Незважаючи на те, що голосовий асистент Siri досить простий у використанні і Apple постійно працює над його покращенням, функціонал технології як і раніше досить обмежений, в порівнянні з рішеннями Google і Amazon. Представлений на Google I / O Google помічник Google Assistant показав, яким повинен бути сучасний віртуальний асистент.

У Apple є дві головні проблеми: по-перше, компанія не інформує користувачів про нові можливості Siri. Голосовий помічник часом оновлюється, але про нововведення користувачі дізнаються тільки з блогів; по-друге, прогрес Siri не так помітний, як у конкурентів.

Варто відзначити, що багато розробників голосового помічника покинули Apple через розбіжності з приводу технології. Раніше інженери з тієї команди представили власний продукт Viv – асистента з унікальними можливостями по обробці запитів на природній мові і просунутими функціями. На тлі цієї розробки Siri здається ще більш застарілою.

Siri вміє обробляти відносно прості запити, a Viv справляється з більш складними, причому в режимі реального часу. Наприклад, Viv може сказати, чи був дощ в Нью-Йорку 5 днів тому, а Siri навіть не відповість, чи був дощ вчора. Viv підтримує і інші запити:

«Завтра у Парку Перемоги буде тепліше, ніж учора?»

«Знайди мені рейс в Сінгапур з місцями, які будуть зручні і для Шакіл О'Ніла».

Новий Google Assistant також в багатьох речах перевершує Siri, наприклад в тому, що стосується подібних складних запитів. Користувач може «попросити» асистента показати всі шоу в довколишніх театрах, а потім додати: «Візьму з собою дітей», після чого всі невідповідні виступи зникнуть зі списку.

Ще одним прикладом може послужити ситуація, коли власник знаходиться біля Статуї Свободи і питає: «Хто дизайнер цієї споруди?». Google Assistant аналізує розташування користувача і дає відповідь.

Siri поки далеко до такого. Одна з проблем полягає в тому, що Apple робить акцент на приватності користувачів, тому голосовий асистент не зберігає особисті дані і, як наслідок, «не вивчає» звички людини. Більшість інформації про власника зберігається на пристрої, і Apple не має до нього доступу. Однак є й інші дані, доступні компанії, які Siri не використовує правильно. Наприклад, чому б не дозволити віртуальному помічнику бронювати квитки самостійно або викликати таксі через Uber для тих, хто користується Apple Pay?

Варто сподіватися, що в ході конференції WWDC 2016 Apple представить API для Siri, який дозволяє розробникам інтегрувати голосового помічника зі своїми додатками.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Як українські оператори готуються до Євро-2016

Велика міжнародна спортивна подія – це завжди привід заробити грошей. Навіть якщо вона проходить не в твоїй країні. З Євро-2016 нашим операторам особливо пощастило – збірна України бере участь в турнірі, а значить, вболівальники потягнуться до Франції. Але ж заробити можна не тільки на роумінгу, тому оператори вже зараз почали пропонувати українцям сервіси, які допоможуть стежити за останніми подіями […]

Американський суд змусив підозрювану розблокувати свій iPhone відбитком пальця

Днями суд Лос-Анджелеса ухвалив досить неоднозначне рішення, що наклало відбиток на системи біометричного сканування. Судді дозволили місцевій поліції силою розблокувати iPhone американки, підозрюваної в крадіжці, за допомогою сенсора Touch ID. Вся справа в тому, що блокування пристроїв за допомогою відбитків пальців не захищене конституцією, тому в суді порахували, що можуть зобов'язати людину надати доступ до […]

Утилиты. Selfispot – просто знакомимся!

С течением времени изменится все, без исключения. Даже то, что сейчас окончательно оформилось и всеми используется. К чему это написано, я говорю о сервисе сайтов знакомств. Было время их стремительного взлета популярности, они смогли задеть ту струну в человеке, которая есть во всех. С тех пор эту потребность нещадно эксплуатировали множество программ, делая и видоизменяя […]