Інвестиція Apple в китайську фірму Didi Chuxing зацікавила багатьох. Чи жарт: $ 1 млрд для китайської компанії, що надає послуги таксі. Аналітики і спостерігачі досі губляться в здогадах з приводу мотивів Apple. Ринок? Призначена для користувача база? Сфера збуту майбутніх електромобілів? В одному з інтерв'ю глава Didi Джин Лью проговорилася, що партнерство повинно бути технологічним.

За словами пані Лью, у Didi і Apple практично одна і та ж для користувача база. І водії, і споживачі користуються продукцією американської фірми – iPhone і iPad. У китайського конкурента Uber дуже багато клієнтів, в день компанія здійснює 11 млн перевезень (що в 5-6 разів більше, ніж ринок перевезень в Нью-Йорку в цілому).

Але це лише 1% поїздок, які китайці роблять щодня. А загальна кількість переїздів, здійснюваних жителями Китаю в день – 1,1 млрд. Так що у Didi ще є простір для зростання, а для Apple це просто колосальна перспектива проникнення на місцевий ринок.

Для розширення користувача бази і частки ринку Didi Chuxing потрібні нові технології. Фірма має потребу в інструментах, які б допомогли поліпшити обслуговування, розширити можливості сервісу і залучити ще більше клієнтів. У цьому-то якраз і може допомогти Apple.
В першу чергу на думку спадає інтеграція з таксі Didi мобільних пристроїв Apple, її програм і сервісів на зразок Карт. Якщо ж компанія з Купертіно все-таки випустить власний електричний автомобіль, то такі машини можуть поповнити автопарк Didi.

Коли сам Тім Кук говорив про партнерство з Didi Chuxing, то про технологічне співробітництво навіть не згадав. Він міркував про екологію, про розвиток економіки Китаю і масштабної користувальницької бази Didi, при вивченні якої можна отримати корисні Apple дані. Однак слова Джин Лью допомагають зрозуміти справжні плани виробника iPhone. І це цілком логічні цілі, з урахуванням перспектив, що відкриваються на новому ринку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Samsung станет основным поставщиком чипов для Apple

Несмотря на давнюю вражду Apple и Samsung, одно из подразделений последней метит на звание основного поставщика чипов для будущих поколений iPhone и iPad. Об этом сообщило корейское издание The Korea Times со ссылкой на достоверные индустриальные источники.   По предоставленным сведениям, к 2016 году на плечи Samsung упадет около 80% заказного производства процессоров Apple Ax, […]

Джонатан Айв: мета Apple – створювати кращі в світі продукти, а не заробляти гроші

Через кілька місяців після виходу передачі 60 Minutes Чарлі Роуз випустив ще одне інтерв’ю, героєм якого став директор по дизайну Apple. У 35-хвилинному відео Роуз і Джонатан Айв обговорили якості, що відрізняють Apple від конкурентів, а також роль дизайну для індивідуальності компанії. Інтерв’ю почалося з розмови про якостях, які Apple шукає в співробітниках для створення […]

Apple публічно виступила проти закону Північної Кароліни, який забороняє трансгендерам вибирати туалет

Apple і 67 великих американських корпорацій виступили проти закону в Північній Кароліні, що ущемляє права трансгендерів. Закон штату наказує відвідування громадських туалетів у відповідності зі статтю, зафіксованим при народженні людини. З вимогою скасувати його виступили багато компаній, а також провідні американські газети; сусідні штати заборонили держслужбовцям їздити в Північну Кароліну без особливої потреби. У березні […]