Інтерес користувачів до свіжовстановлених додатків дуже високий, однак він стрімко падає в перший же день після установки. Для того, щоб змусити користувачів повернутися в додаток, розробникам доводиться прикладати чимало зусиль. Новий звіт фахівців з маркетингу з Leanplum дозволив визначити, що саме здатне змусити користувачів повернутися в додаток.

Не будемо довго ходити довкола, повернути користувачів в додаток дозволяють push-повідомлення, і набагато краще працюють персоналізовані повідомлення. Було розглянуто 1,5 мільярда push-повідомлень і реакція користувачів iOS та Android на них. Персоналізація повідомлень здатна збільшити активність користувачів на 800 відсотків.

Повідомлення, які містять в тексті ім'я користувача, потрібну йому тему або інформацію про недавно переглянуті в додатку елементи, змушують в чотири рази більше користувачів переходити за ними. У вісім разів більше активності викликають персоналізовані push-повідомлення, що закликають користувача до дії.

Наприклад, якщо користувач відкрив додаток інтернет-магазину, в якому він додав деякі товари в обране або в корзину, а після цього закрив додаток, повідомлення, що нагадує про те, що в кошику у користувача лежать товари, з великою ймовірністю змусить його зробити покупку.

Також можна відзначити той факт, що користувачі Android більш активно реагують на повідомлення, однак користувачі iOS реагують на них в сім разів швидше.

Є проблема, яку маркетологам доводиться вирішувати: велика кількість повідомлень дратує користувачів. Вони не бажають бачити свій екран блокування у безладі. 52 відсотки користувачів вважають повідомлення дратівливими, і вони звикли ігнорувати те, що їх дратує. Однак головною проблемою, звичайно, є великий вибір додатків. Розробникам і маркетологам буде непросто змусити користувача встановити саме їх додаток.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

ЗМІ: iPhone 7 отримає 256 ГБ пам’яті в максимальній конфігурації і збереже версію на 16 ГБ

Кожне нове покоління смартфонів Apple викликає величезний інтерес не тільки у потенційних покупців, а й у тих, хто просто стежить за тенденціями на ринку споживчої електроніки, тобто досить широкої аудиторії. Тому часто не встигне компанія вивести на ринок новинку, як в Інтернеті починають з'являтися чутки вже про наступній моделі, і неважливо, що до її дебюту […]

Dashbot додасть штучний інтелект в «Жигулі»

На стартап-платформі Kickstarter з’явився цікавий проект, який додає штучний інтелект в будь-який автомобіль. Розробники стверджують, що вбудований в Dashbot мікрофон здатний почути власника в будь-якій дорожній ситуації. Гаджет може розрізняти перешкоди будь-якого роду. Навіть при гучній музиці. Девайс може читати вхідні повідомлення, так що немає необхідності їх переглядати самому. У «бота» вбудована функція GPS-навігатора. А […]

Глава Apple назвав хромбуки «тестовими пристроями» і похвалив дизайн нового чохла для iPhone

Відповідно до досліджень компанії Futuresource Consulting, на даний момент більше половини комп’ютерів в американських школах працюють на операційній системі Chrome OS. В той же час доля iPad та MacBook скоротилась майже удвічі. Ще три роки тому доля хромбуків не перевищувала 1%, тому дані цифри виявились несподіваними для експертів ринку. Коментуючи звіт аналітиків, глава Apple Тім […]