Apple активно наймає фахівців, які працюють над зарядними станціями для електромобілів, повідомляє Reuters. Видання провело власне розслідування і виявило ще одне підтвердження розробки компанією власного автомобіля.

За даними видання, за останні кілька місяців Apple найняла принаймні чотирьох інженерів, які спеціалізуються на розробці станцій зарядки електромобілів. Серед них колишній співробітник BMW Ронан О'Брайонаін. Ще раніше Apple найняла Нана Лью, інженера, який вивчав технології бездротової зарядки автомобілів і екс-співробітника Google, фахівця з зарядки Курта Аделбергера.

Крім цього Apple на умовах найсуворішої секретності запросила у компанії, що займаються виробництвом зарядних станцій для електромобілів, інформацію про використовувані ними технології. Ці компанії, очікувано, не стали ділитися інформацією з Apple, побачивши в ній потенційного конкурента.

В Apple все більше зміщують фокус на проект Titan, відзначає Reuters. На даний момент компанія підшукує ділянку площею 800 000 квадратних футів для роботи над автомобілем. Площа землі, що шукається, значно менша, ніж потрібно для будівництва заводу з виробництва автомобілів, але її цілком достатньо для проведення науково-дослідних робіт.

Ресурс WSJ писав з посиланням на інформовані джерела, що в автомобільному проекті Titan в минулому році було задіяно близько 600 співробітників, і в даний час компанія працює над розширенням команди. Одним з можливих партнерів Apple називають канадсько-австрійського контрактного виробника автомобілів Magna. За даними німецького видання Frankfurter Allgemeine, Apple створила «секретну лабораторію» в Берліні з персоналом з 15-20 чоловік, які раніше працювали в німецьких автомобільних компаніях.

Відзначимо, що компанія Tesla Motors готова поділитися з іншими автовиробниками технологіями зарядки електричних транспортних засобів. Вона згодна передати документацію, патенти та інші ресурси, пов'язані з роботою електрозаправок Supercharger. Їх Tesla планує зробити стандартом для автомобільної галузі.

Дані станції дозволяють за півгодини зарядити батарею електромобіля для подолання 274 км, використовуючи для цього 120 кВт постійного струму. Електроенергію власники машин під маркою Tesla отримують безкоштовно, проте її вартість вже включена в роздрібну ціну на автомобіль. Таку ж бізнес-модель повинні будуть практикувати інші автомобілебудівні компанії, які вирішили перейти на технології компанії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Мартовские новинки от Тима Кука. Опус 5. Водонепроницаемость Apple Watch.

В одном из предыдущих опусов, мы упомянули о такой характеристике Apple Watch, как водонепроницаемость. Как Вы, дорогие читатели, уже поняли, заявленная характеристика присутствует, но не в полном «объёме». Давайте поговорим об этом подробнее.  Дело в том, что смарт-часы Apple отвечают требованиям стандарта IPX7, общего для всех портативных устройств, предназначенных для использования на улице. Но это […]

Google не суперник Apple. 5 брендів, які перевершують вічних конкурентів

Після фінансового звіту Apple все пішло шкереберть. А хоча ні, нічого ж не сталося. Незважаючи на зниження виручки, компанія себе впевнено відчуває, мало не в два рази обганяючи конкурентів по капіталізації. Але для більшості це не так цікаво. Завжди є два одвічні суперники, яких користувачі порівнюють між собою. І якщо Apple оступилася, а Google ні, значить […]

iCloud.com Photos App получает новое масштабирование и почтовые сервисы

Эппловское iCloud.com Photos App было обновлено в минувшие выходные. К инструментам пользователей добавилась возможность масштабирования фотографий, загруженных в iCloud.com Photo Library. Как отметил немецкий сайта iFun.de, веб-версия приложения также обновилась и пользователь может посылать свои фотографии прямо с сайта. Теперь делиться интересными моментами своей жизни проще, чем когда-либо ранее. Добавление функций масштабирования и пересылки по […]