Глобальна аналітична компанія Kantar Worldpanel ComTech відома тим, що регулярно проводить дослідження в різних сферах споживчого ринку в 60 країнах світу. На цей раз свіжі дані від неї допоможуть зрозуміти, як споживачі вибирають гаджети.

Виявляється, в США найвищий попит саме на трекери активності. Їх купують в трьох випадках з чотирьох. При цьому ринок аксесуарів ще зовсім новий, призначена для користувача база невелика. Серед опитаних споживачів в Штатах власників гаджетів всього 12,2%.

Цікаві дані по брендам. Наприклад, Fitbit контролює 61,7% американського ринку. Ця компанія відома як виробник трекерів Blaze і Charge HR. За два перших місяці 2016 року (за березень) саме Fitbit реалізувала 50% всіх проданих в США гаджетів. На другому і третьому місці за популярністю – смарт-аксесуари Apple і Garmin.

Дослідження того ж ринку в чотирьох європейських країнах – Франції, Німеччини, Великобританії та Італії – теж говорять про популярність саме спеціалізованих фітнес-пристроїв. З усіх опитаних гаджети придбали лише 6,6% осіб. Але там виробники ділять ринок більш рівномірно. Так, частка ринку Fitbit – 18,5%, у Apple – 14%, а Samsung воліють 11,6% покупців.

Аналітики з Kantar повідомляють, що споживачі в своєму виборі керуються такими показниками як бренд, простота використання і функціональність. Для більшості дизайн і навіть вартість мають набагато менше значення.

Не можна посперечатися, що ім'я Apple є аргументом для багатьох. Але у конкурентів є перевага на ринку аксесуарів – це ціна їх продуктів і невеликий набір функцій (що має на увазі простоту в використанні). Саме тому вибір користувачів часто падає на недорогі трекери активності, які працюють як крокомір, пульсометр і показують час.

Зовсім недавно глава Fitbit розкритикував Apple, заявивши, що компанія з Купертіно мало розуміє в гаджетах. На його думку, в Apple «заморочилися» зі створенням окремої платформи для смарт-годинників і зробили її дуже складною, з величезною кількістю функцій. А народу потрібно щоб простіше.

В Apple не говорять про обсяги поставок або прибутки від Watch. Однак Тім Кук на останній телеконференції відзначив позитивну статистику продажів. За перший рік компанія реалізувала більше смарт-годинників, ніж iPhone в перший рік після його релізу в 2007 році. А продажі Apple Watch за Q2 2016 повністю виправдали очікування виробника. В Apple вірять у велике майбутнє своїх смарт-годинників.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

iPhone 2017 року отримає загнутий по краях дисплей

Apple більше не задає моду в дизайні, а лише її виконує. Аналітик IHS Кевін Вонг, посилаючись на власні джерела, стверджує, що в 2017 році Apple випустить смартфон з повністю оновленим дизайном, і його характерною особливістю стане дисплей, який заходить на боковини корпусу. Таке ж рішення застосовує Samsung в смартфоні Galaxy S7 Edge.  Освоюють випуск смартфонів із […]

Як упорядкувати іконки в алфавітному порядку

Кожен по-своєму організовує свій робочий стіл – комусь подобається акуратність папок, хтось не заморочується і завалює весь екран додатками. Якщо ж тобі раптово набрид свій порядок іконок, ми розповімо, як швидко повернути робочий стіл до «заводського» вигляду. Ця маленька хитрість не тільки розставить стандартні програми так, як було задумано програмістами Apple, але і впорядкує всі інші […]

Siri зварить каву і проведе вечірку за допомогою DIY-пристрою за $ 150

Свого часу Siri дала старт справжньої революції в області голосових помічників. Незабаром після появи асистента Apple розробкою своїх віртуальних помічників зайнялися і інші великі гравці. Нові віртуальні помічники, на зразок Google Assistant, обходять Siri за багатьма параметрами, однак у «яблучного» асистента є пара тузів у рукаві. Якщо у вас є iPhone, 150 доларів і вільний […]