Apple активно наймає фахівців, які працюють над зарядними станціями для електромобілів, повідомляє Reuters. Видання провело власне розслідування і виявило ще одне підтвердження розробки компанією власного автомобіля.

За даними видання, за останні кілька місяців Apple найняла принаймні чотирьох інженерів, які спеціалізуються на розробці станцій зарядки електромобілів. Серед них колишній співробітник BMW Ронан О'Брайонаін. Ще раніше Apple найняла Нана Лью, інженера, який вивчав технології бездротової зарядки автомобілів і екс-співробітника Google, фахівця з зарядки Курта Аделбергера.

Крім цього Apple на умовах найсуворішої секретності запросила у компанії, що займаються виробництвом зарядних станцій для електромобілів, інформацію про використовувані ними технології. Ці компанії, очікувано, не стали ділитися інформацією з Apple, побачивши в ній потенційного конкурента.

В Apple все більше зміщують фокус на проект Titan, відзначає Reuters. На даний момент компанія підшукує ділянку площею 800 000 квадратних футів для роботи над автомобілем. Площа землі, що шукається, значно менша, ніж потрібно для будівництва заводу з виробництва автомобілів, але її цілком достатньо для проведення науково-дослідних робіт.

Ресурс WSJ писав з посиланням на інформовані джерела, що в автомобільному проекті Titan в минулому році було задіяно близько 600 співробітників, і в даний час компанія працює над розширенням команди. Одним з можливих партнерів Apple називають канадсько-австрійського контрактного виробника автомобілів Magna. За даними німецького видання Frankfurter Allgemeine, Apple створила «секретну лабораторію» в Берліні з персоналом з 15-20 чоловік, які раніше працювали в німецьких автомобільних компаніях.

Відзначимо, що компанія Tesla Motors готова поділитися з іншими автовиробниками технологіями зарядки електричних транспортних засобів. Вона згодна передати документацію, патенти та інші ресурси, пов'язані з роботою електрозаправок Supercharger. Їх Tesla планує зробити стандартом для автомобільної галузі.

Дані станції дозволяють за півгодини зарядити батарею електромобіля для подолання 274 км, використовуючи для цього 120 кВт постійного струму. Електроенергію власники машин під маркою Tesla отримують безкоштовно, проте її вартість вже включена в роздрібну ціну на автомобіль. Таку ж бізнес-модель повинні будуть практикувати інші автомобілебудівні компанії, які вирішили перейти на технології компанії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Apple зможе залишити ціну на iPhone незмінною

Для кожного комплектуючого iPhone у Apple є постачальник, який займається виробництвом тієї чи іншої частини. Оскільки «яблучний» гігант є одним з головних джерел прибутку багатьох постачальників, вони зацікавлені у співпраці з Apple, яка щороку розміщує мільярдні замовлення. Не так давно з’явилася інформація про те, що виробники цього разу вирішили не надавати Apple знижки на комплектуючі, як […]

Apple вислухала скарги топових подкастерів на закритій зустрічі в штаб-квартирі

Apple організувала зустріч з топовими подкастерами в штаб-квартирі компанії. Про це пише газета The New York Times. Розробники і керівництво компанії вислухали їхні скарги і пропозиції щодо розвитку сервісу. У багатьох, хто записує власні подкасти, накопичилися питання до Apple. Подкастери вважають, що в Купертіно як і раніше ставляться до аудіозаписів по підписці як до безкоштовної […]

Створено смартфон з подвійним екраном

Компанія LUNARK створила досить незвичайний смартфон зі здвоєним екраном. На думку компанії такий смартфон дозволить використовувати продуктивність телефону по максимуму. Смартфон виглядає як два склеєні ідентичні смартфони, один з яких не має головної кнопки. Кожен екран може обслуговувати різні завдання, наприклад, повідомлення і браузер, але також він може розтягувати завдання на два екрани. У центрі телефону […]