Глава швейцарського виробника годинників TAG Heuer Гі Семона заявив в інтерв'ю ресурсу Lenta, що не бачить конкурента в особі компанії Apple, що випускає «розумні» годинники. Семона переконаний, що морально застаріваюча споживча електроніка не може скласти конкуренцію продукції швейцарської компанії.


«Зараз, якщо подивитися статистику, найбільший виробник годинників у світі – компанія Apple. Не думаю, що ми з ними конкуренти. Рано чи пізно, мені здається, у них буде криза перевиробництва – все ж у людини всього дві руки, а годинники носять і зовсім на одній », – сказав глава TAG Heuer. Він розповів, що в 70-ті роки у Франції, коли почався «кварцовий бум», вирішили перейти з механічних годинників на кварц. В результаті через 10 років годинникову справу в країні було фактично вбито, тому що японські і корейські виробники «пропонували кварцові механізми по франку за штуку», і конкурувати з ними було неможливо.

Проте, розуміючи важливість ринку «розумних» годинників, TAG Heuer вийшла з концепцією connected watch – годиннику з можливістю підключення до смартфонів. Успіх на цьому ринку важливий для компанії, так як він активно зростає. За оцінками дослідницької компанії IDC, в 2016 році в світі буде продано 34,3 млн таких смарт-годинників, в той час як в 2015 році продажі оцінюються на рівні 21,3 млн штук. За прогнозами IDC, до 2019 року продажі досягнуть 88,3 млн «розумних» годинників на рік.

Важливість успіху на цьому ринку визнають і в TAG Heuer. За словами Семона, «розумні» годинники дають можливість продавати більше годинників взагалі. Однак, як зазначив топ-менеджер, компанія Apple не є тут конкурентом.

 

«Розумні» моделі годинників є швидко старіваючим продуктом, в той час, як механічні годинники служать десятиліттями і передаються з покоління в покоління. При цьому у випадку з пристроями connected watch від TAG Heuer покупець може звернутися в компанію і замінити електронний механізм на традиційний. «В той же корпус з титану або, наприклад, рожевого золота буде встановлений механічний калібр, якому не загрожує моральна відсталість», – пояснив Семона.

Раніше схожу думку висловив глава швейцарського виробника годинників Swatch Нік Хайєк. «Ми не можемо говорити про конкуренцію з Apple. Вони виробляють споживчу електроніку, а ми не хочемо входити в цей сектор. Ми конкуруємо ще й з ювелірними виробами, так що у нас два зовсім різні світи », – заявив він.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Уже представлены новые чипы для будущих моделей смартфонов

Следующее поколение устройств от Apple, возможно, получит новые графические чипы и улучшенную архитектуру. Такой вывод сделали эксперты после презентации компанией Imagination Technologies новых чипов Series7XE и PowerVR Series7XT. В сравнении с аналогами предыдущей, шестой серии, они обеспечивают 60-процентное увеличение производительности. Младшая модель имеет 64 ALU ядра в двух кластерах. Второй чип работает с использованием 512 […]

Виявлено троян для Windows, який самостійно завантажує додатки на iOS-пристрої і краде Apple ID

Дослідники з Palo Alto розповіли про троян DualToy для комп’ютерів, що працюють під управлінням Windows. Як повідомляє Securitylab, троян здатний непомітно завантажувати мобільні додатки на iPhone, iPad, а також Android-пристрої, підключені до зараженого ПК через USB-кабель. Зловмисники використовують DualToy ще з січня 2015 року, однак спочатку він міг інфікувати тільки Android-пристрої. Пізніше вийшла друга версія з […]

LG і Sony припиняють випуск ТБ з функцією 3D

Кілька років тому виробники телевізорів, моніторів і навіть мобільних телефонів активно розвивали тему 3D. Було навіть оголошено про те, що настала нова епоха тривимірного телебачення. Почалося все, мабуть, раніше виходу «Аватара» на екрани кінотеатрів, але цей фільм тільки все погіршив – все повально захопилися 3D. Висока ціна зовсім не відлякувала покупців, хоча будь-який телевізор з […]