Соціальна мережа Facebook придбала компанію Two Big Ears, що займається звуком віртуальної реальності, і буде використовувати її платформу для просування високоякісного VR-звуку. Facebook випустила програмне забезпечення купленої компанії Spatial Workstation під оновленою назвою Facebook 360 Spatial Workstation – воно є за цим посиланням. Згідно з офіційним сайтом, ПЗ призначене для поширення віртуального звуку на різних пристроях і платформах. Покращувати його будуть працівники Two Big Ears і Oculus, власником якої також є Facebook.

Реліз Spatial Workstation відбувся минулої осені: спочатку це була платформа для створення аудіо, яке могло б звучати реалістично в тривимірному просторі. Так зване просторове аудіо є важливим елементом при роботі з віртуальною реальністю – Oculus також працювала над ним деякий час. Однак на відміну від ряду декількох інших VR-компаній, ця покупка була здійснена саме Facebook, а не Oculus – тому і в назві проекту присутнє слово Facebook. Націлений продукт як на віртуальну реальність в цілому, так і на 360-градусне відео зокрема.

Наступні 12 місяців Two Big Ears буде забезпечувати технічну підтримку тим, хто оплатив ліцензію на стару версію її продукту. Сама програма буде продовжувати працювати – в ній майже нічого не зміниться. Однак деякі опції новим користувачам доступні не будуть: це, зокрема, стосується можливості використовувати плагіни для ігрового движка Unity і звукових движків Wwise і FMOD. Незважаючи на це, компанія продовжить бути «агностиком» по відношенню до пристроїв і платформ – це означає, що вона не буде концентруватися виключно на Rift або Gear VR.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Samsung вже продумала варіанти використання складного і гнучкого екрану смартфонів

Перший прототип складного дисплея Samsung продемонструвала ще в 2011 році, і з тих пір в мережі регулярно з’являються чутки про підготовку серійного випуску смартфонів з таким екраном. Схоже, що через 5 років після презентації, корейці все ж зважилися застосовувати цю ідею в масовому виробництві. Судячи зі свіжих патентів Samsung, в Сеулі продумали можливості реалізації технології і […]

World of Tanks Blitz прийшов на Mac

Як і очікувалося, компанія Wargaming зробила доступною гру World of Tanks Blitz на платформі OS X. Нагадаємо, спочатку World of Tanks Blitz була мобільна танкова стрілялка для Android і iOS, але в грудні 2015 року стало доступна для платформи Windows 10, включаючи ПК, планшети і смартфони. На даний момент почався тестовий запуск World of Tanks Blitz для OS X в […]

Apple розкрила таємницю смертоносної «помилки 53»

Серед iOS-користувачів зафіксований новий напад паніки: мережа зарясніла повідомленнями про загадкову «error 53», яка (1) виникає в «айфоне» після ремонту в неаторізованном сервісі і (2) перетворює смартфон в натуральну цеглину. Прояснити ситуацію допомогла проведене The Guardian розслідування: виявляється, «помилка 53» стосується виключно вбудованого в кнопку Home сенсора Touch ID – «ми захищаємо накопичені відбитки пальців в […]