Компанія Verizon та інші претенденти на придбання основного бізнесу Yahoo готові запропонувати за інтернет-компанію не більше $2-3 мільярдів, передає The Wall Street Journal. У самому ж Yahoo оцінювали потенційну угоду в $4-8 мільярдів.

Деякі з бажаючих придбати бізнес пошукової компанії, як і раніше, готові розлучитися з сумою, що перевищує $3 мільярди, передає видання. Однак, на скільки серйозні їхні наміри, оцінити поки складно.

Yahoo буде приймати заявки на участь в аукціоні з продажу активу до кінця першого тижня червня. У WSJ вважають, що частина претендентів знизила свої ставки після того, як генеральний директор компанії Марісса Майєр виступила перед радою директорів, представивши фінансові результати і прогнози на майбутнє.

Процес продажу свого бізнесу Yahoo почала в кінці лютого 2016 року. У квітні повідомлялося, що компанія отримала більше десяти пропозицій про покупку за $4-8 мільярдів. Серед можливих покупців називалися Verizon Communications, YP Holdings, Time Inc. і Google.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Дизайнер представив концепт 3D-принтера Apple

Минулого тижня в базі даних Бюро патентів і торгових марок США знайшлася заявка на патент, яку подала Apple весною минулого року. В заявці описується пристрій, який здатен здійснювати тривимірний друк забарвлених кольорових моделей. Фахівці  компанії спроектували пристрій таким чином, що тривимірні об'єкти стає цілком реально друкувати і фарбувати за допомогою одного і того же пристрою, […]

Розумна тканина зробить з будь-якого одягу фітнес-трекер

Тренд на створення різноманітних «розумних» речей набирає все більше обертів. «Комп’ютеризація» звичних речей, без сумніву, робить наше життя простішим і зручнішим, але різного роду переносну електроніку з легкістю можна забути вдома або втратити, чого не скажеш про одяг. Без неї з дому не виходить ні одна людина, тому вчені з Гарвардського університету розробили «розумну» тканину, […]

Планшети і комп’ютери не псують дітям зір

«Сядь подалі від телевізора – зір псується». Навіть неможливо згадати, яку кількість разів батьки говорили нам це в дитинстві. Тому що були впевнені в тому, що екрани шкідливо впливають на очі. Погрожували короткозорістю і, відповідно, необхідністю носити окуляри. Але нещодавно американські вчені довели, що звинувачення з екранів можна зняти – не псують вони зір. Принаймні […]