На офіційному YouTube-каналі Motorola Mobility з'явилося відео про час, коли мобільник-розкладачка Razr V3 користувався популярністю. Він став одним з найпопулярніших в світі не тільки серед пристроїв аналогічного формфактору, але і серед мобільних телефонів в принципі. За чотири роки присутності на ринку було продано більше 130 млн екземплярів.

У промо-ролику використовується музика приблизно середини «нульових», події розгортаються в американській школі. На ньому показано, як Razr V3 під час перерви користуються учні. В кінці ностальгічного ролика з'являється напис, що подробиці про пристрій будуть розкриті на спеціальному заході 9 червня.

Телефон Motorola Razr V3 надійшов у продаж в 2004 році і відрізнявся тонким корпусом, незважаючи на те, що був традиційною «розкладачкою». Ряд видань стверджують, що компанія може відродити колись популярну модель, «допрацювавши» її до смартфона. З іншого боку натяк Motorola може вказувати зовсім не на новий телефон, а на товарний знак Razr – що під ним знову будуть продаватися смартфони.

На сьогоднішній день у продажу існують «розкладачки» під управлінням Android. І екрани в них стоять невеликі. Наприклад, LG Wine Smart з діагоналлю 3,2 дюйма або Samsung W2016 з 3,9-дюймовим дисплеєм. Для порівняння, у відносно компактного iPhone 6s діагональ екрану складає 4,7 дюйма.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Китай хоче створити квантовий космічний інтернет

Китай планує запустити новий супутник, який, можливо, стане першою ланкою нової комунікаційної мережі нового покоління. За допомогою апарату QUESS вагою 600 кілограмів, який планується вивести на орбіту в серпні цього року, вчені збираються провести перший квантовий експеримент в космосі, який в перспективі може відкрити двері до появи «квантового космічного інтернету». Спеціальний кристал, що знаходиться на […]

Viber – найпопулярніший месенджер в Україні

Аналітична компанія SimilarWeb на основі статистичних даних, зібраних з Android-пристроїв по всьому світу, визначила найпопулярніші месенджери. Цілком очікувано, перше місце, з великим відривом від конкурентів, займає WhatsApp, що є найбільш популярним в 109 країнах з 187, що брали участь у дослідженні. WhatsApp виявився номером один в Індії, Бразилії, Мексиці, Росії та інших країнах. На другому місці […]

«Однокласники» запустили послугу платного блокування реклами

Соцмережа «Однокласники» запустила послугу платного блокування банерної реклами. Про це повідомляє Roem з посиланням на представника «Однокласників» Анастасію Жбанову. Користувачі можуть відключити показ реклами на 7, 15 і 30 днів. Вартість послуги залежить від країни і платформи, а також способу оплати. При блокуванні реклами соціальна мережа приховує банерні блоки і оголошення в стрічці, але реклама […]