Інтерес користувачів до свіжовстановлених додатків дуже високий, однак він стрімко падає в перший же день після установки. Для того, щоб змусити користувачів повернутися в додаток, розробникам доводиться прикладати чимало зусиль. Новий звіт фахівців з маркетингу з Leanplum дозволив визначити, що саме здатне змусити користувачів повернутися в додаток.

Не будемо довго ходити довкола, повернути користувачів в додаток дозволяють push-повідомлення, і набагато краще працюють персоналізовані повідомлення. Було розглянуто 1,5 мільярда push-повідомлень і реакція користувачів iOS та Android на них. Персоналізація повідомлень здатна збільшити активність користувачів на 800 відсотків.

Повідомлення, які містять в тексті ім'я користувача, потрібну йому тему або інформацію про недавно переглянуті в додатку елементи, змушують в чотири рази більше користувачів переходити за ними. У вісім разів більше активності викликають персоналізовані push-повідомлення, що закликають користувача до дії.

Наприклад, якщо користувач відкрив додаток інтернет-магазину, в якому він додав деякі товари в обране або в корзину, а після цього закрив додаток, повідомлення, що нагадує про те, що в кошику у користувача лежать товари, з великою ймовірністю змусить його зробити покупку.

Також можна відзначити той факт, що користувачі Android більш активно реагують на повідомлення, однак користувачі iOS реагують на них в сім разів швидше.

Є проблема, яку маркетологам доводиться вирішувати: велика кількість повідомлень дратує користувачів. Вони не бажають бачити свій екран блокування у безладі. 52 відсотки користувачів вважають повідомлення дратівливими, і вони звикли ігнорувати те, що їх дратує. Однак головною проблемою, звичайно, є великий вибір додатків. Розробникам і маркетологам буде непросто змусити користувача встановити саме їх додаток.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Apple готується до розпродажу, присвяченому Чорній П’ятниці

Вчора вночі Apple напередодні грандіозного розпродажу року Apple запустила спеціальну веб-сторінку, присвячену Чорній П’ятниці. У минулому році компанія не проводила подібного заходу, а єдину участь в шопінгу проявила виключно в рамках магазинів Best Buy і Target. “П’ятниця не може прийти так скоро. На цій сторінці буде відкрито захід, який триватиме лише один день. Повертайтеся в п’ятницю, щоб […]

Американка протаранила магазин на позашляховику після відмови в гарантійній заміні iPhone

Мешканка США протаранила на позашляховику вітрину магазину T-Mobile після того, як їй відмовили в заміні пошкодженого iPhone. Інцидент стався в штаті Флорида. 26-річна мешканка США звернулася в салон оператора T-Mobile, пред’явивши свій смартфон. Так як iPhone знаходиться на гарантії, дівчина попросила замінити їй пристрій. Співробітник компанії оглянув пристрій і прийшов до висновку, що це не […]

Линейка MacBook Air будет обновлена 24 февраля текущего года

Согласно сведениям, которые были предоставлены журналистами Engadget, в текущем году, а именно 24 февраля Apple планирует обновить свои «воздушные» MacBook. В частности, речь идет о существующих на рынке ноутбуках (11 и 13 дюймов), которые были выпущены еще в прошлом году. А вот желанная всеми 12-дюймовая модель ноутбука с Retina-дисплеем будет представлена позже на специальном мероприятии. […]