Незважаючи на те, що голосовий асистент Siri досить простий у використанні і Apple постійно працює над його покращенням, функціонал технології як і раніше досить обмежений, в порівнянні з рішеннями Google і Amazon. Представлений на Google I / O Google помічник Google Assistant показав, яким повинен бути сучасний віртуальний асистент.

У Apple є дві головні проблеми: по-перше, компанія не інформує користувачів про нові можливості Siri. Голосовий помічник часом оновлюється, але про нововведення користувачі дізнаються тільки з блогів; по-друге, прогрес Siri не так помітний, як у конкурентів.

Варто відзначити, що багато розробників голосового помічника покинули Apple через розбіжності з приводу технології. Раніше інженери з тієї команди представили власний продукт Viv – асистента з унікальними можливостями по обробці запитів на природній мові і просунутими функціями. На тлі цієї розробки Siri здається ще більш застарілою.

Siri вміє обробляти відносно прості запити, a Viv справляється з більш складними, причому в режимі реального часу. Наприклад, Viv може сказати, чи був дощ в Нью-Йорку 5 днів тому, а Siri навіть не відповість, чи був дощ вчора. Viv підтримує і інші запити:

«Завтра у Парку Перемоги буде тепліше, ніж учора?»

«Знайди мені рейс в Сінгапур з місцями, які будуть зручні і для Шакіл О'Ніла».

Новий Google Assistant також в багатьох речах перевершує Siri, наприклад в тому, що стосується подібних складних запитів. Користувач може «попросити» асистента показати всі шоу в довколишніх театрах, а потім додати: «Візьму з собою дітей», після чого всі невідповідні виступи зникнуть зі списку.

Ще одним прикладом може послужити ситуація, коли власник знаходиться біля Статуї Свободи і питає: «Хто дизайнер цієї споруди?». Google Assistant аналізує розташування користувача і дає відповідь.

Siri поки далеко до такого. Одна з проблем полягає в тому, що Apple робить акцент на приватності користувачів, тому голосовий асистент не зберігає особисті дані і, як наслідок, «не вивчає» звички людини. Більшість інформації про власника зберігається на пристрої, і Apple не має до нього доступу. Однак є й інші дані, доступні компанії, які Siri не використовує правильно. Наприклад, чому б не дозволити віртуальному помічнику бронювати квитки самостійно або викликати таксі через Uber для тих, хто користується Apple Pay?

Варто сподіватися, що в ході конференції WWDC 2016 Apple представить API для Siri, який дозволяє розробникам інтегрувати голосового помічника зі своїми додатками.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Технологическое будущее. Часть 4. Искусственная Google-кожа

В этом выпуске Технологического будущего мы поговорим о том, что Google разрабатывает искусственную кожу для диагностирования рака. Прочитав предыдущую фразу, естественным будет вопрос: «Зачем такой компании лезть в биологическую сферу?». Дело в том, что этот ИТ-гигант занимается любыми проектами, связанными с портативной электроникой, в том числе и такой, которую можно использовать для диагностирования рака на […]

«Приватбанк» подарував iPhone 7 “українському” Путіну за те, що він відмовився від свого прізвища

У листопаді цього року заступник голови «Приватбанку» Олег Горохівський анонсував незвичайну рекламну акцію. Його кредитна організація взяла на себе зобов’язання подарувати iPhone 7 тим жителям Росії і України, які змінять свої деякі прізвища до кінця року. Серед списку прізвищ виявилося й те, що належить російському президенту – Путін. Вчора Горохівський підвів підсумки конкурсу: iPhone 7 отримав […]

Користувач Apple TV побачив частину нового Apple Music

Ми очікуємо змін в інтерфейсі Apple Music з приходом iOS 10, однак від Apple на даний момент немає ніяких підтверджень подібних намірів. Проте один з читачів 9to5Mac зауважив, що Apple Music на його Apple TV виглядає не так, як раніше, і відповідає деяким очікуванням, але зовсім не тому, до чого ми звикли. Його щастя тривало […]