Обіцяє, що скоро Apple покаже щось гідне.

2 травня відбулася фешн-виставка Met Gala 2016 під назвою «Manus x Machina: Fashion in an Age of Technology» ( «Рука проти машини: мода в епоху технології»). Глави Apple, які відвідали її, знову обговорили з пресою історію смарт-годинників і своє бачення майбутнього персоналізованих гаджетів. Компанія з Купертіно спонсорувала захід, а Джоні Айв був одним з ведучих балу.

В інтерв'ю для Business of Fashion Айв розповів про Apple Watch, майбутнє носимих гаджетів і взаємозв'язок моди та дизайну. На його думку, смарт-годинники Apple – це, без сумніву, модний аксесуар. Вони створюються як вкрай індивідуалізований гаджет, і кожен користувач сприймає їх як продовження своєї особистості.

Офіційно в Apple не визнають, що виробляють носимий гаджет виключно на вимогу модних тенденцій, але співпраця з такими брендами як Hermes і Coach при розробці аксесуарів для смарт-годинників говорить багато про що. При цьому Apple Watch як один з продуктів компанії повністю відповідає філософії технологічного бренду.

А ось багато аналітиків і спостерігачів за індустрією вважають смарт-годинник в принципі минучим модним віянням. На їхню думку, Apple Watch – це прагнення виробника слідувати моді, потрапити в течію і заробити на популярності таких гаджетів. (А конкуренти і зовсім впевнені, що Apple нічого не розуміє в носимих аксесуарах.)

"Так, це абсолютно новий продукт для нас. Але ми вважаємо, що освоєння нової категорії – природний крок для компанії. Ми не опортуністи, і не сприймаємо продукт [Apple Watch] як можливість заробити",-
Джоні Айв про Apple Watch

Головний дизайнер Apple запевняє, що і в цій сфері компанія працює, як і над іншими гаджетами – з ясним і оригінальним баченням, розумінням того, що повинно вийти на виході. Якби дизайнери не були впевнені в кінцевому продукті, його б і не випускали зовсім. В цьому суть підходу Apple до новинок.

"Ми не можемо говорити про майбутнє. Але якщо ви згадаєте, як ми працюємо, то зрозумієте, що не в наших правилах створити продукт і зупинитися на цьому ….

… Озирніться назад, на перші моделі iPod або iPhone. Зміни, що відбулися з гаджетами за два, три і чотири роки, просто вражаючі. Ви б дуже сильно здивувалися, якби зрозуміли, що в перших iPhone не було багатьох особливостей, які, на вашу думку, там були присутні",-
Джоні Айв

Само собою, всі карти головний дизайнер так і не розкрив. Але за його словами можна зрозуміти, що платформу watchOS чекають цікаві зміни і велике майбутнє. При цьому обов'язок дизайнерів – спочатку вирішувати всі проблеми з пристроями дослідним шляхом. Його користувачі не повинні навіть здогадуватися, який шлях проходить гаджет до того, як потрапить в їх руки.

Про саму виставку Met Gala 2016 Джоні Айв відгукувався найприємнішими словами. Він поділився, що спілкування з її куратором Ендрю Болтоном вкрай корисне і інформативне навіть для такої людини, як він, з технічним складом розуму. На думку Джоні, атмосфера на виставці виявилася спокійною, затишною і легкою, навіть йти звідти не хотілося.

Тім Кук також був присутній на балі, його парою стала Лорен Джобс, вдова Стіва Джобса.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Sonos-пристрої стали офіційно сумісними з Apple Music

На момент релізу Apple Music влітку минулого року все, що було відомо про сумісність нового сервісу з аудіосистемами Sonos зводилося до фрази одного з тамтешніх співробітників – мовляв, підтримка запрацює до кінця поточного року. В принципі, так воно і вийшло: 15 грудня стартував етап відкритого бета-тестування, і сотні тисяч власників Sonos-пристроїв почали на свій страх і […]

Steam. GAMES. Сюрреалістична Tulpa

Два створіння, пов'язаних разом самою долею; юна дівчина і її споріднена душа подорожують по неймовірно прекрасному світу, де речі змінюються в одну мить. Досліджуй разом з ними сюрреалістичні ландшафти, вирішуючи неймовірні завдання і долаючи фантастичні перешкоди в грі Tulpa – унікальної пригодницької платформі-головоломці, одночасно і складній, і красивій. Керуючи Офелией і її «Тульпа» Олівером, гравці […]

Apple прийшла до висновку, що без часткової відмови від приватності подальший розвиток Siri та інших сервісів неможливий

Apple починає нову кампанію, в рамках якої користувачів привчають до часткової відмови від приватності. Такі сервіси, як Siri, працюватимуть краще, якщо компанія зможе проаналізувати персональні дані користувачів. Звичайно, про повну відмову від конфіденційності мова не йде. Дані збираються повністю анонімно. Як відзначають в PCweek, про те, що зберігається в самому iCloud і що/як зашифровано, фахівці […]