Інтерес користувачів до свіжовстановлених додатків дуже високий, однак він стрімко падає в перший же день після установки. Для того, щоб змусити користувачів повернутися в додаток, розробникам доводиться прикладати чимало зусиль. Новий звіт фахівців з маркетингу з Leanplum дозволив визначити, що саме здатне змусити користувачів повернутися в додаток.

Не будемо довго ходити довкола, повернути користувачів в додаток дозволяють push-повідомлення, і набагато краще працюють персоналізовані повідомлення. Було розглянуто 1,5 мільярда push-повідомлень і реакція користувачів iOS та Android на них. Персоналізація повідомлень здатна збільшити активність користувачів на 800 відсотків.

Повідомлення, які містять в тексті ім'я користувача, потрібну йому тему або інформацію про недавно переглянуті в додатку елементи, змушують в чотири рази більше користувачів переходити за ними. У вісім разів більше активності викликають персоналізовані push-повідомлення, що закликають користувача до дії.

Наприклад, якщо користувач відкрив додаток інтернет-магазину, в якому він додав деякі товари в обране або в корзину, а після цього закрив додаток, повідомлення, що нагадує про те, що в кошику у користувача лежать товари, з великою ймовірністю змусить його зробити покупку.

Також можна відзначити той факт, що користувачі Android більш активно реагують на повідомлення, однак користувачі iOS реагують на них в сім разів швидше.

Є проблема, яку маркетологам доводиться вирішувати: велика кількість повідомлень дратує користувачів. Вони не бажають бачити свій екран блокування у безладі. 52 відсотки користувачів вважають повідомлення дратівливими, і вони звикли ігнорувати те, що їх дратує. Однак головною проблемою, звичайно, є великий вибір додатків. Розробникам і маркетологам буде непросто змусити користувача встановити саме їх додаток.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Чекаємо на оновлення для iPod Touch

Американський технолідер на деякий час забув про один свій продук і протягом тривалого періоду часу не оновлював його. Ви правильно зрозуміли – йдеться про iPod Touch, глобальне оновлення якого останній раз було в жовтні 2012 року. Тоді медіаплеєр отримав ультра-тонкий і яскравий дизайн, процесор А5 і роз'єм Lightning. Зарубіжне видання AppleInsider, посилаючись на власні джерела, […]

В iPhone 8 буде вигнутий OLED-дисплей від Sharp

Якщо вірити чуткам і витокам інсайдерської інформації, iPhone 2017 року серйозно відрізнятиметься від попередників, у тому числі і своїм дисплеєм. Раніше джерела вже повідомляли, що в iPhone 8 вперше буде використаний OLED-дисплей. Цю інформацію підтвердив глава компанії Sharp Тай Джен-ву. За його словами, в новому «яблучному» смарфтоні з’явиться вигнутий OLED-дисплей виробництва Sharp – правда, поки невідомо, чи […]

Топ-менеджер Apple, що захищав права меншин, перейшов на роботу в Twitter

Джефрі Сіміноф, який раніше займав посаду топ-менеджера в «яблучній» компанії та був відповідальним за створення однакових можливостей для працівників компанії, нещодавно заявив про свій перехід до компанії Twitter. Там він займе таку ж саму посаду. Під час своєї роботи в компанії Apple Джефрі Сіміноф приділяв багато уваги роботі, яка б допомогла людям нетрадиційної сексуальної орієнтації […]