Незважаючи на те, що голосовий асистент Siri досить простий у використанні і Apple постійно працює над його покращенням, функціонал технології як і раніше досить обмежений, в порівнянні з рішеннями Google і Amazon. Представлений на Google I / O Google помічник Google Assistant показав, яким повинен бути сучасний віртуальний асистент.

У Apple є дві головні проблеми: по-перше, компанія не інформує користувачів про нові можливості Siri. Голосовий помічник часом оновлюється, але про нововведення користувачі дізнаються тільки з блогів; по-друге, прогрес Siri не так помітний, як у конкурентів.

Варто відзначити, що багато розробників голосового помічника покинули Apple через розбіжності з приводу технології. Раніше інженери з тієї команди представили власний продукт Viv – асистента з унікальними можливостями по обробці запитів на природній мові і просунутими функціями. На тлі цієї розробки Siri здається ще більш застарілою.

Siri вміє обробляти відносно прості запити, a Viv справляється з більш складними, причому в режимі реального часу. Наприклад, Viv може сказати, чи був дощ в Нью-Йорку 5 днів тому, а Siri навіть не відповість, чи був дощ вчора. Viv підтримує і інші запити:

«Завтра у Парку Перемоги буде тепліше, ніж учора?»

«Знайди мені рейс в Сінгапур з місцями, які будуть зручні і для Шакіл О'Ніла».

Новий Google Assistant також в багатьох речах перевершує Siri, наприклад в тому, що стосується подібних складних запитів. Користувач може «попросити» асистента показати всі шоу в довколишніх театрах, а потім додати: «Візьму з собою дітей», після чого всі невідповідні виступи зникнуть зі списку.

Ще одним прикладом може послужити ситуація, коли власник знаходиться біля Статуї Свободи і питає: «Хто дизайнер цієї споруди?». Google Assistant аналізує розташування користувача і дає відповідь.

Siri поки далеко до такого. Одна з проблем полягає в тому, що Apple робить акцент на приватності користувачів, тому голосовий асистент не зберігає особисті дані і, як наслідок, «не вивчає» звички людини. Більшість інформації про власника зберігається на пристрої, і Apple не має до нього доступу. Однак є й інші дані, доступні компанії, які Siri не використовує правильно. Наприклад, чому б не дозволити віртуальному помічнику бронювати квитки самостійно або викликати таксі через Uber для тих, хто користується Apple Pay?

Варто сподіватися, що в ході конференції WWDC 2016 Apple представить API для Siri, який дозволяє розробникам інтегрувати голосового помічника зі своїми додатками.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Мова Swift не надто знадобилася Apple

Мова програмування Swift, яку Apple планувала використовувати для своїх додатків і на яку рекомендує переходити розробникам, досі не отримала належного застосування. До теперішнього моменту код Swift частково використовується тільки додатком «Калькулятор» в iOS 9.2. Про це у своєму блозі розповів Райан Олсон (Ryan Olson), інженер програмного забезпечення з Apple. Інша частина коду програми написана на […]

Американця посадили на півроку за відмову від розблокування iPhone

Американські суди вже не перший раз карають користувачів за те, що вони не дають паролі для розблокування їх смартфонів. Miami Herald розповів про два нові випадки. Обвинувачений з питань жорстокого поводження з дітьми Крістофер Уілер отримав шість місяців в’язниці за те, що не зміг надати правильний код від свого iPhone. Через підозри детективи вирішили, що […]

Apple запатентувала «пірамідальний» Smart Connector

. Виробник iOS-пристроїв отримав патент на так званий «пірамідальний» Smart Connector. Це новий тип магнітного коннектора, за допомогою якого до одного виходу пристрою можна буде підключити відразу кілька аксесуарів. Наприклад, клавіатуру, навушники і зарядний пристрій. Принцип підключення простий, як все геніальне. Коннектори повинні приєднуватися один до одного за принципом послідовного підключення і за допомогою магнітів. […]