Apple організувала зустріч з топовими подкастерами в штаб-квартирі компанії. Про це пише газета The New York Times. Розробники і керівництво компанії вислухали їхні скарги і пропозиції щодо розвитку сервісу.

У багатьох, хто записує власні подкасти, накопичилися питання до Apple. Подкастери вважають, що в Купертіно як і раніше ставляться до аудіозаписів по підписці як до безкоштовної послуги, яка не здатна просувати її фірмові продукти. Керівництво Apple вирішило організувати зустріч з представниками індустрії та обговорити їх претензії.

Одне з головних невдоволень подкастер стосується обмеженого доступу до неї. Вони не знають точно кількість завантажень і своїх передплатників в iTunes. Подкастер вважають, що у компанії ці дані є, але вона тримає їх у секреті. Інша проблема стосується непродуманої інтеграції з соціальними мережами. На думку подкастер, Apple слід більше уваги приділяти даному напрямку.

Як зазначає видання, глава корпорації з програмного забезпечення і сервісів Едді Кью особисто не був присутній на зустрічі, але співробітники передали йому всі побажання подкастерів. На заході компанія не дала ніяких обіцянок. Проте, в Apple дали зрозуміти, що не просто готові прислухатися до подкастерів, а вже трудяться над забезпеченням більш зручних умов співпраці. Нові можливості для слухачів і творців подкастів, як передбачається, дебютують в операційній системі iOS 10.

Відзначимо, що в квітні цього року подкасти з'явилися в магазині Google Play Music. Ще в жовтні минулого року Google почала залучати подкастер, коли анонсувала плани по запуску подкастів. З тих пір вдалося залучити чимало відомих ведучих. Тепер користувачі Android-пристроїв можуть самостійно оцінити новий сервіс і доступний контент.

Секція подкастів в Google Play Music пропонує контекстні рекомендації, ґрунтуючись на активності і інтересах користувача. Також формуються рекомендовані списки по ключових темах. Ці функції покликані зробити сервіс від Google більш конкурентним в порівнянні з iTunes.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Не бажаєте, щоб за вами спостерігали з Купертіно? Вимкніть геолокацію.

Всі вже звикли до того, що «Яндекс» і Google стежать за нами. Вони запевняють, що роблять це з кращих спонукань – щоб пропонувати нам більш якісні рекламні продукти. Але не всі знають, що тим же займається і Apple. І від «яблучного» стеження позбутися можна досить легко. Що потрібно зробити? Apple використовує дані про вас (де […]

Фітнес-трекери найбільш затребувані носимі пристрої

Незважаючи на те, що смарт-годинники, як правило, мають набагато більші функціональні можливості в порівнянні з фітнес-трекерами, останні помітно перевершують їх. Згідно з результатами дослідження компанії Kantar Worldpanel Comtech, три з чотирьох носимих пристроїв, що використовуються жителями США, – фітнес-трекери. Потрібно відзначити, що ринок цих пристроїв, як і раніше, невеликий. Наприклад, в групі дослідників компанії Kantar […]

Карти Google для iOS будуть слідкувати за чергами в закладах та інформувати користувачів

Додаток Google Maps для iOS став відображати інформацію про приблизну завантаженість закладів на основі даних від сервісу карт. Такий функціонал з’явився у новій версії 4.13. Для деяких закладів на Google Maps став відображатися не лише час роботи, а й також графік завантаженості за днями тижня та годинами. Наприклад, можна дізнатись про те, що ресторан працює до 23:00, але кількість відвідувачів […]