Коли дивишся в фінансовий звіт Apple, то важко не помітити той факт, що більшу частину доходу компанії становить продаж iPhone. У Купертіно нічого не заперечують – так, смартфон є найважливішим продуктом компанії і вона це зрозуміла через кілька років після випуску.

Продаж ріс з кожним кварталом, народ вибудовувався в немислимі черги за новинкою, а в Apple все хапалися за голову і думали що ж робити, коли попит на iPhone все ж задовольниться. Звичайно, найдієвішим методом виявився той, який скоротив цикл використання смартфону до мінімуму. Ні, ми зараз говоримо зовсім не про фізичне зношення або втрати функціоналу через застаріле залізо. Багато хто до цих пір користуються «четвірками» і особливо не страждають.

Йдеться скоріше про сприйняття телефону покупцями. Саме заради цього компанія не так поспішає з усіма своїми напрацюваннями. Навіщо додавати 3D Touch в iPhone 6, якщо його можна притримати до наступної моделі і за цей час удосконалити? Подібний підхід складний і легкий одночасно. Легкий в тому, що, маючи запас ідей і можливість їх реалізації, компанія може розпланувати цикл виробництва на кілька років вперед. Складнощів відразу декілька: це і необхідність постійно «тримати» користувачів, переконуючи їх у вигодах використання нових технологій (погодься, відразу п'ять кілер-фич були б ефективнішими, ніж півтори), і постійний рух вперед, яке зобов'язує розвивати абсолютно нові технології, і конкуренти, які встигають «наздогнати »iPhone через обмеження кількості інновацій.

Проблема в тому, що за 9 років розвитку, Apple дала людям все, що потрібно або хочеться. Що ще можна додати в iPhone 6s? Індуктивну зарядку? Водонепроникність? Досить слабкі кілер-фичі і купити на них користувачів стає все складніше. Так, у разі чергового «перевинаходу iPhone» компанія знову стрибне вперед, але всі прекрасно розуміють, що Apple доросла до вершини ринку, а тут або пробивай його (як це свого часу зробив iPhone), або придушуй конкурентів. А це можна зробити тільки за допомогою сервісів.

Apple вибрала правильну тактику. Для того, щоб завоювати ринок, потрібно надати клієнту максимум зручності. Напрямок задав ще Джобс, але Тім Кук в минулому році зробив великий крок у цьому напрямку, запустивши Apple Music і Apple News, а також «прокачавши» стандартні замітки. Тепер в Купертіно заманюють всіх під своє крило не тільки залізом і дизайном, але і функціями. Раз вже простотою і зрозумілістю нікого не здивуєш (це було ще в першій iPhone OS), то потрібно робити ставку на сервіси. Але, от халепа, – їх недостатньо просто зробити, вони повинні бути кращими на ринку за всіма параметрами.

Болючим досвідом стала Apple Music. Кращий сервіс серед конкурентів (тут немає сенсу сперечатися) забуксував саме через погану реалізацію. На жаль для Apple клієнт вибирає саме той сервіс, який добре працює, а не той, у якого кращий функціонал на ринку, але користуватися ним неможливо.

В результаті Купертіно швидше допомогла Spotify набрати аудиторію, ніж завоювала свою. Так, у компанії вже є 13 мільйонів передплатників і до кінця першого року цифра явно доповзе до 15 мільйонів. Круто? Однозначно. Ось тільки могло бути більше.

Apple Pay, через складність реалізації, запускається повільніше, а тому і надійніше. В результаті, незважаючи на потуги конкурентів, яблучна система оплати вважається еталонною і не викликає ніякого невдоволення у користувачів.

Вирішальним словом Apple, за яким можна буде зробити висновок, чи зрозуміла компанія свої помилки, стане iOS 10. Сама цифра зобов'язує операційну систему показати щось унікальне, але хотілося б не гіпотетичних архікрутих фіч (хоча їх дуже хочеться), а, в першу чергу, стабільної, простої і зрозумілої роботи. За час «сумнівних» релізів (починаючи з iOS 7), Apple значно опустила планку, дозволивши Android впритул підібратися до себе. Досить це терпіти.

Пора повернути клієнтам впевненість в тому, що корпорація може все, бо вже зачекалися.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Самые дорогие модели Apple Watch Edition будут стоить около 20 тысяч долларов

Известный журналист Джон Грубер говорит о том, что представленные купертинской корпорацией «умные» часы Apple Watch получат более высокий ценник, нежели предполагалось ранее. Он убеждает всех в том, что Apple Watch следует рассматривать как модный гаджет, поэтому при определении его стоимости нужно учитывать многие критерии, влияющие на ценообразование. Один из сооснователей компании Luma Labs, Кенинг сумел […]

Xiaomi не справляється з попитом на Mi Band 2, браслет з’явиться у вільному продажу тільки в жовтні

На початку червня Xiaomi офіційно представила спортивний браслет Mi Band другого покоління. Пристрій прийшов на зміну популярному фітнес-трекеру Mi Band і Mi Band 1S. Як повідомляє Gizmochina, смарт-браслет, оцінений в $ 23, користується досить високим попитом із-за обмежень початкової партії деякі магазини почали продавати девайс за завищеною ціною. Головна відмінність Mi Band 2 полягає в […]

З’явилися нові кадри будівництва кампусу Apple

Дивимося свіже відео і оцінюємо прогрес будівельних робіт. Відеоблогер Дункан Сенфілд виклав на своєму Youtube-каналі ролик, що демонструє будівельний майданчик нового «космічного» кампусу компанії Apple. У кліпі, знятим на дрон DJI Inspire 1, показується поточний етап будівництва, у тому числі конференц-зал місткістю 1000 чоловік і його креслення. Судячи з усього, ролик знятий в новорічні свята, тому що […]