Досить незвичайне повідомлення нещодавно передало агентство Reuters: компанія Apple інвестувала 1 мільярд доларів США в китайський сервіс приватного візництва Didi Chuxing. Більш того, сам Тім Кук підтвердив цю інформацію і навіть прокоментував її.

«Ми здійснюємо цю інвестицію з ряду причин стратегічного характеру, в тому числі в якості можливості краще вивчити деякі сегменти китайського ринку, – зазначив Кук. – Звичайно, ми також сподіваємося на те, що це забезпечить нам солідний прибуток від капіталовкладення ».

Чим же займається сервіс Didi Chuxing? По суті він є прямим конкурентом Uber і являє собою службу таксі, яка не володіє парком і розраховує на приватних автовласників. Як стверджують представники компанії, щодня вона здійснює більше 11 мільйонів поїздок і контролює 87 відсотків ринку приватного візництва в Китаї.

Аналітики всіх мастей негайно почали стверджувати, що нова ініціатива Apple неодмінно пов'язана з проектом по створенню власного автомобіля. Однак, швидше за все, причина куди більш прозаїчна: демонстративне вкладення грошей в Китайську економіку з подальшим широким висвітленням виглядає як чергова спроба задобрити місцеве населення і дати зрозуміти, то Apple розглядає Піднебесну як принципово важливий ринок. Найближчим часом можна чекати повідомлень про те, як Тім Кук перерізає стрічку в побудованій Apple школі або лікарні, а також про інші красиві жести з боку Купертіно.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Facebook Messenger стане безпечніше

Газета Guardian, посилаючись на наближених до розробки Messenger людей, розповіла про плани компанії ввести кінцеве шифрування в додаток. Однак опція не буде активована за замовчуванням, оскільки це зашкодить навчанню розумних ботів. Зашифровані повідомлення недоступні третім особам, їх не зможе прочитати ні держава, ні хакери, ні Facebook. У своєму рішенні компанія повинна лавірувати між інтересами громадськості, зацікавленої […]

iCloud китайских пользователей перенесены в местный дата-центр

Поскольку у компании Apple имеется большое число активных пользователей, сервисов и устройств, имеется многочисленные запросы и объемы информации, обрабатывающие дата-центрами яблочной компании. Apple вводит в эксплуатацию все новые и новые дата-центры, среди которых распределяют данные пользователей. Недавно данные для всех китайских пользователей были перенесены в местные дата-центры. Компания из Купертино разместила данные китайских пользователей в […]

GAMES. Birzzle Fever – новая игра от Halfbrick

Halfbrick вновь порадовал своим новым детищем. В этот раз компания представила продукт в жанре три-в-ряд – это игра Birzzle Fever. В ней главными героями выступают птички, честно говоря, несколько смахивающие на Angry Birds. Компания Halfbrick уже известна несколькими популярными играми, в число которых входят Fruit Ninja, Jetpack Joyride и Monster Dash. Все ее разработки являются […]