Дуже цікаво спостерігати, які запеклі баталії проходять на ринку годинників, поки всі захоплені фінансовими звітами, продажем iPhone та іншої не найкориснішою інформацією. Останні дані від експертів з Strategy Analytics говорять про те, що конкуренти активно витісняють Apple Watch зі своєї території і не хочуть ділитися з Apple своїми доходами.

На початку 2015 року, коли всі ми ще називали годинник від Apple iWatch, на ринку панувала Samsung з часткою майже 31% та інші виробники, зокрема китайські, з показником 69%. Але вже до кінця року стан справ різко змінився: всього за кілька місяців Apple завоювала більше половини ринку годинників, знизивши частку Samsung та інших до 16% і 21% відповідно.

Ось тільки за підсумками минулого кварталу частка Apple Watch знизилася майже до 50%, Samsung продовжила своє падіння, а ось китайські виробники почали повертати собі втрачені позиції, наростивши частку відразу до 33%.

З продажу годинників від Apple ситуація також не з приємних: в першому кварталі 2016 року він знизився більше, ніж в два рази в порівнянні з останнім кварталом 2015 року. В цілому, це не дивно, адже оновлені годинники від компанії ми поки не побачили.

Проте подальший прогноз по Apple Watch позитивний. Аналітики очікують, що після запуску другого покоління годинників від Apple вони відразу ж завоюють майже 80% ринку. А ось що станеться з Samsung, якщо вона так стрімко втрачає позиції, незрозуміло.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

ЗМІ: у iPhone 7 буде сенсорна кнопка Home і водонепроникний корпус

Аналітики стверджують, що Apple змінить традицію чергувати випуск суттєво оновлених номерних моделей iPhone і незначно поліпшених версій, які отримують букву «s» до назви. Восени цього року очікується поява iPhone 7, а в наступному році, якщо вірити джерелам, нас чекає не iPhone 7s, а iPhone 8 з глобальними змінами в дизайні, а також різними нововведеннями, на […]

В Apple розчарувалися в iAd

З запуску рекламного сервісу iAd минуло шість років. Оскільки керівництво компанії більше не хоче витрачати час і ресурси на рекламну платформу, управління нею та організацію її роботи, ймовірно, передадуть видавцям контенту, як і всі прибутки від поширюваної з її допомогою реклами. Подейкують, що в планах у компанії зробити сервіс автоматичним. А рекламні оголошення зможуть створювати […]

Кращі програми для плавців на iPhone

Додатків для спорту в App Store дуже багато, але серед такої кількості знайти дійсно корисний спеціалізований софт не так вже й просто. Плавання хоч і належить до популярних видів спорту, але серед найпопулярніших товарів магазину додатків Apple корисного для плавців не знайти. Якщо гарненько пошукати в App Store додатки, здатні надати допомогу у плаванні, а […]