Глава швейцарського виробника годинників TAG Heuer Гі Семона заявив в інтерв'ю ресурсу Lenta, що не бачить конкурента в особі компанії Apple, що випускає «розумні» годинники. Семона переконаний, що морально застаріваюча споживча електроніка не може скласти конкуренцію продукції швейцарської компанії.


«Зараз, якщо подивитися статистику, найбільший виробник годинників у світі – компанія Apple. Не думаю, що ми з ними конкуренти. Рано чи пізно, мені здається, у них буде криза перевиробництва – все ж у людини всього дві руки, а годинники носять і зовсім на одній », – сказав глава TAG Heuer. Він розповів, що в 70-ті роки у Франції, коли почався «кварцовий бум», вирішили перейти з механічних годинників на кварц. В результаті через 10 років годинникову справу в країні було фактично вбито, тому що японські і корейські виробники «пропонували кварцові механізми по франку за штуку», і конкурувати з ними було неможливо.

Проте, розуміючи важливість ринку «розумних» годинників, TAG Heuer вийшла з концепцією connected watch – годиннику з можливістю підключення до смартфонів. Успіх на цьому ринку важливий для компанії, так як він активно зростає. За оцінками дослідницької компанії IDC, в 2016 році в світі буде продано 34,3 млн таких смарт-годинників, в той час як в 2015 році продажі оцінюються на рівні 21,3 млн штук. За прогнозами IDC, до 2019 року продажі досягнуть 88,3 млн «розумних» годинників на рік.

Важливість успіху на цьому ринку визнають і в TAG Heuer. За словами Семона, «розумні» годинники дають можливість продавати більше годинників взагалі. Однак, як зазначив топ-менеджер, компанія Apple не є тут конкурентом.

 

«Розумні» моделі годинників є швидко старіваючим продуктом, в той час, як механічні годинники служать десятиліттями і передаються з покоління в покоління. При цьому у випадку з пристроями connected watch від TAG Heuer покупець може звернутися в компанію і замінити електронний механізм на традиційний. «В той же корпус з титану або, наприклад, рожевого золота буде встановлений механічний калібр, якому не загрожує моральна відсталість», – пояснив Семона.

Раніше схожу думку висловив глава швейцарського виробника годинників Swatch Нік Хайєк. «Ми не можемо говорити про конкуренцію з Apple. Вони виробляють споживчу електроніку, а ми не хочемо входити в цей сектор. Ми конкуруємо ще й з ювелірними виробами, так що у нас два зовсім різні світи », – заявив він.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Як синхронізувати історію Safari між OS X і iOS

Єдиний Apple ID – дуже зручна річ. Особливо якщо у тебе кілька гаджетів від Apple. Continuity, можливість роботи тільки на одному пристрої і синхронізація. Але так буває, що надійна система трохи гальмує. Особливо це стосується вкладів з Safari. Якщо ти працюєш з інтернетом і постійно знаходишся онлайн, то історія і вкладки – важлива частина життя. Але іноді, […]

Стало відомо кількість оперативної пам’яті в iPhone СЕ

Здогадки з приводу оперативної пам’яті “нового-старого” iPhone підтвердилися – ресурс TechCrunch опублікував матеріал з фотографіями тестів iPhone SE і iPad Pro 9.7 “. Як і очікувалося, iPhone SE і iPad Pro 9.7 “отримали 2 Гб оперативної пам’яті – як у iPhone 6s і iPhone 6s Plus. В Apple вважають, що такої кількості буде цілком достатньо […]

Первый настоящий продукт Apple отпраздновал свой день рожденье

Впервые своим покупателям компания Apple предложила компьютер Apple I. Он представлял собой устройство, которое собрали буквально "на коленке". Более того, данная модель никогда так и не была выпущена серийно. Совсем другое дело – это Apple II. Он действительно является первым настоящим продуктом яблочной компании. Его серийный выпуск был запущен 16 апреля 1977 года – чуть […]