Раніше в цьому місяці Apple подала клопотання в Північний окружний суд Каліфорнії про відхилення позову через «Помилку 53», що перетворює iPhone з сенсором Touch ID в «цеглину». Після релізу програмного виправлення і запуску програми ремонту та заміни пристроїв в Купертіно вважають позовне звернення надлишковим.

Нагадаємо, про «помилку 53» стали широко говорити після релізу поновлення iOS 9.2.1. Вона почала виникати у скачавших апдейт власників iPhone, які раніше провели заміну розбитого сканера відбитків пальців Touch ID в неофіційному сервісному центрі. В результаті після установки оновлення користувачі отримували непрацездатні смартфони з «помилкою 53», яку неможливо усунути.

У лютому Apple випустила окрему збірку iOS 9.2.1, спрямовану на усунення збою. Даний реліз призначений для відновлення виведених з ладу iPhone з помилкою 53.

Незважаючи на реліз поновлення позивачі стверджують, що Apple не поінформувала користувачів про вирішення проблеми належним чином. Крім «неявного» оголошення і публікації документа на сайті технічної підтримки Apple не зробила практично нічого, щоб проінформувати своїх клієнтів, стверджують вони. Користувачам, які вважали, що мають право на повернення коштів, корпорація розіслала електронні листи, але багато позивачів так і не отримали лист. За словами одного із заявників, він двічі намагався зв'язатися з представниками техпідтримки, щоб обговорити процедуру відшкодування грошей, але був обидва рази від'єднаний.

Користувачі iPhone, у яких закінчився термін гарантії і які звернулися в сторонні сервісні центри витратили свої гроші. Крім того «Помилка 53» призвела до повного скидання даних, тобто власники iPhone ризикують втратити всю інформацію, яка не була перш скопійована в хмарні сервіси.

Сама Apple визнала проблему менш ніж за тиждень до подачі позову, припускаючи, що в деяких випадках помилку може викликати вбудована підтримка безпеки.

«Ми дуже серйозно ставимося до безпеки наших клієнтів і« Помилка 53 »є результатом перевірок безпеки, призначених для захисту наших покупців, – прокоментував ситуацію представник Apple. – IOS перевіряє, що датчик Touch ID на вашому iPhone або iPad правильно поєднується з іншими компонентами пристрою. Якщо ОС виявляє невідповідність, то перестає працювати Touch ID, в тому числі для використання Apple Pay. Цей захід безпеки необхідний для захисту пристроїв і запобігання використання неавторизованих датчиків. Якщо користувач виявляє «Помилку 53», ми рекомендуємо зв'язатися з технічною підтримкою Apple ».

І оригінальна, і виправлена ​​скарги стверджують, що «помилка 53» – шахрайство і порушення закону про захист прав споживачів. Автори колективного позову вважають, що Apple винна в заподіянні протизаконного збитку, оскільки вона нав'язує власні послуги, які коштують дорожче, ніж в неавторизованих майстернях. Нові слухання за цим позовом пройдуть 16 червня.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Apple випустила iOS 9.2 beta 3 для розробників програмного забезпечення, а також учасників програми тестування

У вівторок, 10 листопада американська "яблучна" корпорація випустила нову бета-версію операційної системи iOS 9.2 для розробників додатків. Варто нагадати, що з моменту релізу попередньої версії операційної системи версії 9.1 минуло вже більше 3-х тижнів.  Третю бета-версію можна завантажини зі спеціального центру для розробників програмного забезпечення. Також завантажити її можуть і користувачі, які беруть участь в […]

В Японії запровадять біометричну ідентифікацію для онлайн-платежів

В Японії розробляють платформу для біометричної ідентифікації при здійсненні онлайн-платежів. Система з’явиться в онлайн-магазинах, на сайтах бронювання авіаквитків, страхових компаній та інших майданчиках. Sumitomo Mitsui Financial Group планує впровадити ідентифікацію особистості за допомогою відбитків пальців або аналізу голосу при здійсненні онлайн-платежів, пише Nikkei Asian Review. Мегабанку буде належати контрольний пакет акцій компанії, яка розробляє технологію. […]

В Германии запустили программу по утилизации iPhone

Компания Apple в августе 2013 года запустила программу по быстрому обмену устаревших моделей iPhone на скидку, распространяющуюся на приобретение новых девайсов. С того времени яблочная фирма работает над постоянным расширением данной программы на мировом рынке. И вот, на этой неделе, программа по утилизации старых девайсов начала работать и в магазинах Apple Store Германии. Таким образом, […]