Глава швейцарського виробника годинників TAG Heuer Гі Семона заявив в інтерв'ю ресурсу Lenta, що не бачить конкурента в особі компанії Apple, що випускає «розумні» годинники. Семона переконаний, що морально застаріваюча споживча електроніка не може скласти конкуренцію продукції швейцарської компанії.


«Зараз, якщо подивитися статистику, найбільший виробник годинників у світі – компанія Apple. Не думаю, що ми з ними конкуренти. Рано чи пізно, мені здається, у них буде криза перевиробництва – все ж у людини всього дві руки, а годинники носять і зовсім на одній », – сказав глава TAG Heuer. Він розповів, що в 70-ті роки у Франції, коли почався «кварцовий бум», вирішили перейти з механічних годинників на кварц. В результаті через 10 років годинникову справу в країні було фактично вбито, тому що японські і корейські виробники «пропонували кварцові механізми по франку за штуку», і конкурувати з ними було неможливо.

Проте, розуміючи важливість ринку «розумних» годинників, TAG Heuer вийшла з концепцією connected watch – годиннику з можливістю підключення до смартфонів. Успіх на цьому ринку важливий для компанії, так як він активно зростає. За оцінками дослідницької компанії IDC, в 2016 році в світі буде продано 34,3 млн таких смарт-годинників, в той час як в 2015 році продажі оцінюються на рівні 21,3 млн штук. За прогнозами IDC, до 2019 року продажі досягнуть 88,3 млн «розумних» годинників на рік.

Важливість успіху на цьому ринку визнають і в TAG Heuer. За словами Семона, «розумні» годинники дають можливість продавати більше годинників взагалі. Однак, як зазначив топ-менеджер, компанія Apple не є тут конкурентом.

 

«Розумні» моделі годинників є швидко старіваючим продуктом, в той час, як механічні годинники служать десятиліттями і передаються з покоління в покоління. При цьому у випадку з пристроями connected watch від TAG Heuer покупець може звернутися в компанію і замінити електронний механізм на традиційний. «В той же корпус з титану або, наприклад, рожевого золота буде встановлений механічний калібр, якому не загрожує моральна відсталість», – пояснив Семона.

Раніше схожу думку висловив глава швейцарського виробника годинників Swatch Нік Хайєк. «Ми не можемо говорити про конкуренцію з Apple. Вони виробляють споживчу електроніку, а ми не хочемо входити в цей сектор. Ми конкуруємо ще й з ювелірними виробами, так що у нас два зовсім різні світи », – заявив він.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Snowboard Party 2 – створена для тих, хто сумує за шаленим драйвом

Якщо ви коли-небудь в житті запускали SSX, то зараз, мабуть, дуже сумуєте за такими спогадами, як сніг, хуртовина, дошка над головою і захоплені крики глядачів. Якщо ви коли-небудь запускали Tony Hawk's Pro Skater, то зараз, мабуть, дуже сумуєте за спогадами про шалені трюки, швидкість і лихий рок з колонок. Дивна річ, але обидва цих забутих […]

Apple Pay: первые неприятности

Американские и британские пользователи новой системы мобильных платежей Apple Pay столкнулись с первыми неприятностями: они жалуются на двойное списание денежных средств при проведении оплаты. Оплата покупок с помощью Apple Pay происходит бесконтактным методом: владельцу устройства Apple (например, iPhone 6 или iWatch) достаточно лишь приложить его к специальному NFC-терминалу. Это, конечно, весьма удобно – если бы […]

iPhone буде оновлюватися рідше

Apple збільшить еволюційний цикл оновлень iPhone до трьох років. Про це повідомляє Nikkei, провідна економічна газета Японії. Моделі з новим дизайном раніше виходили кожні два роки. У 2016 році цій традиції прийде кінець, оскільки iPhone 7 покращиться незначно – головний апгрейд торкнеться камери пристрою. Такий хід пояснюється незначною кількістю доступних поліпшень для смартфонів. Індустрія вперлася в стіну і […]