Американський гігант рітейлу Amazon запустив власний відеосервіс Video Direct. Майданчик схожий на YouTube. З його допомогою автори відео також можуть заробляти на своєму контенті.

Розміщуючи відео, сервіс пропонує вибрати, чи буде воно доступне всім користувачам або ж тільки передплатникам Amazon Prime. У безкоштовних роликах буде розміщена реклама, 55% виручки від якої буде перераховано автору (YouTube пропонує такі ж умови). За ролики, доступні тільки за підпискою, творцеві буде виплачуватися $0,15 за кожну годину переглядів в США і $0,06 за перегляд в інших країнах.

У компанії також обіцяють щомісяця розподіляти $1 мільйон між найбільш популярними авторами відео, що мають найбільше число передплатників на Amazon Prime.

Video Direct поки що буде доступний тільки в США, Австрії, Великобританії, Німеччини та Японії – в країнах, де працює головний відеопроект компанії – Amazon Video.

Першими користувачами сервісу стали медіакомпанія Condé Nast Entertainment, видання Mashable, а також виробник іграшок Mattel.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

iPhone в Німеччині подорожчає через введення нового податку

Жителі Німеччини при покупці iPhone і iPad будуть переплачувати € 5-7 ($ 5,5-7,7) за кожний гаджет. Нова цінова політика Apple в Німеччині стала результатом податкового договору, згідно з яким частина вартості пристроїв передається власникам авторських прав на цифровий контент. Про цей договір в грудні 2015-го повідомила німецька торгова асоціація Bitkom. Підвищення цін на ввезені товари […]

Як красиво знищіти iPhone

Зі шкільних уроків з хімії ми всі повинні знати, що ж трапляється при взаємодії натрію з водою. Судячи з відео, про непрості взаємини хімічного елементу з водою був обізнаний і відеоблогер під ніком TechRax, який негайно використовував свої знання для краш-тестування чергового iPhone 6s. Ймовірно, ви вже здогадалися, як і користувачі, що не прогулювали уроки […]

Производство автомобилей Apple iCar будет запущено до 2020 года

Согласно информации, которая была опубликована агентством Bloomberg, ссылаясь на проверенные источники, близкие к Apple, купертинская корпорация планирует наладить конвейерное производство собственных автомобилей под названием Apple iCar до 2020 года. Таким образом, «яблочная» компания намерена составить конкуренцию крупнейшим на рынке производителям электромобилей: Tesla и General Motors. Агентство сообщает, что обычно разработка автомобилей занимает у производителя до […]