Apple активно наймає фахівців, які працюють над зарядними станціями для електромобілів, повідомляє Reuters. Видання провело власне розслідування і виявило ще одне підтвердження розробки компанією власного автомобіля.

За даними видання, за останні кілька місяців Apple найняла принаймні чотирьох інженерів, які спеціалізуються на розробці станцій зарядки електромобілів. Серед них колишній співробітник BMW Ронан О'Брайонаін. Ще раніше Apple найняла Нана Лью, інженера, який вивчав технології бездротової зарядки автомобілів і екс-співробітника Google, фахівця з зарядки Курта Аделбергера.

Крім цього Apple на умовах найсуворішої секретності запросила у компанії, що займаються виробництвом зарядних станцій для електромобілів, інформацію про використовувані ними технології. Ці компанії, очікувано, не стали ділитися інформацією з Apple, побачивши в ній потенційного конкурента.

В Apple все більше зміщують фокус на проект Titan, відзначає Reuters. На даний момент компанія підшукує ділянку площею 800 000 квадратних футів для роботи над автомобілем. Площа землі, що шукається, значно менша, ніж потрібно для будівництва заводу з виробництва автомобілів, але її цілком достатньо для проведення науково-дослідних робіт.

Ресурс WSJ писав з посиланням на інформовані джерела, що в автомобільному проекті Titan в минулому році було задіяно близько 600 співробітників, і в даний час компанія працює над розширенням команди. Одним з можливих партнерів Apple називають канадсько-австрійського контрактного виробника автомобілів Magna. За даними німецького видання Frankfurter Allgemeine, Apple створила «секретну лабораторію» в Берліні з персоналом з 15-20 чоловік, які раніше працювали в німецьких автомобільних компаніях.

Відзначимо, що компанія Tesla Motors готова поділитися з іншими автовиробниками технологіями зарядки електричних транспортних засобів. Вона згодна передати документацію, патенти та інші ресурси, пов'язані з роботою електрозаправок Supercharger. Їх Tesla планує зробити стандартом для автомобільної галузі.

Дані станції дозволяють за півгодини зарядити батарею електромобіля для подолання 274 км, використовуючи для цього 120 кВт постійного струму. Електроенергію власники машин під маркою Tesla отримують безкоштовно, проте її вартість вже включена в роздрібну ціну на автомобіль. Таку ж бізнес-модель повинні будуть практикувати інші автомобілебудівні компанії, які вирішили перейти на технології компанії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Виявлено першу шкідливу програму, яка використовує макроси Word для атаки на користувачів Mac

Експерти виявили новий вид шкідливих програм для Mac. Техніка, раніше застосовувалася тільки для злому Windows, тепер використовується для атак на користувачів комп’ютерів Apple. Як повідомляє Securitylab з посиланням на експертів Снорре Фагерланда і Патріка Уорлда, шкідливе ПЗ, що використовує макроси,  стирає межі між Windows і Mac. Техніка зараження шкідливим ПЗ за допомогою макросів відома вже […]

Apple розвіяла популярний міф про зарядку iPhone

Багато власників “яблучних” смартфонів звикли рятувати батарейку свого телефону, вручну вимикаючи всі додатки, які знаходяться в панелі багатозадачності. За думкою користувачів, такі дії допомагають збільшити час автономної роботи пристрою, а також позбавити його від глюків і гальмувань. Представники корпорації Apple спростували цю неправдиву інформацію, пише портал 9to5Mac. Один з передплатників видання вирішив запитати про користь подібних дій […]

Samsung підтвердила випуск спадкоємця Galaxy Note 7

Незважаючи на фіаско з вибухонебезпечним Galaxy Note 7, компанія Samsung збирається випустити його спадкоємця. Про це розповів Кох Дон Джин, керівник мобільного підрозділу Samsung, в інтерв’ю журналістам ресурсу CNET після прес-конференції, на якій було оголошено офіційні причини загорянь смартфонів Galaxy Note 7. Як заявив топ-менеджер, компанія запустить покращений, більш безпечний та інноваційний Note 8. Таким чином, […]