Apple активно наймає фахівців, які працюють над зарядними станціями для електромобілів, повідомляє Reuters. Видання провело власне розслідування і виявило ще одне підтвердження розробки компанією власного автомобіля.

За даними видання, за останні кілька місяців Apple найняла принаймні чотирьох інженерів, які спеціалізуються на розробці станцій зарядки електромобілів. Серед них колишній співробітник BMW Ронан О'Брайонаін. Ще раніше Apple найняла Нана Лью, інженера, який вивчав технології бездротової зарядки автомобілів і екс-співробітника Google, фахівця з зарядки Курта Аделбергера.

Крім цього Apple на умовах найсуворішої секретності запросила у компанії, що займаються виробництвом зарядних станцій для електромобілів, інформацію про використовувані ними технології. Ці компанії, очікувано, не стали ділитися інформацією з Apple, побачивши в ній потенційного конкурента.

В Apple все більше зміщують фокус на проект Titan, відзначає Reuters. На даний момент компанія підшукує ділянку площею 800 000 квадратних футів для роботи над автомобілем. Площа землі, що шукається, значно менша, ніж потрібно для будівництва заводу з виробництва автомобілів, але її цілком достатньо для проведення науково-дослідних робіт.

Ресурс WSJ писав з посиланням на інформовані джерела, що в автомобільному проекті Titan в минулому році було задіяно близько 600 співробітників, і в даний час компанія працює над розширенням команди. Одним з можливих партнерів Apple називають канадсько-австрійського контрактного виробника автомобілів Magna. За даними німецького видання Frankfurter Allgemeine, Apple створила «секретну лабораторію» в Берліні з персоналом з 15-20 чоловік, які раніше працювали в німецьких автомобільних компаніях.

Відзначимо, що компанія Tesla Motors готова поділитися з іншими автовиробниками технологіями зарядки електричних транспортних засобів. Вона згодна передати документацію, патенти та інші ресурси, пов'язані з роботою електрозаправок Supercharger. Їх Tesla планує зробити стандартом для автомобільної галузі.

Дані станції дозволяють за півгодини зарядити батарею електромобіля для подолання 274 км, використовуючи для цього 120 кВт постійного струму. Електроенергію власники машин під маркою Tesla отримують безкоштовно, проте її вартість вже включена в роздрібну ціну на автомобіль. Таку ж бізнес-модель повинні будуть практикувати інші автомобілебудівні компанії, які вирішили перейти на технології компанії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Инвесторами Apple являются сенаторы США

Для инновационного развития каждой компании необходимы инвестиции, даже компании с самой высокой рыночной капитализацией. Сегодня в Сети появилась информация о «непростых» инвесторах Apple, говоря точнее, о членах Конгресса США. Данным с читателями поделился беспартийный источник – исследовательская организация города Беркли (Калифорния) MapLight. Согласно опубликованной таблице, 48 сенаторов и членов их семей являются держателями акций компании из […]

Павло Дуров вперше увійшов в російський список Forbes

Доходи за останній рік дозволили йому обігнати понад 70 конкурентів. Журнал Forbes опублікував черговий рейтинг 200 найбільш успішних підприємців Росії. «Батько» соціальної мережі ВКонтакте і месенджера Telegram вперше фігурує в переліку найбагатших вітчизняних бізнесменів. Дуров відразу зайняв 135 місце, його статок оцінюється в $ 0,6 млрд. Основним капіталом IT-предпрініматея вважається месенджер Telegram і все, що […]

Дизайнер представив концепт iPad Pro 2 з подвійною камерою

За останні пару місяців в мережі кілька разів з’являлися чутки, що стосуються нового покоління iPad. За даними джерел, в наступному році купертінівці можуть представити 10,5-дюймовий планшет, який за своїми габаритами не буде відрізнятися від уже існуючих моделей, так як новинка отримає екран «від краю до краю». Фактично саме ці чутки і лягли в основу концепту […]