На презентації Apple Pay в Сінгапурі віце-президент компанії Дженніфер Бейлі (до речі, перша жінка, яка опинилася на сцені Moscone Center) заявила, що в Купертіно активно працюють над запуском сервісу в нових країнах. В першу чергу в планах компанії країни Європи, а вже потім Apple планує дістатися до Азії.

"Перед запуском ми в першу чергу дивимося на ринкову частку продуктів Apple. Також до уваги береться ступінь поширення кредитних і дебетових карт, в тому числі безконтактних", – говорить Бейлі.

У той же час топ-менеджер зазначила вплив Apple Pay на платіжну картину в країні.

"Коли ми запустили Apple Pay в США, частка безконтактних платежів зросла відразу з 4 до 20 відсотків. Це, безумовно, успіх."

Дженніфер зазначила, що багато нових запусків планується вже до кінця цього року. 

Зараз Apple Pay доступний в шести країнах, включаючи США, Канаду, Великобританію, Австралію і Китай.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Процесор A10 отримає потужний графічний чіп

Компанія Imagination Technologies, що поставляє Apple графічні чіпи для портативної техніки, представила останнє покоління чіпів PowerVR. Презентація відбулася на виставці CES 2016, що проходила в Лас-Вегасі з 6 по 9 січня. Новинки з преміум-лінійки PowerVR 7XT Plus, що володіють значним запасом графічної потужності, є першими претендентами на використання в нових поколіннях iPhone і iPad. Творці […]

Трансформатор для Інтернету речей економить енергію в пасивному режимі

Датчикам Інтернету речей, які «розтягують» заряд батареї на місяці або отримують енергію з відновлюваних джерел, потрібна можливість роботи в режимах, що характеризуються різними витратами електрики: наприклад, щоб періодично робити виміри і виконувати обчислення для перевірки виходу за граничні значення, досить невеликого струму, а для рідкісної передачі інформації по мережі енергії знадобиться набагато більше. Для перетворення напруги […]

Основний продукт Apple – смартфон iPhone

У цьому році компанія Apple випустила три абсолютно нових продукти: смарт-годинник Apple Watch, планшет iPad Pro та сервіс для стрімінгу музики Apple Music. Всі вони викликали досить неоднозначну реакцію користувачів. Мет Вайнбергер, який працює в компанії BusinessInsider, вважає, що головна мета виводу цих продуктів на ринок – підтримка iPhone. Якщо вірити результатам аналітичних досліджень, то […]