Навіть поняття «провал» може бути відносним.

Якщо порівнювати квартальний звіт компанії з Купертіно зі звітами конкурентів, то фінансові підсумки роботи Apple за Q2 2016 не є дуже схожими на провал. Особливо на тлі конкурентів.

Наприклад, давайте поглянемо на результати Samsung, яка відзвітувала в успіхах в першому кварталі цього року (корейці ведуть облік роботи по календарним кварталам, а Apple – з фінансових). Виробничий дохід компанії з Кореї в цілому дорівнює $5,81 млрд, тоді як мобільний сектор приніс їй $3,38 млрд, або 58% від загальних доходів компанії.

А тепер порівняємо «успіхи» Samsung з квартальним прибутком Apple в $13,987 млрд. Різниця вражає, чи не так?

На початку 2014 року мобільний ринок приносив Samsung 70% всіх прибутків. (Решта доходів компанія отримує від продажу телевізорів, побутової техніки, а також від поставки компонентів на зразок дисплеїв, процесорів, чіпів пам'яті). При цьому найбільший відсоток прибутку припав на дорогі смартфони – Galaxy S і Note.

Пік продажу Galaxy: 2013 рік

У 2014 році в продаж надійшов iPhone 6. Це стало справжньою катастрофою для Samsung: прибутки корейців на мобільному ринку впали на 73,9% в річному численні. З тих пір, як би не намагався Samsung, повернутися на колишній рівень доходів, не виходить. Зараз виробничий дохід становить лише 68% від того, що компанія отримала за другий квартал 2014 року. І мобільний ринок в Q1 2016 приніс Samsung набагато менше прибутків.

Apple не наздогнати

Звіт Apple говорить: виробничий дохід компанії за Q2 2016 склав $13,987 млрд. (В річному обчисленні дохід скоротився на 23,5%.) Кажуть, це провал. Причина такого спаду – значне скорочення продажу iPhone в березневому кварталі (поряд зі спадом продажу iPad і Mac).

Але все пізнається в порівнянні. Корейці на мобільному ринку отримали прибуток, який дорівнює всього 24% мобільних прибутків Apple. Samsung поставила на ринок 81,9 млн смартфонів – в порівнянні з поставками iPhone в 51,2 млн одиниць товару.

Прогнози Samsung на наступний, червневий квартал загрожують слабким попитом на смартфони та планшети («не сезон»). У планах компанії – фокус на глобальному просуванні Galaxy S7. Виробник з Кореї також, як і раніше, робить ставки на смартфони в середній ціновій категорії і на недорогі пристрої.

Ще керівництво Samsung попередило інвесторів, що їм варто бути готовими до зниження попиту на планшети і уповільнення зростання попиту на смартфони в порівнянні з минулим роком.

Нагадаємо, що мобільний підрозділ Samsung – найуспішніший з усіх конкурентів Apple на ринку смартфонів і при цьому найбільший виробник смартфонів у світі. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Вийшла публічна iOS 10.1. 37 виправлень і нововведень

Програму бета-тестування нової ітерації операційної системи iOS 10.1 Apple почала ще 13 вересня. Прошивка пережила п’ять оновлень і, нарешті, компанія представила публічну версію мобільної операційної системи. iOS 10.1 доступна для завантаження на всіх сумісних з нею пристроях (iPhone 5 і новіше). Серед ключових нововведень нової прошивки – поява портретного режиму, ексклюзивної функції смартфону iPhone 7 […]

Телепортація існує: Microsoft представила технологію, яка працює

Microsoft запропонувала користувачам голографічне спілкування, яке завдяки користувачам соцмереж вже охрестили «телепортивним». Поспілкуватися з 3D моделлю свого співрозмовника пропонується за допомогою ще однієї новинки від Microsoft, презентованої в минулому році, – окулярів змішаної реальності Microsoft HoloLens. Організувавши спеціальний відеодзвінок, користувач пристрою зможе бачити свого співрозмовника «вживу» і навіть взаємодіяти з ним, правда, поки без тактильного […]

Apple та U2 спільними зусиллями запустили автобус віртуальної реальності

Завдяки зусиллям компаній Samsung, Google, Sony та інших більi дрібних компаній зріс інтерес до так званих технологій віртуальної реальності. Сьогодні навіть існує спеціальний стартап, який займається розробкою шолома віртуальної реальності на базі планшета iPad mini. Як нещодавно стало відомо, американська корпорація сумісно з ірландською групою U2 запустила цілий автобус «віртуальної реальності». Всередині такого автобусу споживачі […]