Samsung на конференції для розробників розповіла про плани переписати фірмову оболонку для своїх Android-смартфонів. У компанії оголосили про успішні результати, досягнуті використанням нового API Vulkan. Стверджується, що технологія дозволяє помітно знизити споживання заряду батареї ОС під час використання.

Одним з ключових нововведень програмної платформи Android N стала підтримка Vulkan API – конкурента Apple Metal для Android і Windows. Функція дозволяє підвищити продуктивність смартфонів і планшетів в іграх, однак виробники сторонніх Android-оболонок і програм зуміли скористатися нею для підвищення плавності і швидкості роботи.

Раніше з'явилася інформація про те, що Google збирається допомогти Samsung подолати проблеми з TouchWiz і позбавити фірмовий інтерфейс корейців від помилок, які допустили програмісти компанії. Головний конкурент Apple вирішив сфокусувати увагу на поліпшенні інтерфейсу своїх смартфонів, дозволивши фахівцям оптимізувати код, що лежить в основі кастомізованої версії Android. У новій версії інтерфейс TouchWiz повинен бути швидше і економічніше.

Згідно із заявою Samsung, програмні інтерфейси Vulkan, що дозволяють розробникам звертатися до «заліза» безпосередньо, дозволили зменшити загальне енергоспоживання Galaxy S7 edge на 6%. З огляду на ємкість батареї в 3600 мАг, технологія дозволяє продовжити час автономної роботи девайса на 40 хвилин.

 

Операційна система Google пройшла великий шлях і тепер може похвалитися досить стабільною роботою на флагманських моделях. У той же час продукцію Samsung, що працює на даній ОС, часто критикують за перевантажений інтерфейс і не кращу швидкість роботи TouchWiz. У Сеулі вирішили, нарешті, оптимізувати програмну оболонку, причому, як стверджується, зробити це краще, ніж Apple з iOS.

На даний момент, мова йде про часткове впровадження Vulkan API в TouchWiz, так як Google поки не випустила необхідні інструменти для більш глибокої інтеграції.

Свого часу Apple вийшла з групи розробників API Vulkan, хоча раніше також планувала підтримати цей API для пристроїв на iOS і OS X. Влітку 2014 року компанія представила власну технологію. API Metal обходить нашарування стандартного графічного API OpenGL ES для мобільних ігор з метою більш прямої взаємодії з обладнанням. В Apple стверджують, що використання Metal дозволяє до 10 разів збільшити швидкість промальовування графіки на iPhone і iPad. На WWDC 2015 компанія представила реалізацію технології для комп'ютерів Mac.

Зараз Apple зосереджена виключно на просуванні власного API Metal.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Випущена нова версія додатку Skype для iOS

Microsoft анонсувала реліз нової версії додатку Skype для пристроїв, що працюють на базі операційної системи iOS. Нова версія 6.6 є важливим оновленням для найпопулярнішого в світі засобу спілкування в мережі Інтернет. Оновлений клієнт, за заявою компанії Microsoft, створений спеціально для користування на iPhone та iPad. Віднині додаток здатний автоматично знаходити номера телефонів, дати та адреси […]

Рейс Virgin America затримався через жартівливе Wi-Fi з’єднання

Один з рейсів Virgin America, що слідує з Сан-Франциско в Бостон, запізнився через те, що члени команди виявили на літаку з’єднання Wi-Fi під назвою Samsung Galaxy Note7_1097 під час польоту. Капітан оголосив через гучний зв’язок, що сумки всіх пасажирів будуть оглянуті, а також попередив, що посадить літак у Вайомінгу. Незабаром чоловік, який вирішив так невдало пожартувати, видав себе. […]

Дизайнер опублікував концепт iPhone 7 з «нормальною» камерою

За що ми любимо промислових дизайнерів-ентузіастів, так це за шикарні концепти ще не анонсованих пристроїв. iPhone 7 – один з найулюбленіших гаджетів для такої творчості. Зібравши воєдино всі чутки, Грехам Воуер створив серію зображень того, що вже через два місяці ми зможемо назвати новим смартфоном від Apple. Незважаючи на те, що появу OLED-дисплею в iPhone […]