Незважаючи на те, що голосовий асистент Siri досить простий у використанні і Apple постійно працює над його покращенням, функціонал технології як і раніше досить обмежений, в порівнянні з рішеннями Google і Amazon. Представлений на Google I / O Google помічник Google Assistant показав, яким повинен бути сучасний віртуальний асистент.

У Apple є дві головні проблеми: по-перше, компанія не інформує користувачів про нові можливості Siri. Голосовий помічник часом оновлюється, але про нововведення користувачі дізнаються тільки з блогів; по-друге, прогрес Siri не так помітний, як у конкурентів.

Варто відзначити, що багато розробників голосового помічника покинули Apple через розбіжності з приводу технології. Раніше інженери з тієї команди представили власний продукт Viv – асистента з унікальними можливостями по обробці запитів на природній мові і просунутими функціями. На тлі цієї розробки Siri здається ще більш застарілою.

Siri вміє обробляти відносно прості запити, a Viv справляється з більш складними, причому в режимі реального часу. Наприклад, Viv може сказати, чи був дощ в Нью-Йорку 5 днів тому, а Siri навіть не відповість, чи був дощ вчора. Viv підтримує і інші запити:

«Завтра у Парку Перемоги буде тепліше, ніж учора?»

«Знайди мені рейс в Сінгапур з місцями, які будуть зручні і для Шакіл О'Ніла».

Новий Google Assistant також в багатьох речах перевершує Siri, наприклад в тому, що стосується подібних складних запитів. Користувач може «попросити» асистента показати всі шоу в довколишніх театрах, а потім додати: «Візьму з собою дітей», після чого всі невідповідні виступи зникнуть зі списку.

Ще одним прикладом може послужити ситуація, коли власник знаходиться біля Статуї Свободи і питає: «Хто дизайнер цієї споруди?». Google Assistant аналізує розташування користувача і дає відповідь.

Siri поки далеко до такого. Одна з проблем полягає в тому, що Apple робить акцент на приватності користувачів, тому голосовий асистент не зберігає особисті дані і, як наслідок, «не вивчає» звички людини. Більшість інформації про власника зберігається на пристрої, і Apple не має до нього доступу. Однак є й інші дані, доступні компанії, які Siri не використовує правильно. Наприклад, чому б не дозволити віртуальному помічнику бронювати квитки самостійно або викликати таксі через Uber для тих, хто користується Apple Pay?

Варто сподіватися, що в ході конференції WWDC 2016 Apple представить API для Siri, який дозволяє розробникам інтегрувати голосового помічника зі своїми додатками.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Українці створили Додаток, що дозволяє користувачам швидко «списатися» з найближчими закладами

Українські розробники створили незвичайний месенджер, за допомогою якого користувачі зможуть написати і поспілкуватися в форматі чату з представниками найближчий закладів, не обтяжуючи себе пошуком контактів. Сервіс отримав назву Spottle і поки доступний тільки для iOS-пристроїв, однак незабаром автори обіцяють випустити і Android-версію. Самі розробники називають своє творіння таким собі симбіозом WhatsApp і Foursquare. Принцип роботи […]

Реєстрація проектів в самому розпалі! Встигни приєднатися до найбільшого міжнародного ІТ-чемпіонату “Золотий Байт”.

Реєстрація проектів в самому розпалі! Встигни приєднатися до найбільшого міжнародного ІТ-чемпіонату “Золотий Байт”. Призовий фонд 500 000 грн! На чемпіонаті ти можеш випробувати себе в різних сферах IT технологій – від старт ап челенджу до розробки ігор і навіть системного адміністрування. “Золотий Байт” – це не тільки відмінний шанс показати, на що ти здатний, а […]

Apple розглядає можливість придбання музичного сервісу Tidal у Jау-Z

Компанія хоче поліпшити Apple Music. Apple хоче купити музичний сервіс Tidal у відомого репера Jay-Z. Вона планує з його допомогою провести ряд поліпшень для власного стрімінгового сервісу Apple Music. Tidal – розробка шведської компанії Aspiro, за яку Jay Z і його команда виклали близько 56 мільйонів доларів. У сервісу є дві переваги в порівнянні з конкурентами: […]