Вчора YouTube анонсував запуск нового формату відеореклами. Йдеться про шестисекундні відеоролики, які будуть транслюватися перед відео.

У повідомленні в блозі YouTube менеджер з продукції Зак Лупеі розповів, що компанія Google досліджувала формати, які краще підійдуть для користувачів, які переглядають відео за допомогою смартфону. Як з'ясувалося, найкраще такі користувачі сприймають дуже короткі ролики.

Зменшення тривалості реклами пов'язано також з тим, що коротшають самі відеоролики. Часом доходить до абсурду – користувачеві пропонується переглянути тридцятисекундну рекламу перед десятисекундним відео. Правда, новий формат не замінить, а доповнить вже існуючі рекламні формати YouTube.

На жаль, у всій цій, на перший погляд, непоганий затії є ложка дьогтю. Нову рекламу неможливо буде пропустити. Адміністрація YouTube виправдовує це тим, що ролики і так досить короткі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поділитися

Покупцеві Yahoo доведеться заплатити більше $1 мільярда Mozilla

Покупцям основного бізнесу Yahoo необхідно буде виплатити $1,1 млрд компанії Mozilla до 2019 року. Про це повідомляє видання Recode, посилаючись на угоду про використання пошукової системи Yahoo в якості основної в браузері Firefox. Угода між Mozilla і Yahoo була укладена в 2014 році. За її умовами, пошукова компанія зобов’язана щорічно виплачувати Mozilla по $375 мільйонів за […]

Мін-Чі Куо розповів, що iPad Air не буде підтримувати технологію 3D Touch

Якщо вірити аналітику з KGI Securities Мін-Чі Куо, Apple будуть представляти iPad Air третього покоління в перші місяці 2016 року. Реліз пристрою, за його інформацією, з великою ймовірністю трапиться на презентації навесні, разом з Apple Watch 2 і iPhone 6c. iPad Air 3 стане новою сходинкою у розвитку 9,7-дюймових таблетів Apple. Якихось кординальних змін в […]

Boston Dynamics зайнята створенням колісних роботів

Компанія Boston Dynamics, відома своїми вражаючими двоногими і чотириногими роботами, в даний час експериментує з радикально новим напрямком: колісними системами. Новий гібридний робот компанії під назвою Handle (призначений для взаємодії з об’єктами) виглядає як помісь Segway і двоногого робота Atlas. Handle був продемонстрований в ролику засновником Boston Dynamics Марком Райбертом на закритій презентації для інвесторів, екранна […]