Глобальна аналітична компанія Kantar Worldpanel ComTech відома тим, що регулярно проводить дослідження в різних сферах споживчого ринку в 60 країнах світу. На цей раз свіжі дані від неї допоможуть зрозуміти, як споживачі вибирають гаджети.

Виявляється, в США найвищий попит саме на трекери активності. Їх купують в трьох випадках з чотирьох. При цьому ринок аксесуарів ще зовсім новий, призначена для користувача база невелика. Серед опитаних споживачів в Штатах власників гаджетів всього 12,2%.

Цікаві дані по брендам. Наприклад, Fitbit контролює 61,7% американського ринку. Ця компанія відома як виробник трекерів Blaze і Charge HR. За два перших місяці 2016 року (за березень) саме Fitbit реалізувала 50% всіх проданих в США гаджетів. На другому і третьому місці за популярністю – смарт-аксесуари Apple і Garmin.

Дослідження того ж ринку в чотирьох європейських країнах – Франції, Німеччини, Великобританії та Італії – теж говорять про популярність саме спеціалізованих фітнес-пристроїв. З усіх опитаних гаджети придбали лише 6,6% осіб. Але там виробники ділять ринок більш рівномірно. Так, частка ринку Fitbit – 18,5%, у Apple – 14%, а Samsung воліють 11,6% покупців.

Аналітики з Kantar повідомляють, що споживачі в своєму виборі керуються такими показниками як бренд, простота використання і функціональність. Для більшості дизайн і навіть вартість мають набагато менше значення.

Не можна посперечатися, що ім'я Apple є аргументом для багатьох. Але у конкурентів є перевага на ринку аксесуарів – це ціна їх продуктів і невеликий набір функцій (що має на увазі простоту в використанні). Саме тому вибір користувачів часто падає на недорогі трекери активності, які працюють як крокомір, пульсометр і показують час.

Зовсім недавно глава Fitbit розкритикував Apple, заявивши, що компанія з Купертіно мало розуміє в гаджетах. На його думку, в Apple «заморочилися» зі створенням окремої платформи для смарт-годинників і зробили її дуже складною, з величезною кількістю функцій. А народу потрібно щоб простіше.

В Apple не говорять про обсяги поставок або прибутки від Watch. Однак Тім Кук на останній телеконференції відзначив позитивну статистику продажів. За перший рік компанія реалізувала більше смарт-годинників, ніж iPhone в перший рік після його релізу в 2007 році. А продажі Apple Watch за Q2 2016 повністю виправдали очікування виробника. В Apple вірять у велике майбутнє своїх смарт-годинників.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Apple запатентувала «невидимі» роз’єми для мобільних пристроїв

Бюро патентів і торгових марок США оприлюднило нову патентну заявку Apple на унікальні інтерфейсні роз'єми. Документ під назвою «Електронний пристрій з прихованим коннектором» описує роз'єми, прикриті самовідновлюваючим еластомером. За задумом розробників, гума приховує роз'єм від користувача і захищає його і внутрішні компоненти електронного приладу від впливу зовнішнього середовища. Для нормальної роботи гаджета при підключенні кабелів і […]

Twitter виплатила понад $320 тисяч за виявлення багів

У загальній сумі одна тисяча шістсот шістьдесят два дослідники отримали від Twitter ту чи іншу суму грошей через програму з пошуку вразливостей, яка була запущена в травні 2014 року. Повідомляється, що компанія отримала 5171 звіт і виплатила за два роки трохи більше $322 тисяч. Найменшою виплаченою сумою були $140, найбільшою – $12 040. Середня сума виплат – $835. Втім, […]

Як активувати режим «картинка в картинці» для YouTube в macOS Sierra

Разом з iOS 10 на конференції WWDC була представлена ​​macOS Sierra – операційна система наступного покоління з новими функціями для ще більш інтелектуальної та корисної роботи. У macOS Sierra користувачі Mac можуть працювати з одним вікном і переглядати контент в іншому. ОС дозволяє розташувати відео з Safari або iTunes в окремому вікні поверх всіх інших […]