на 50 000 доларів. Зловмисники представилися онуком літньої людини, а потім стали просити великі суми грошей через подарункові карти iTunes Gift.

90-річний американець переслав шахраям 50 000 доларів подарунковими картками iTunes. Справа в тому, що зловмисники прикинулися онуком літнього чоловіка, повідомляє Life.

Нещодавно потерпілому зателефонував молодий чоловік, який представився його онуком. Він розповів, що потрапив в серйозну автомобільну аварію під час відпустки в штаті Флорида. В результаті аферист переконав діда придбати кілька подарункових карток iTunes на суму від чотирьох до семи тисяч доларів, а потім по телефону передати йому номери сертифікатів.

Шахрай запевняв, що незабаром поверне всі гроші, проте ніяких новин від нього, звичайно, не було. Чоловік зрозумів масштаб афери тільки після того, як зв'язався зі своїм справжнім онуком.

Поліцейські повідомили, що навряд чи зможуть повернути втрачені гроші, проте вони сподіваються, що оприлюднення даного інциденту вбереже багатьох літніх людей від таких же помилок.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Kingston представила «найбільшу в світі» USB-флешку об’ємом 2 ТБ

Скільки пам’яті у вашого Mac? 256 ГБ? 512 ГБ? Компанія Kingston представила найбільшу в світі USB-флешку, яка покликана повністю вирішити проблему з нестачею вільного місця. Модель Kingston DataTraveler Ultimate GT випускається в двох варіантах – на 1 і 2 ТБ. Виробник називає їх найбільш ємними USB-флеш-накопичувачами в світі. Зрозуміло, що такий USB-накопичувач не може бути упакований […]

Євросоюз забезпечить безкоштовним інтернетом 8000 міст до 2020 року

Єврокомісія домовилася з Європарламентом про запуск нової ініціативи WiFi4EU, згідно з якою до 2020 року ЄС виділить країнам-учасницям союзу гранти на загальну суму $ 134 млн для установки безкоштовних точок Wi-Fi-доступу в громадських місцях, повідомляє The Next Web. Як розповів голова Єврокомісії Жан-Клод Юнкер ще під час першого розгляду ініціативи в минулому році, кампанія спрямована […]

Facebook виграла в Китаї суперечку через торгову марку

Соціальна мережа Facebook виграла в Китаї судовий процес проти місцевої фірми Zhongshan Pearl River з приводу ексклюзивних прав на торгівельну марку. Китайська компанія Zhongshan Pearl River зареєструвала в 2014 році торгівельний знак «face book». Суд вказав, що фірма Zhongshan Pearl River «порушила моральні принципи» з «явним наміром дублювати і копіювати інший широко відомий товарний знак». […]