Американський гігант рітейлу Amazon запустив власний відеосервіс Video Direct. Майданчик схожий на YouTube. З його допомогою автори відео також можуть заробляти на своєму контенті.

Розміщуючи відео, сервіс пропонує вибрати, чи буде воно доступне всім користувачам або ж тільки передплатникам Amazon Prime. У безкоштовних роликах буде розміщена реклама, 55% виручки від якої буде перераховано автору (YouTube пропонує такі ж умови). За ролики, доступні тільки за підпискою, творцеві буде виплачуватися $0,15 за кожну годину переглядів в США і $0,06 за перегляд в інших країнах.

У компанії також обіцяють щомісяця розподіляти $1 мільйон між найбільш популярними авторами відео, що мають найбільше число передплатників на Amazon Prime.

Video Direct поки що буде доступний тільки в США, Австрії, Великобританії, Німеччини та Японії – в країнах, де працює головний відеопроект компанії – Amazon Video.

Першими користувачами сервісу стали медіакомпанія Condé Nast Entertainment, видання Mashable, а також виробник іграшок Mattel.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

В майбутньому у користувачів може з’явитися можливість приховувати стандартні додатки в iOS

У більшості користувачів яблучних мобільних пристроїв є спеціальна папка, в якій зібрані всі непотрібні встановлені додатки. Однак багато власників смартфонів і планшетів Apple були б раді не складати непотрібні утиліти в окрему папку, а мати можливість приховати деякі стандартні додатки. Згідно з останніми даними, подібна функція може з'явитися в одній з наступних версій iOS. На […]

Бомба в магазині Apple в Токіо

У магазин Apple в Японії прийшло повідомлення про загрозу підриву будівлі, якщо не буде скасована зустріч японського режисера з глядачами, передають місцеві ЗМІ. Правоохоронці шукали бомбу протягом двох годин, проте пошуки були безрезультатними. Apple Store на центральній торговій вулиці Токіо Гіндза був тимчасово закритий через загрозу теракту. У магазині планувався захід за участю японського режисера […]

Новою Nokia 6 вже колють горіхи. Тримають марку

За що ми любимо Nokia? Правильно, за ударостійкість – хоч кидай, хоч бий, телефон все одно не зламається. Такою була легендарна Nokia 3310. Якщо її впустити на асфальт, швидше він розколеться, ніж телефон. Таким виявився і новий смартфон компанії – Nokia 6 здатний розколоти волоські горіхи. Це не жарти. Дивіться самі: Нагадаємо, що число замовлень […]