За звинуваченнями стоїть ветеран технологій тактильної віддачі, і він буде люто судитися.

Компанія Immersion є ветераном тактильних технологій, що працює в індустрії з 1993 року. У лютому вона звинуватила виробника iPhone в порушенні її патентів на технології тактильної віддачі. Тоді мова йшла про iOS-пристрої.

А днями Immersion подала черговий позов проти Apple, додавши до списку продуктів, які порушують її патенти, ще й MacBook. Позови від Immersion посипалися на Apple після скарг і позовів на цю ж тему, поданих до окружного суду шт. Делавер Комітетом зовнішньої торгівлі США.

Кажуть, Apple навмисно порушила права Immersion, вмонтувавши в свої новітні пристрої технологію тактильної віддачі. Технологія реалізує фізичний відгук екрану гаджета на натискання і маніпуляції з призначеним для користувача інтерфейсом, а також розпізнає силу натискань. У iOS-пристроях вона носить назву Taptic Engine.

Вперше її підтримка з'явилася в Apple Watch, а потім – і в iPhone 6s, і в тачпаді торішніх MacBook в формі Force Touch.

У звинуваченні за трьома з чотирьох порушених патентів Immersion говорить про неправомірне використання Apple технології 3D Touch. Вона має на увазі використання в пристроях дисплея з датчиками сили натискання і вібромотора Taptic Engine, що виробляє фізичний відгук на дотик.

Два патенти – № 8749507 та № 7808488 – чітко описують технології тактильного відгуку, створені в Immersion. Кажуть, саме вони лягли в основу особливості «Peek and Pop» в iPhone 6s і 6s Plus. (Особливість має на увазі попередній перегляд контенту і можливість подальших дій на кшталт відкриття його в Safari – в залежності від сили натискання.)

Функція «Quick Actions», яка видає коротке меню з опціями з управління додатком, нібито порушує патент Immersion № 8581710. Але ж ця фішка – одна з основних в роботі 3D Touch.

Нарешті, технологія Force Touch, вбудована в тачпад 12-дюймового MacBook, 13-дюймового і 15-дюймового MacBook Pro, на думку Immersion, порушує її патент № 7336260.

Та ж технологія підтримується і в Magic Trackpad 2. Цей аксесуар поки знаходиться на розгляді в Immersion. Пізніше його можуть додати в список «штрафників», якщо розробник тактильних технологій виявить і тут порушення своїх прав.

Цікаво, що співзвинуваченим в цій справі значиться і стільниковий оператор AT&T. На думку Immersion, компанія продає iOS-пристрої, а значить, підтримує порушення авторських прав Immersion. Дивно, що оператори Verizon, T-Mobile і Sprint в позові не згадуються.

Джерела повідомляють, що від Apple компанія Immersion чекає відшкодування матеріального збитку і додаткових виплат. Вони, до речі, можуть бути потроєні, якщо суд доведе, що Apple навмисно використовувала в своїх пристроях чужі патентовані технології.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Влада США виправдали автопілот Tesla в аварії зі смертельним результатом

Національне управління безпекою руху США (NHTSA) опублікувало планову доповідь, головною темою котрої стали результати розслідування фатального ДТП за участю автомобіля Tesla. Згідно з висновками слідчих, ніяких приводів для відкликання автомобілів Tesla немає і електронна система автопілоту була винуватцем події. Інцидент стався близько півроку тому в штаті Флорида. Tesla Model S, за кермом якої перебував 40-річний […]

Купуємо Музику в iTunes

Настає час, коли розумієш, що за деякі речі краще заплатити гроші, ніж качати по 100 разів піратський контент. Тут може бути багато аргументів за і проти, але ця стаття для тих, хто хоче платити гроші за речі створені іншими людьми. Наприклад, за музику, яка написана улюбленим виконавцем. Критерієм, за яким я проводив відбір, в основному […]

EA вважає нову Apple TV загрозою майбутньому ігрових консолей

Поки гравці продовжують гадати, що буде після PlayStation 4 та Xbox One, крупні гравці на кшталт ЕА вже давно готуються до майбутнього. На конференції USB GB фінансовий директор компанії ЕА Блейк Йоргенсен поділився деякими своїми думками з цього приводу. «Ми в компанії ЕА вважаємо, що в майбутньому серйозні ігри нікуди не дінуться. Казуальні ігри звичайно […]