Глобальна аналітична компанія Kantar Worldpanel ComTech відома тим, що регулярно проводить дослідження в різних сферах споживчого ринку в 60 країнах світу. На цей раз свіжі дані від неї допоможуть зрозуміти, як споживачі вибирають гаджети.

Виявляється, в США найвищий попит саме на трекери активності. Їх купують в трьох випадках з чотирьох. При цьому ринок аксесуарів ще зовсім новий, призначена для користувача база невелика. Серед опитаних споживачів в Штатах власників гаджетів всього 12,2%.

Цікаві дані по брендам. Наприклад, Fitbit контролює 61,7% американського ринку. Ця компанія відома як виробник трекерів Blaze і Charge HR. За два перших місяці 2016 року (за березень) саме Fitbit реалізувала 50% всіх проданих в США гаджетів. На другому і третьому місці за популярністю – смарт-аксесуари Apple і Garmin.

Дослідження того ж ринку в чотирьох європейських країнах – Франції, Німеччини, Великобританії та Італії – теж говорять про популярність саме спеціалізованих фітнес-пристроїв. З усіх опитаних гаджети придбали лише 6,6% осіб. Але там виробники ділять ринок більш рівномірно. Так, частка ринку Fitbit – 18,5%, у Apple – 14%, а Samsung воліють 11,6% покупців.

Аналітики з Kantar повідомляють, що споживачі в своєму виборі керуються такими показниками як бренд, простота використання і функціональність. Для більшості дизайн і навіть вартість мають набагато менше значення.

Не можна посперечатися, що ім'я Apple є аргументом для багатьох. Але у конкурентів є перевага на ринку аксесуарів – це ціна їх продуктів і невеликий набір функцій (що має на увазі простоту в використанні). Саме тому вибір користувачів часто падає на недорогі трекери активності, які працюють як крокомір, пульсометр і показують час.

Зовсім недавно глава Fitbit розкритикував Apple, заявивши, що компанія з Купертіно мало розуміє в гаджетах. На його думку, в Apple «заморочилися» зі створенням окремої платформи для смарт-годинників і зробили її дуже складною, з величезною кількістю функцій. А народу потрібно щоб простіше.

В Apple не говорять про обсяги поставок або прибутки від Watch. Однак Тім Кук на останній телеконференції відзначив позитивну статистику продажів. За перший рік компанія реалізувала більше смарт-годинників, ніж iPhone в перший рік після його релізу в 2007 році. А продажі Apple Watch за Q2 2016 повністю виправдали очікування виробника. В Apple вірять у велике майбутнє своїх смарт-годинників.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Apple закриває онлайн-магазин перед прем’єрою нових продуктів

Завтра Apple може представити нову лінійку продуктів. Про це повідомляє 9to5Mac з посиланням на офіційну сторінку стану сервісів компанії. У виданні звернули увагу, що Apple запланувала у вівторок технічне обслуговування онлайн-магазину Apple Store з 09:00 до 14:30. Як правило, компанія закриває магазин для поновлення продуктової лінійки. Це добре поєднується з тим фактом, що на цьому […]

Apple получила документы на два новых патента, касающихся стилусов для iPad Pro

Согласно сведениям, которые были представлены сайтом американского Бюро по товарным знакам и патентам, юристы Apple подали заявки на получение сразу двух патентов. Оба они касаются специального устройства – стилуса, который предназначается для ввода данных на сенсорном дисплее. Примечательно, что будущий стилус Apple будет иметь функционал шире, нежели у его ближайшего конкурента – Samsung. Так, разработанный […]

Компания Honda будет активно продвигать технологию Siri Eyes Free

   Руководство японской компании Honda сообщило в прессе, что уже в следующем году выпустят несколько автомобилей, в которых будет полноценно реализована технология Siri Eyes Free для iPhone.         Причем для удобства пользователей предоставят также удобный аксессуар, на который будет закрепляться iPhone. Вицепрезидент компании сообщил в пресс-релизе, что подобное нововведение позитивно отразится на комфорте […]