Після фінансового звіту Apple все пішло шкереберть. А хоча ні, нічого ж не сталося. Незважаючи на зниження виручки, компанія себе впевнено відчуває, мало не в два рази обганяючи конкурентів по капіталізації. Але для більшості це не так цікаво.

Завжди є два одвічні суперники, яких користувачі порівнюють між собою. І якщо Apple оступилася, а Google ні, значить перемога в кишені у останного. Незважаючи на реальний стан речей. Я вирішила проаналізувати, наскільки корпорації, які вважаються вічними суперниками, дійсно ними є. За основу взято каталог «Best Global Brands-2015», створений профільним агентством Interbrand

Apple і Google

Тут все ясно – найдорожчі корпорації світу займають почесні перше і друге місце списку. Ось тільки вартість Apple практично на третину більше: 170 мільярдів проти 120. Для порівняння, тільки три бренди (Крім названих суперників) стоять більше 50 мільярдів доларів. Тому незважаючи на, здавалося б, криваве протистояння, Apple обходить конкурента  за всіма фінансовими параметрами. Навіть з невеликими спадами Купертіно.

Coca-Cola і Pepsi

Не дивлячись на десятиліття суперництва і взаємних рекламних дорікань різниця між брендами величезна. Ціна Coca-Cola становить 78 мільярдів доларів (4 місце рейтингу), а ось Pepsi, займаючи 24 місце, володіє запасом міцності всього в 20 мільярдів. Що не так дивно – компанія вже раз була банкрутом і їй навіть довелося розкрити власний рецепт. До речі, Pepsi може пишатися перемогою на Sprite. Дочірній бренд коли оцінюється сам по собі в 5 мільярдів.

McDonalds і KFC

Хотів порівняти Макдональдс з чимось іншим, але крім смаженої курки полковника Сандерса, в сотню брендів більше нічого не увійшло. Отже, дітище Рея Крока займає в списку почесне дев'яте місце з ціною бренду в 40 мільярдів, тоді як Кентукійскі курчата гордо пасуться на 75 місці з показником за все в 5 мільярдів. Що цікаво, McDonalds останнім часом зазнає серйозних збитків на Заході через масовий переходе на здорове харчування. В Азії компанія теж страждає, але через високу якість продукції, яке на сході не дуже-то цінується.

Nike і Adidas

Американська компанія – яскравий приклад того, як можна змагатися з могутньою корпорацією і в підсумку залишити її ні з чим. Ну, не сказати, що німецький бренд залишився «ні з чим», але Nike зараз запанував на 17 місці з ціною бренду в 23 мільярди, тоді як Adidas на 62-му з дрібними 6 мільярдами доларів. Дивно, враховуючи, на яких позиціях компанії були спочатку. Ось що значить правильний маркетинг.

BMW і Mercedes

Німецькі автоконцерни могли б бути найпопулярнішими в світі автомобілів, якби не Toyota, яка вище за них. Але ось ці дві корпорації максимально близькі один до одного. 11 і 12 місце відповідно, та й різниця в ціні бренду у низ мінімальна 37,2 проти 36,8 млрд. Ось це я розумію, справжня конкуренція.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Новий спосіб придбати iPhone

Восени Apple представила клієнтам iPhone можливість отримати нову модель замість старої, оформивши місячну підписку за програмою оновлення – Apple Upgrade Program. Послуга була анонсована на презентації iPhone 6s і iPhone 6s Plus. Якщо проаналізувати результати дослідженнь Джима Манстера з Piper Jaffray, то нова політика Apple користується більшою популярністю, ніж очікувалося. Кожен власник iPhone, який бажає […]

Lenovo планує випустити два нові смартфони під власним брендом

Схоже, що компанія Lenovo ніяк не може визначитися, під яким брендом їй потрібно випускати смартфони. Раніше повідомлялося, що всі нові пристрої будуть виходити тільки як бренд Moto, але не так давно індійський підрозділ Lenovo підтвердив швидкий реліз K7 Note, а тепер в базі даних бенчмарка Geekbench був помічений ще один неанонсований девайс – Lenovo K8 Note. Крім […]

iOS 10: що очікувати від нової операційної системи

У червні Apple презентує нову операційну систему для iPhone, iPod і iPad. Після радикальних змін в iOS 7 компанія на два роки перейшла в режим усунення помилок, але тепер прийшов час знову показати щось резонансне. iworm з'ясував, чим порадує користувачів iOS 10, і припустив, які функції могли б стати актуальними серед власників «яблучних» девайсів. У 2015-му […]