Xiaomi офіційно представила квадрокоптер Mi Drone з функцією запису відео у форматі 4K. Вартість пристрою складе $ 450, тоді як раніше очікувалося, що виробник попросить за новинку $ 610.

До безпілотника кріпиться камера, яка здатна вести запис відео з роздільною здатністю 4К і може обертатися на 360 градусів. Mi Drone містить змінну батарею ємністю 5100 мАч, завдяки якій може перебувати в повітрі до 27 хвилин.

У комплект поставки пристрою включається пульт дистанційного керування. Його необхідно доповнити смартфоном, який буде служити в якості видошукача.

Пристрій представлений в двох варіантах. Більш просунута комплектація дрона має підтримку 4K. Бюджетний варіант, ціна якого складе $ 380, може записувати відео в форматі 1080p.

Радіус управління Mi Drone, за заявами Xiaomi, становить три кілометри. Користувач може відстежити пристрій завдяки вбудованому GPS-датчику. У тому випадку, якщо безпілотник покине керований діапазон, він буде автоматично повертатися до свого власника.

Як підкреслили в Xiaomi, особливостями Mi Drone є модульність і зручність технічного обслуговування. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Чому кнопка Home в iPhone буде ще довго

Пам'ятаєте всіх цих аналітиків і «експертів», які пророкували зникнення кнопки Home в iPhone? З виходом iOS 10 довіра до подібних тверджень звелася практично до нуля – відповідь на одне з найголовніших питань дала нам сама операційна система. У iOS 10 Apple відмовилася від традиційного Slide to Unlock на користь іншого рішення – розблокування пристрою після […]

Jay Z видалив три своїх альбоми з Apple Music

Засновник стрімінгового сервісу Tidal репер Jay Z пішов війною на своїх конкурентів. У четвер з каталогу музичної служби Apple Music зникли альбоми з трилогії короля рими Blueprint. Чим було викликано це рішення, невідомо. Jay Z не обмежився стрімінгом Apple і вилучив музичні платівки також з Google Play, Rhapsody, Amazon і Spotify, після чого вони остаточно перетворилися […]

Що змушує нас відкривати додатки знову і знову

Інтерес користувачів до свіжовстановлених додатків дуже високий, однак він стрімко падає в перший же день після установки. Для того, щоб змусити користувачів повернутися в додаток, розробникам доводиться прикладати чимало зусиль. Новий звіт фахівців з маркетингу з Leanplum дозволив визначити, що саме здатне змусити користувачів повернутися в додаток. Не будемо довго ходити довкола, повернути користувачів в […]