Інтерес користувачів до свіжовстановлених додатків дуже високий, однак він стрімко падає в перший же день після установки. Для того, щоб змусити користувачів повернутися в додаток, розробникам доводиться прикладати чимало зусиль. Новий звіт фахівців з маркетингу з Leanplum дозволив визначити, що саме здатне змусити користувачів повернутися в додаток.

Не будемо довго ходити довкола, повернути користувачів в додаток дозволяють push-повідомлення, і набагато краще працюють персоналізовані повідомлення. Було розглянуто 1,5 мільярда push-повідомлень і реакція користувачів iOS та Android на них. Персоналізація повідомлень здатна збільшити активність користувачів на 800 відсотків.

Повідомлення, які містять в тексті ім'я користувача, потрібну йому тему або інформацію про недавно переглянуті в додатку елементи, змушують в чотири рази більше користувачів переходити за ними. У вісім разів більше активності викликають персоналізовані push-повідомлення, що закликають користувача до дії.

Наприклад, якщо користувач відкрив додаток інтернет-магазину, в якому він додав деякі товари в обране або в корзину, а після цього закрив додаток, повідомлення, що нагадує про те, що в кошику у користувача лежать товари, з великою ймовірністю змусить його зробити покупку.

Також можна відзначити той факт, що користувачі Android більш активно реагують на повідомлення, однак користувачі iOS реагують на них в сім разів швидше.

Є проблема, яку маркетологам доводиться вирішувати: велика кількість повідомлень дратує користувачів. Вони не бажають бачити свій екран блокування у безладі. 52 відсотки користувачів вважають повідомлення дратівливими, і вони звикли ігнорувати те, що їх дратує. Однак головною проблемою, звичайно, є великий вибір додатків. Розробникам і маркетологам буде непросто змусити користувача встановити саме їх додаток.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Meizu може представити смартфон з двома дисплеями

Компанія Meizu розкрила інформацію про свої останні патентні заявки. Ескізи демонструють смартфони з двома дисплеями, тому не виключено, що вони одного разу з’являться в модельному ряді Meizu. Судячи із зображень, спереду розташовується основний екран з більшою діагоналлю, а ззаду – дисплей меншого розміру. Обидві панелі можуть взаємодіяти між собою. Другий екран також здатний виконувати функцію […]

Apple не рекомендує заряджати iPhone 7 протягом 5 годин після занурення в воду

Може iPhone 7 і володіє вологозахистом, але це зовсім не скасовує той факт, як люди повинні використовувати цей пристрій. І Apple сама рекомендує покупцям намагатися уникати випадків потрапляння смартфонів у воду, не дивлячись на наявність у них сертифіката відповідності стандарту IP67. Більш того, компанія настійно рекомендує не заряджати пристрій після занурення в воду як мінімум наступні […]

Facebook створює додаток для фотозйомки і стрімінга

  За інформацією The Wall Street Journal, команда розробників з Лондона створює нову камеру від Facebook. Додаток має запозичити дві функції: можливість швидкої зйомки і відправки фото (аналогічно месенджер Snapchat) і стрімінг відео (Facebook Live). Звичайно, нова камера буде дублювати основну функціональність існуючих продуктів Facebook, але цьому є обгрунтування – згідно з останніми звітами, люди […]