Глава швейцарського виробника годинників TAG Heuer Гі Семона заявив в інтерв'ю ресурсу Lenta, що не бачить конкурента в особі компанії Apple, що випускає «розумні» годинники. Семона переконаний, що морально застаріваюча споживча електроніка не може скласти конкуренцію продукції швейцарської компанії.


«Зараз, якщо подивитися статистику, найбільший виробник годинників у світі – компанія Apple. Не думаю, що ми з ними конкуренти. Рано чи пізно, мені здається, у них буде криза перевиробництва – все ж у людини всього дві руки, а годинники носять і зовсім на одній », – сказав глава TAG Heuer. Він розповів, що в 70-ті роки у Франції, коли почався «кварцовий бум», вирішили перейти з механічних годинників на кварц. В результаті через 10 років годинникову справу в країні було фактично вбито, тому що японські і корейські виробники «пропонували кварцові механізми по франку за штуку», і конкурувати з ними було неможливо.

Проте, розуміючи важливість ринку «розумних» годинників, TAG Heuer вийшла з концепцією connected watch – годиннику з можливістю підключення до смартфонів. Успіх на цьому ринку важливий для компанії, так як він активно зростає. За оцінками дослідницької компанії IDC, в 2016 році в світі буде продано 34,3 млн таких смарт-годинників, в той час як в 2015 році продажі оцінюються на рівні 21,3 млн штук. За прогнозами IDC, до 2019 року продажі досягнуть 88,3 млн «розумних» годинників на рік.

Важливість успіху на цьому ринку визнають і в TAG Heuer. За словами Семона, «розумні» годинники дають можливість продавати більше годинників взагалі. Однак, як зазначив топ-менеджер, компанія Apple не є тут конкурентом.

 

«Розумні» моделі годинників є швидко старіваючим продуктом, в той час, як механічні годинники служать десятиліттями і передаються з покоління в покоління. При цьому у випадку з пристроями connected watch від TAG Heuer покупець може звернутися в компанію і замінити електронний механізм на традиційний. «В той же корпус з титану або, наприклад, рожевого золота буде встановлений механічний калібр, якому не загрожує моральна відсталість», – пояснив Семона.

Раніше схожу думку висловив глава швейцарського виробника годинників Swatch Нік Хайєк. «Ми не можемо говорити про конкуренцію з Apple. Вони виробляють споживчу електроніку, а ми не хочемо входити в цей сектор. Ми конкуруємо ще й з ювелірними виробами, так що у нас два зовсім різні світи », – заявив він.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Китайці подали в суд на Apple через пропагандиський фільм 1994 року

Apple має новий судовий розгляд, так як проти неї подала позов Державна адміністрація преси, публікацій, радіо, кіно і телебачення Китаю (SARFT). Причиною суперечки став пропагандистський фільм, що вийшов в 1994 році. Бізнес Apple в Китаї продовжує зміцнюватися, хоча і супроводжується юридичними баталіями через розбіжності з приводу авторських прав. Дочірнє підприємство SARFT центр Movie Satellite Channel […]

Технологія App Thinning в iOS 9 дозволила вдвічі скоротити розмір додатку «Хмара Mail.ru»

В App Store вийшла нова версія додатку «Хмара Mail.ru». Віднині додаток інтегровано в універсальний пошук Spotlight, підтримуються функції багатозадачності Split View та Slide Over. App Thinning – одна з інноваційних особливостей платформи iOS 9. Її можуть оцінити власники iPhone та iPad, які відчувають недостачу вільного місця на своїх пристроях. Сенс технології полягає в тому, що […]

Apple не буде збільшувати виробництво iPhone в цьому році

Не так давно в мережі з'явилася інформація про те, що Apple суттєво знизила рівень випуску своїх смартфонів. За повідомленнями інформованих джерел, така ситуація збережеться до кінця поточного року. Низький попит на дорогі смартфони змусив Apple знизити кількість випущених смартфонів. У першому кварталі нинішнього року обсяги випуску iPhone знизилися на 30% в порівнянні з аналогічним періодом 2015 […]