Apple активно наймає фахівців, які працюють над зарядними станціями для електромобілів, повідомляє Reuters. Видання провело власне розслідування і виявило ще одне підтвердження розробки компанією власного автомобіля.

За даними видання, за останні кілька місяців Apple найняла принаймні чотирьох інженерів, які спеціалізуються на розробці станцій зарядки електромобілів. Серед них колишній співробітник BMW Ронан О'Брайонаін. Ще раніше Apple найняла Нана Лью, інженера, який вивчав технології бездротової зарядки автомобілів і екс-співробітника Google, фахівця з зарядки Курта Аделбергера.

Крім цього Apple на умовах найсуворішої секретності запросила у компанії, що займаються виробництвом зарядних станцій для електромобілів, інформацію про використовувані ними технології. Ці компанії, очікувано, не стали ділитися інформацією з Apple, побачивши в ній потенційного конкурента.

В Apple все більше зміщують фокус на проект Titan, відзначає Reuters. На даний момент компанія підшукує ділянку площею 800 000 квадратних футів для роботи над автомобілем. Площа землі, що шукається, значно менша, ніж потрібно для будівництва заводу з виробництва автомобілів, але її цілком достатньо для проведення науково-дослідних робіт.

Ресурс WSJ писав з посиланням на інформовані джерела, що в автомобільному проекті Titan в минулому році було задіяно близько 600 співробітників, і в даний час компанія працює над розширенням команди. Одним з можливих партнерів Apple називають канадсько-австрійського контрактного виробника автомобілів Magna. За даними німецького видання Frankfurter Allgemeine, Apple створила «секретну лабораторію» в Берліні з персоналом з 15-20 чоловік, які раніше працювали в німецьких автомобільних компаніях.

Відзначимо, що компанія Tesla Motors готова поділитися з іншими автовиробниками технологіями зарядки електричних транспортних засобів. Вона згодна передати документацію, патенти та інші ресурси, пов'язані з роботою електрозаправок Supercharger. Їх Tesla планує зробити стандартом для автомобільної галузі.

Дані станції дозволяють за півгодини зарядити батарею електромобіля для подолання 274 км, використовуючи для цього 120 кВт постійного струму. Електроенергію власники машин під маркою Tesla отримують безкоштовно, проте її вартість вже включена в роздрібну ціну на автомобіль. Таку ж бізнес-модель повинні будуть практикувати інші автомобілебудівні компанії, які вирішили перейти на технології компанії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Іспанські вчені навчили нейромережу визначати сарказм в Twitter

Вчені з Лісабонського університету створили нейромережу, яка визначає, чи варто буквально розуміти сенс повідомлень в Twitter. Про це пише New Scientist. Технологія заснована на обробці даних, які допоможуть зрозуміти контекст кожного твіту – в першу чергу, всіх попередніх твітів і дій користувача в соцмережі. «Лексичні репліки самі по собі не несуть достатньої інформації для розпізнавання […]

Концепт рожевого MacBook Pro

У минулому році Apple продемонструвала абсолютно новий дизайн ноутбука MacBook. Але що буде з популярною модельною лінійкою MacBook Pro, якщо компанія і далі буде дотримуватися традицій «ультратонкого і найлегшого ноутбука»? Дизайнер Мартін Хаєк представив детальні рендери і трохи пофантазувавна тему MacBook Pro в стилі 12-дюймового MacBook. Вийшло приблизно наступне: Єдиний нюанс, дизайнер не врахував пропорції клавіатури і […]

iOS 9.3.3 beta 4 проти iOS 9.3.2. Порівняння швидкості роботи

Позавчора Apple випустила четверту бета-версію iOS 9.3.3, і вже наступного дня, вчора, з’явилося порівняння її з актуальною iOS 9.3.2. Відеопорівняння з’явилося на YouTube-каналі iAppleBytes. У тесті взяли участь п’ять моделей «яблучних» смартфонів: iPhone 6s, iPhone 6, iPhone 5s, iPhone 5 і iPhone 4s. Особливий інтерес представляє робота iOS 9.3.3 на iPhone 4s, адже, судячи з усього, […]