Глава швейцарського виробника годинників TAG Heuer Гі Семона заявив в інтерв'ю ресурсу Lenta, що не бачить конкурента в особі компанії Apple, що випускає «розумні» годинники. Семона переконаний, що морально застаріваюча споживча електроніка не може скласти конкуренцію продукції швейцарської компанії.


«Зараз, якщо подивитися статистику, найбільший виробник годинників у світі – компанія Apple. Не думаю, що ми з ними конкуренти. Рано чи пізно, мені здається, у них буде криза перевиробництва – все ж у людини всього дві руки, а годинники носять і зовсім на одній », – сказав глава TAG Heuer. Він розповів, що в 70-ті роки у Франції, коли почався «кварцовий бум», вирішили перейти з механічних годинників на кварц. В результаті через 10 років годинникову справу в країні було фактично вбито, тому що японські і корейські виробники «пропонували кварцові механізми по франку за штуку», і конкурувати з ними було неможливо.

Проте, розуміючи важливість ринку «розумних» годинників, TAG Heuer вийшла з концепцією connected watch – годиннику з можливістю підключення до смартфонів. Успіх на цьому ринку важливий для компанії, так як він активно зростає. За оцінками дослідницької компанії IDC, в 2016 році в світі буде продано 34,3 млн таких смарт-годинників, в той час як в 2015 році продажі оцінюються на рівні 21,3 млн штук. За прогнозами IDC, до 2019 року продажі досягнуть 88,3 млн «розумних» годинників на рік.

Важливість успіху на цьому ринку визнають і в TAG Heuer. За словами Семона, «розумні» годинники дають можливість продавати більше годинників взагалі. Однак, як зазначив топ-менеджер, компанія Apple не є тут конкурентом.

 

«Розумні» моделі годинників є швидко старіваючим продуктом, в той час, як механічні годинники служать десятиліттями і передаються з покоління в покоління. При цьому у випадку з пристроями connected watch від TAG Heuer покупець може звернутися в компанію і замінити електронний механізм на традиційний. «В той же корпус з титану або, наприклад, рожевого золота буде встановлений механічний калібр, якому не загрожує моральна відсталість», – пояснив Семона.

Раніше схожу думку висловив глава швейцарського виробника годинників Swatch Нік Хайєк. «Ми не можемо говорити про конкуренцію з Apple. Вони виробляють споживчу електроніку, а ми не хочемо входити в цей сектор. Ми конкуруємо ще й з ювелірними виробами, так що у нас два зовсім різні світи », – заявив він.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Fossil представила новий смарт-браслет Q Motion для моніторингу активності і якості сну

Компанія Fossil, що спеціалізується на випуску одягу і аксесуарів, в тому числі  «розумні» годинники, представила новий переносний  пристрій – фітнес-трекер Q Motion. Новий гаджет виконаний в стилі браслета Ray від компанії Misfit. Завдяки інтегрованим датчикам Q Motion здатний відстежувати показники фізичної активності власника, а також якість і тривалість сну. Дані за допомогою Bluetooth-інтерфейсу можуть передаватися […]

Вийшла iOS 9.3 для «старих» iPhone

Власники iPhone 5s і старше, перевіряємо оновлення. «Перший візит» оновленої мобільної операційної системи iOS 9.3 для моделей смартфонів iPhone 5s і старше не вдався. Відразу після закінчення презентації Apple 21 березня, компанія зробила доступним оновлення для всіх, хто підтримує її пристрій (від iPhone 4s і вище). Але вже наступного дня від сотень користувачів шквалом посипалися […]

Valve і НТС представили власні окуляри віртуальної реальності

Компанія Valve поки так і не зуміла стримати свою обіцянку і випустити окрему консоль і контролер, але гаджет під власним брендом все-таки був представлений. Правда, спільно з поступово вмираючої компанією НТС. Союз двох гравців дав ринку ще одні окуляри віртуальної реальності. Окуляри отримали назву НТС RE Vive і будуть прямим конкурентом Oculus Rift. Усередині очок […]