Глобальна аналітична компанія Kantar Worldpanel ComTech відома тим, що регулярно проводить дослідження в різних сферах споживчого ринку в 60 країнах світу. На цей раз свіжі дані від неї допоможуть зрозуміти, як споживачі вибирають гаджети.

Виявляється, в США найвищий попит саме на трекери активності. Їх купують в трьох випадках з чотирьох. При цьому ринок аксесуарів ще зовсім новий, призначена для користувача база невелика. Серед опитаних споживачів в Штатах власників гаджетів всього 12,2%.

Цікаві дані по брендам. Наприклад, Fitbit контролює 61,7% американського ринку. Ця компанія відома як виробник трекерів Blaze і Charge HR. За два перших місяці 2016 року (за березень) саме Fitbit реалізувала 50% всіх проданих в США гаджетів. На другому і третьому місці за популярністю – смарт-аксесуари Apple і Garmin.

Дослідження того ж ринку в чотирьох європейських країнах – Франції, Німеччини, Великобританії та Італії – теж говорять про популярність саме спеціалізованих фітнес-пристроїв. З усіх опитаних гаджети придбали лише 6,6% осіб. Але там виробники ділять ринок більш рівномірно. Так, частка ринку Fitbit – 18,5%, у Apple – 14%, а Samsung воліють 11,6% покупців.

Аналітики з Kantar повідомляють, що споживачі в своєму виборі керуються такими показниками як бренд, простота використання і функціональність. Для більшості дизайн і навіть вартість мають набагато менше значення.

Не можна посперечатися, що ім'я Apple є аргументом для багатьох. Але у конкурентів є перевага на ринку аксесуарів – це ціна їх продуктів і невеликий набір функцій (що має на увазі простоту в використанні). Саме тому вибір користувачів часто падає на недорогі трекери активності, які працюють як крокомір, пульсометр і показують час.

Зовсім недавно глава Fitbit розкритикував Apple, заявивши, що компанія з Купертіно мало розуміє в гаджетах. На його думку, в Apple «заморочилися» зі створенням окремої платформи для смарт-годинників і зробили її дуже складною, з величезною кількістю функцій. А народу потрібно щоб простіше.

В Apple не говорять про обсяги поставок або прибутки від Watch. Однак Тім Кук на останній телеконференції відзначив позитивну статистику продажів. За перший рік компанія реалізувала більше смарт-годинників, ніж iPhone в перший рік після його релізу в 2007 році. А продажі Apple Watch за Q2 2016 повністю виправдали очікування виробника. В Apple вірять у велике майбутнє своїх смарт-годинників.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Airbus протестує безпілотні літаючі таксі

Airbus, одна з найбільших авіабудівних компаній в світі, розкрила деякі деталі проекту з кодовим ім’ям Vahana зі створення самоуправляючих повітряних таксі. Передбачається, що літаючі машини отримають багатовинтову конструкцію. Для дронів проектуються спеціальні електричні мотори і ефективні акумуляторні блоки. Авіатаксі повинні будуть оснащуватися наднадійною системою орієнтації в просторі і засобами виявлення об’єктів. Це одне з найскладніших завдань, […]

iOS 10 допоможе знайти машину на парковці

Карти Apple збережуть місце розташування машини і потім допоможуть відшукати автомобіль. У iOS 10 функція пошуку автомобіля працює в автоматичному режимі. Тобі всього лише потрібно запустити Карти Apple, і місце розташування машини відобразиться на карті. Після завершення паркування iPhone відправить повідомлення, що положення машини відзначено на карті. Управління функцією виконується за допомогою двох кнопок: «Дізнатися напрямок» […]

Марк Цукерберг наділив свій будинок штучним інтелектом

Засновник і генеральний директор Facebook Марк Цукерберг розповів про те, що завершив роботу над початим на початку 2016- го особистим проектом: голосовим помічником “Джарвіс”. Він допомагає управляти “розумним” будинком, використовуючи технології розпізнавання мови, осіб, машинного навчання та штучного інтелекту. У проекті були задіяні найрізноманітніші пристрої, включаючи акустичні системи Sonos, телевізор Samsung, систему “розумного будинку” Creston, […]