Інвестиція Apple в китайську фірму Didi Chuxing зацікавила багатьох. Чи жарт: $ 1 млрд для китайської компанії, що надає послуги таксі. Аналітики і спостерігачі досі губляться в здогадах з приводу мотивів Apple. Ринок? Призначена для користувача база? Сфера збуту майбутніх електромобілів? В одному з інтерв'ю глава Didi Джин Лью проговорилася, що партнерство повинно бути технологічним.

За словами пані Лью, у Didi і Apple практично одна і та ж для користувача база. І водії, і споживачі користуються продукцією американської фірми – iPhone і iPad. У китайського конкурента Uber дуже багато клієнтів, в день компанія здійснює 11 млн перевезень (що в 5-6 разів більше, ніж ринок перевезень в Нью-Йорку в цілому).

Але це лише 1% поїздок, які китайці роблять щодня. А загальна кількість переїздів, здійснюваних жителями Китаю в день – 1,1 млрд. Так що у Didi ще є простір для зростання, а для Apple це просто колосальна перспектива проникнення на місцевий ринок.

Для розширення користувача бази і частки ринку Didi Chuxing потрібні нові технології. Фірма має потребу в інструментах, які б допомогли поліпшити обслуговування, розширити можливості сервісу і залучити ще більше клієнтів. У цьому-то якраз і може допомогти Apple.
В першу чергу на думку спадає інтеграція з таксі Didi мобільних пристроїв Apple, її програм і сервісів на зразок Карт. Якщо ж компанія з Купертіно все-таки випустить власний електричний автомобіль, то такі машини можуть поповнити автопарк Didi.

Коли сам Тім Кук говорив про партнерство з Didi Chuxing, то про технологічне співробітництво навіть не згадав. Він міркував про екологію, про розвиток економіки Китаю і масштабної користувальницької бази Didi, при вивченні якої можна отримати корисні Apple дані. Однак слова Джин Лью допомагають зрозуміти справжні плани виробника iPhone. І це цілком логічні цілі, з урахуванням перспектив, що відкриваються на новому ринку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Твік VKMusic дозволить слухати аудіозаписи з Контакту

Соціальна мережа ВКонтакте, а точніше мобільний клієнт для iOS, все більше залежить від жорстких вимог модераторів App Store, які вже кілька разів видаляли «ЕПП» з магазину додатків. Найбільш неприємним моментом для мобільних користувачів iOS-пристроїв в оновленому додатку VK App стала відсутність вкладки Аудіозаписи, неможливості повноцінно слухати музику і обмінюватися нею зі своїми друзями. У джейлбрейкеров […]

BlackBerry віддала виробництво китайській компанії TCL

На днях BlackBerry в своєму офіційному блозі розмістила інформацію про передачу свого бренду китайському виробникові TCL Corporation. В угоді описано, що китайська компанія буде займатися безпосередньо виробництвом пристроїв, а BlackBerry буде випускати для TCL програмне забезпечення, підтримувати його і надавати корпорації додаткові сервісні послуги. TCL Corporation (The Creative Life) займає третє місце в списку найбільших […]

Редактор відео YouTube буде закрито 20 вересня

YouTube повідомив, що з 20 вересня 2017 року розділ Редагування відео та функція створення слайд-шоу перестануть працювати. Причиною їх відключення стало недостатнє використання. Щоб не втратити незакінчені проекти, YouTube рекомендує опублікувати їх до того, як анонсовані зміни вступлять в силу. Вже завантажених роликів вони не торкнуться. Редагувати ролики і додавати до них ефекти як і […]