Незважаючи на те, що голосовий асистент Siri досить простий у використанні і Apple постійно працює над його покращенням, функціонал технології як і раніше досить обмежений, в порівнянні з рішеннями Google і Amazon. Представлений на Google I / O Google помічник Google Assistant показав, яким повинен бути сучасний віртуальний асистент.

У Apple є дві головні проблеми: по-перше, компанія не інформує користувачів про нові можливості Siri. Голосовий помічник часом оновлюється, але про нововведення користувачі дізнаються тільки з блогів; по-друге, прогрес Siri не так помітний, як у конкурентів.

Варто відзначити, що багато розробників голосового помічника покинули Apple через розбіжності з приводу технології. Раніше інженери з тієї команди представили власний продукт Viv – асистента з унікальними можливостями по обробці запитів на природній мові і просунутими функціями. На тлі цієї розробки Siri здається ще більш застарілою.

Siri вміє обробляти відносно прості запити, a Viv справляється з більш складними, причому в режимі реального часу. Наприклад, Viv може сказати, чи був дощ в Нью-Йорку 5 днів тому, а Siri навіть не відповість, чи був дощ вчора. Viv підтримує і інші запити:

«Завтра у Парку Перемоги буде тепліше, ніж учора?»

«Знайди мені рейс в Сінгапур з місцями, які будуть зручні і для Шакіл О'Ніла».

Новий Google Assistant також в багатьох речах перевершує Siri, наприклад в тому, що стосується подібних складних запитів. Користувач може «попросити» асистента показати всі шоу в довколишніх театрах, а потім додати: «Візьму з собою дітей», після чого всі невідповідні виступи зникнуть зі списку.

Ще одним прикладом може послужити ситуація, коли власник знаходиться біля Статуї Свободи і питає: «Хто дизайнер цієї споруди?». Google Assistant аналізує розташування користувача і дає відповідь.

Siri поки далеко до такого. Одна з проблем полягає в тому, що Apple робить акцент на приватності користувачів, тому голосовий асистент не зберігає особисті дані і, як наслідок, «не вивчає» звички людини. Більшість інформації про власника зберігається на пристрої, і Apple не має до нього доступу. Однак є й інші дані, доступні компанії, які Siri не використовує правильно. Наприклад, чому б не дозволити віртуальному помічнику бронювати квитки самостійно або викликати таксі через Uber для тих, хто користується Apple Pay?

Варто сподіватися, що в ході конференції WWDC 2016 Apple представить API для Siri, який дозволяє розробникам інтегрувати голосового помічника зі своїми додатками.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Apple випустила публічну OS X 10.11.4 Beta 1

Слідом за публічною версією iOS 9.3 Beta 1 послідкувала перша бета-версія OS X 10.11.4 для публічного тестування. Оновлення доступно для завантаження стандартним способом в App Store на Mac всім учасникам програми бета-тестування Apple. Сертифікат для установки тестових збірок можна отримати на спеціальній сторінці сайту Apple. Оновлення OS X 10.11.4 Beta 1 призначено для поліпшення безпеки, оптимізації продуктивності системи та виправлення помилок, присутніх в OS X 10.11.3. Як […]

Перший iPhone з OLED-дисплеєм може з’явитися в 2017 році

Реліз першого iPhone з екраном на органічних світлодіодах (OLED) – який дає вищу роздільну здатність і яскравість, ніж РК, і не вимагає окремого підсвічування – відбудеться в 2017 році. Як повідомляє сайт 9to5mac з посиланням на китайську газету Nikkei, інновація дозволить Apple оживити попит на “айфони” і залучити більше нових користувачів в iOS-екосистему. На думку багатьох […]

Apple хоче купити український портрет Стіва Джобса з комп’ютерних клавіш

В Україні студенти комп’ютерної академії створили портрет засновника Apple Стіва Джобса з комп’ютерних клавіш. Робота зайняла у ентузіастів близько місяця. «Спочатку ми вибирали разом зі студентами, чий портрет буде зображений. За місяць було прийнято рішення, що це точно буде Стівен Джобс. Створення почалося з демонтажу старих клавіатур, які приносили студенти нашої академії, і закінчилося вже новими, […]