Apple активно наймає фахівців, які працюють над зарядними станціями для електромобілів, повідомляє Reuters. Видання провело власне розслідування і виявило ще одне підтвердження розробки компанією власного автомобіля.

За даними видання, за останні кілька місяців Apple найняла принаймні чотирьох інженерів, які спеціалізуються на розробці станцій зарядки електромобілів. Серед них колишній співробітник BMW Ронан О'Брайонаін. Ще раніше Apple найняла Нана Лью, інженера, який вивчав технології бездротової зарядки автомобілів і екс-співробітника Google, фахівця з зарядки Курта Аделбергера.

Крім цього Apple на умовах найсуворішої секретності запросила у компанії, що займаються виробництвом зарядних станцій для електромобілів, інформацію про використовувані ними технології. Ці компанії, очікувано, не стали ділитися інформацією з Apple, побачивши в ній потенційного конкурента.

В Apple все більше зміщують фокус на проект Titan, відзначає Reuters. На даний момент компанія підшукує ділянку площею 800 000 квадратних футів для роботи над автомобілем. Площа землі, що шукається, значно менша, ніж потрібно для будівництва заводу з виробництва автомобілів, але її цілком достатньо для проведення науково-дослідних робіт.

Ресурс WSJ писав з посиланням на інформовані джерела, що в автомобільному проекті Titan в минулому році було задіяно близько 600 співробітників, і в даний час компанія працює над розширенням команди. Одним з можливих партнерів Apple називають канадсько-австрійського контрактного виробника автомобілів Magna. За даними німецького видання Frankfurter Allgemeine, Apple створила «секретну лабораторію» в Берліні з персоналом з 15-20 чоловік, які раніше працювали в німецьких автомобільних компаніях.

Відзначимо, що компанія Tesla Motors готова поділитися з іншими автовиробниками технологіями зарядки електричних транспортних засобів. Вона згодна передати документацію, патенти та інші ресурси, пов'язані з роботою електрозаправок Supercharger. Їх Tesla планує зробити стандартом для автомобільної галузі.

Дані станції дозволяють за півгодини зарядити батарею електромобіля для подолання 274 км, використовуючи для цього 120 кВт постійного струму. Електроенергію власники машин під маркою Tesla отримують безкоштовно, проте її вартість вже включена в роздрібну ціну на автомобіль. Таку ж бізнес-модель повинні будуть практикувати інші автомобілебудівні компанії, які вирішили перейти на технології компанії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Airbus протестує прототип літаючого автомобіля в кінці року

Генеральний директор аерокосмічної групи Airbus Group Том Ендерс повідомив на технологічній конференції DLD Conference в Мюнхені про плани провести тестування прототипу літаючого самоуправляючого автомобіля для однієї людини в кінці цього року. За допомогою літаючих автомобілів, що використовуються як таксі, планують розвантажити міські дороги від пробок і заторів. У минулому році Airbus сформувала підрозділ Urban Air […]

Голосовий помічник Cortana від Microsoft став доступний на iOS і Android

Після довгих тестувань Microsoft презентувала остаточну версію свого голосового помічника Cortana для пристроїв на iOS і Android. Нова розробка повинна скласти конкуренцію Siri і Google Now на конкуруючих мобільних платформах, так як компанія випустила додаток відразу для двох ОС. Cortana for iOS виглядає і працює аналогічно Cortana для мобільної Windows 10. Користувачі смартфонів отримають окрему […]

BlackBerry віддала виробництво китайській компанії TCL

На днях BlackBerry в своєму офіційному блозі розмістила інформацію про передачу свого бренду китайському виробникові TCL Corporation. В угоді описано, що китайська компанія буде займатися безпосередньо виробництвом пристроїв, а BlackBerry буде випускати для TCL програмне забезпечення, підтримувати його і надавати корпорації додаткові сервісні послуги. TCL Corporation (The Creative Life) займає третє місце в списку найбільших […]