За звинуваченнями стоїть ветеран технологій тактильної віддачі, і він буде люто судитися.

Компанія Immersion є ветераном тактильних технологій, що працює в індустрії з 1993 року. У лютому вона звинуватила виробника iPhone в порушенні її патентів на технології тактильної віддачі. Тоді мова йшла про iOS-пристрої.

А днями Immersion подала черговий позов проти Apple, додавши до списку продуктів, які порушують її патенти, ще й MacBook. Позови від Immersion посипалися на Apple після скарг і позовів на цю ж тему, поданих до окружного суду шт. Делавер Комітетом зовнішньої торгівлі США.

Кажуть, Apple навмисно порушила права Immersion, вмонтувавши в свої новітні пристрої технологію тактильної віддачі. Технологія реалізує фізичний відгук екрану гаджета на натискання і маніпуляції з призначеним для користувача інтерфейсом, а також розпізнає силу натискань. У iOS-пристроях вона носить назву Taptic Engine.

Вперше її підтримка з'явилася в Apple Watch, а потім – і в iPhone 6s, і в тачпаді торішніх MacBook в формі Force Touch.

У звинуваченні за трьома з чотирьох порушених патентів Immersion говорить про неправомірне використання Apple технології 3D Touch. Вона має на увазі використання в пристроях дисплея з датчиками сили натискання і вібромотора Taptic Engine, що виробляє фізичний відгук на дотик.

Два патенти – № 8749507 та № 7808488 – чітко описують технології тактильного відгуку, створені в Immersion. Кажуть, саме вони лягли в основу особливості «Peek and Pop» в iPhone 6s і 6s Plus. (Особливість має на увазі попередній перегляд контенту і можливість подальших дій на кшталт відкриття його в Safari – в залежності від сили натискання.)

Функція «Quick Actions», яка видає коротке меню з опціями з управління додатком, нібито порушує патент Immersion № 8581710. Але ж ця фішка – одна з основних в роботі 3D Touch.

Нарешті, технологія Force Touch, вбудована в тачпад 12-дюймового MacBook, 13-дюймового і 15-дюймового MacBook Pro, на думку Immersion, порушує її патент № 7336260.

Та ж технологія підтримується і в Magic Trackpad 2. Цей аксесуар поки знаходиться на розгляді в Immersion. Пізніше його можуть додати в список «штрафників», якщо розробник тактильних технологій виявить і тут порушення своїх прав.

Цікаво, що співзвинуваченим в цій справі значиться і стільниковий оператор AT&T. На думку Immersion, компанія продає iOS-пристрої, а значить, підтримує порушення авторських прав Immersion. Дивно, що оператори Verizon, T-Mobile і Sprint в позові не згадуються.

Джерела повідомляють, що від Apple компанія Immersion чекає відшкодування матеріального збитку і додаткових виплат. Вони, до речі, можуть бути потроєні, якщо суд доведе, що Apple навмисно використовувала в своїх пристроях чужі патентовані технології.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Cisco виявила небезпечний троян, що маскується під TIFF-зображення

Apple приділяє безпрецедентну увагу питанням безпеки, тому зазвичай скандали з розповсюдженням вірусного ПЗ обходять компанію стороною. Але в цей раз сталося інакше. Дослідники компанії Cisco виявили, що хакери можуть отримувати несанкціонований доступ до пам’яті пристрою, запакувавши вірус в зображення формату TIFF. Найгірше те, що уразливість працює практично на всіх версіях операційних систем. Tagged Image File […]

Чому чутки про провальний iPhone 7 вигідні самій Apple

Інновації – штука досить спірна. iPhone 6s, наприклад, багато разів названий одним з найбільш досконалих смартфонів, все-таки не зумів домогтися тієї популярності, що завоював iPhone 5s за час свого існування на ринку. iPhone 7, за чутками, ризикує опинитися ще менш привабливим, як з точки зору нових технологій, так і з точки зору зовнішнього оформлення, практично повністю […]

Spooly: магнітний Lightning-кабель, який легко розплутати

Коли ми віддаємо кілька сотень вічнозеленої валюти за новий iPhone, окрім відмінного смартфона доводиться задовольнятися вельми буденним аксесуаром – скромним Lightning-кабелем з вельми обмеженим терміном експлуатації. І у нього єдиний функціональний обов'язок – заряджати iOS-девайс і передавати дані через iTunes. Але ж користувач хоче більшого! І це бажання рухає розробників сторонніх аксесуарів придумувати більш зручні та надійні рішення. […]