Соціальна мережа Facebook придбала компанію Two Big Ears, що займається звуком віртуальної реальності, і буде використовувати її платформу для просування високоякісного VR-звуку. Facebook випустила програмне забезпечення купленої компанії Spatial Workstation під оновленою назвою Facebook 360 Spatial Workstation – воно є за цим посиланням. Згідно з офіційним сайтом, ПЗ призначене для поширення віртуального звуку на різних пристроях і платформах. Покращувати його будуть працівники Two Big Ears і Oculus, власником якої також є Facebook.

Реліз Spatial Workstation відбувся минулої осені: спочатку це була платформа для створення аудіо, яке могло б звучати реалістично в тривимірному просторі. Так зване просторове аудіо є важливим елементом при роботі з віртуальною реальністю – Oculus також працювала над ним деякий час. Однак на відміну від ряду декількох інших VR-компаній, ця покупка була здійснена саме Facebook, а не Oculus – тому і в назві проекту присутнє слово Facebook. Націлений продукт як на віртуальну реальність в цілому, так і на 360-градусне відео зокрема.

Наступні 12 місяців Two Big Ears буде забезпечувати технічну підтримку тим, хто оплатив ліцензію на стару версію її продукту. Сама програма буде продовжувати працювати – в ній майже нічого не зміниться. Однак деякі опції новим користувачам доступні не будуть: це, зокрема, стосується можливості використовувати плагіни для ігрового движка Unity і звукових движків Wwise і FMOD. Незважаючи на це, компанія продовжить бути «агностиком» по відношенню до пристроїв і платформ – це означає, що вона не буде концентруватися виключно на Rift або Gear VR.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Batman: Arkham Knight на Mac і Linux скасований

Проект Batman: Arkham Knight є цілком пристойною грою, однак PC версія гри залишає бажати кращого. Вона виявилася настільки невдалою, що видавець Warner Bros. вирішив прибрати проект з продажу через кілька тижнів після релізу. Компанія запропонувала повернути гроші тим, хто купив недопрацьовану гру. Тепер представники Warner Bros. офіційно заявили в Steam, що реліз гри на Mac […]

Аналітики все ще не вірять в Touch ID в екрані iPhone 8

Сьогодні більшість експертів упевнена в тому, що однією з особливостей iPhone 8 стане незвичайний сканер відбитків пальців. Не виключено, що в «ювілейному» яблучному смартфоні Touch ID буде вбудований в екран. Однак з цим згодні не всі. Деякі вважають, що через технічні проблеми купертінівці або перенесуть сканер на задню панель пристрою, або зовсім відмовляться від нього. […]

Браузер Chrome отримав підтримку повідомлень в OS X

У браузері Chrome підтримка повідомлень існує вже декілька років. При черговому оповіщенні всередині програми відкривався моторошний прямокутний блок з огидним дизайном, який дуже часто перекривав потрібну інформацію. Тепер Google дозріла на повну інтеграцію браузеру з Центром повідомлень операційної системи OS X. Включаються повідомлення через розширене меню налаштувань, потрапити в яке можна наступним чином: В адресний […]