Глобальна аналітична компанія Kantar Worldpanel ComTech відома тим, що регулярно проводить дослідження в різних сферах споживчого ринку в 60 країнах світу. На цей раз свіжі дані від неї допоможуть зрозуміти, як споживачі вибирають гаджети.

Виявляється, в США найвищий попит саме на трекери активності. Їх купують в трьох випадках з чотирьох. При цьому ринок аксесуарів ще зовсім новий, призначена для користувача база невелика. Серед опитаних споживачів в Штатах власників гаджетів всього 12,2%.

Цікаві дані по брендам. Наприклад, Fitbit контролює 61,7% американського ринку. Ця компанія відома як виробник трекерів Blaze і Charge HR. За два перших місяці 2016 року (за березень) саме Fitbit реалізувала 50% всіх проданих в США гаджетів. На другому і третьому місці за популярністю – смарт-аксесуари Apple і Garmin.

Дослідження того ж ринку в чотирьох європейських країнах – Франції, Німеччини, Великобританії та Італії – теж говорять про популярність саме спеціалізованих фітнес-пристроїв. З усіх опитаних гаджети придбали лише 6,6% осіб. Але там виробники ділять ринок більш рівномірно. Так, частка ринку Fitbit – 18,5%, у Apple – 14%, а Samsung воліють 11,6% покупців.

Аналітики з Kantar повідомляють, що споживачі в своєму виборі керуються такими показниками як бренд, простота використання і функціональність. Для більшості дизайн і навіть вартість мають набагато менше значення.

Не можна посперечатися, що ім'я Apple є аргументом для багатьох. Але у конкурентів є перевага на ринку аксесуарів – це ціна їх продуктів і невеликий набір функцій (що має на увазі простоту в використанні). Саме тому вибір користувачів часто падає на недорогі трекери активності, які працюють як крокомір, пульсометр і показують час.

Зовсім недавно глава Fitbit розкритикував Apple, заявивши, що компанія з Купертіно мало розуміє в гаджетах. На його думку, в Apple «заморочилися» зі створенням окремої платформи для смарт-годинників і зробили її дуже складною, з величезною кількістю функцій. А народу потрібно щоб простіше.

В Apple не говорять про обсяги поставок або прибутки від Watch. Однак Тім Кук на останній телеконференції відзначив позитивну статистику продажів. За перший рік компанія реалізувала більше смарт-годинників, ніж iPhone в перший рік після його релізу в 2007 році. А продажі Apple Watch за Q2 2016 повністю виправдали очікування виробника. В Apple вірять у велике майбутнє своїх смарт-годинників.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

iPhone SE повторить долю iPhone 5c: продовження не буде

На початку 2016 року Apple випустила новий iPhone SE – 4-дюймовий смартфон, націлений на прихильників компактних пристроїв. За інформацією видання Mydrivers, обсяг продажів моделі виявився недостатньо високим, тому iPhone SE чекає доля iPhone 5c, який не побачив продовження в особі «iPhone 6c». 4-дюймовий iPhone 5c в яскравих кольорах був представлений в 2013 році. Незабаром з’ясувалося, […]

Презентационные ролики Apple с 9 марта уже доступны + полная запись шоу

В течении двух часов в Yerba Buena Center гостям продемонстрировали массу роликов, раскрывающих новинки и последние достижения компании Apple за последние полгода. Все видео записи уже попали в Youtube и доступны для публичного просмотра. Но, чтобы далеко не бегать, их можно посмотреть и с нашего ресурса. Открытие китайского Apple Store Демонстрация нового MacBook Улучшенный уход […]

Європа закриє соціалки від дітей. 80% сидять в Facebook до 17 років

Хочеш в Facebook? Запитай батьків. Видавництво Financial Times пише, що в країнах Європейського союзу може з'явитися нове обмеження. Воно торкнеться всіх користувачів соціальних мереж Facebook, Snapchat і Twitter молодше 16 років. Реєстрація акаунтів для школярів буде можлива лише з дозволу батьків або опікунів. Представники ЄС зараз обговорюють технічні подробиці такого нововведення з представниками соціальних мереж […]