lifecell представив преміум тарифи на базі припейда. Оператор «для студентів» представив тарифи вищого рівня, включивши туди навіть роумінг. Що відбувається в нашому телеком-світі?

Ще два роки тому у вітчизняних операторів було просте і зрозуміле позиціонування: «Київстар» був рішенням для солідних людей, «МТС» був рішенням для солідних людей, яким не подобаються «зоряні», а «life :)» був найдешевшим рішенням. Сказати, що у тебе «лайф» у вищому суспільстві було чимось дивним. Бренд робив все, щоб люди старші 25 сором'язливо відверталися і переходили на щось, що більше відповідало статусу.

Після того, як Turkcell повністю викупив оператора і представив більш «спокійне позиціонування», почалися метаморфози. Не тільки в lifecell. Після появи на ринку Vodafone виявилося, що саме він став найдешевшою пропозицією – турецький українець виявився другим, а «Київстар», як і раніше, залишався найбільш «преміальним» (правда, тільки за ціною), але миритися з цим не хотів.

Те, що сталося навесні, повністю переформатувало ситуацію на ринку. Спочатку «зоряні» знизили власні тарифи і розширили лінійку, впавши до рівня lifecell в популярних пропозиціях, але збільшивши різноманітності контрактних тарифів (у чому оператор завжди був першим), на деякий час оператори вирівнялися, що зіграло на руку «Київстар» – оператора давно ганили за невиправдано високі пропозиції.

Тим більше, що «зоряні» раптово зіткнулися з незвичною для себе ситуацією – покриття почали вимірювати в 3G, а не звичному 2G, що, з огляду на стахановські темпи lifecell, позбавляло оператора можливості розповідати про кращі мережі, точніше, розповідати-то він не припиняв, але було зрозуміло, що різниця між мережами зовсім невелика.

Але рівними оператори були недовго – lifecell впав на рівень Vodafone, причому надавши більш розширену версію тарифів, ніж у конкурентів. Знову стало очевидно, що «Київстар» програє в області доступних пропозицій, але у нього ж залишився преміум сегмент!

І ось на lifecell з'являється два тарифи, які спокійно можуть конкурувати з «зірковими». В результаті, єдине, що залишилося «Київстар», – це більш солідний бренд, до рівня якого lifecell поки не може дотягнути. З цим пов'язано відразу кілька факторів: і відсутність MNP, і звички вітчизняних абонентів, і відсутність масштабних перемог на корпоративному ринку, які потрібно обов'язково рекламувати. Та й той факт, що преміум тарифи у оператора – це припейд, теж виглядає трохи дивно.

Поки незрозуміла історія тільки з Vodafone. Компанія ніби непогано працює на корпоративному терені і відхрестилася від «МТС»-івського минулого, але адекватної заміни тарифів не представила. У той час, як конкуренти роблять упор на хвилини і трафік, у оператора з цим не складається. Все ж зайнятій людині аж ніяк не вистачить навіть запропонованих в контракті 150 хвилин, тому оператор зараз скоріше не найдешевший (хоча так і є), а завмерлий в напівпозиції, від якого всі чекають руху.

Так що, зараз на нашому ринку повна плутанина – саме те, чого ми чекали від 3G. Надто вже оператори розслабилися за всі ці роки. Ще б пак MNP…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Як повідомити Apple про виявлені баги і недоліки в iOS 10 beta

У четвер Apple запустила публічне бета-тестування iOS 10. Взяти участь в тесті може будь-який користувач з iPhone і iPad, завантаживши тестову версію нової ОС за допомогою цифрового сертифікату компанії. Бета-тест не є повністю відкритим – для того щоб взяти участь в програмі, необхідно опинитися в числі перших 100 000 чоловік, які зареєструвалися на сайті Apple […]

«Патріотичні» компанії в Китаї змушують співробітників позбавлятися від американських iPhone

Керівництво китайської компанії Bina Technology зажадало від співробітників позбутися своїх iPhone. Відповідне розпорядження видав директор організації Чжан Юньлун. Як повідомляє Lenta, патріотично налаштований глава компанії заявив, що кожен співробітник отримає компенсацію, якщо відмовиться від смартфона американської корпорації на користь пристрою будь-якого іншого бренду. За iPhone 6 працівнику встановлено 2500 юанів (приблизно $ 375), за iPhone […]

Тім Кук і Едді Кью помічені на конференції Sun Valley

Генеральний директор Тім Кук і віце-президент Apple по інтернет-сервісу Едді Кью взяли участь в конференції Sun Valley. Фотографії топ-менеджерів опублікувала Wall Street Journal. Захід в Сан-Валлі проходить щорічно, починаючи з 1983 року. Організатором конференції виступає банк Allen & Co. у Нью Йорку. Останні роки сюди з’їжджаються кілька сотень лідерів IT-індустрії. Протягом чотирьох днів вони розмовляють […]